Naposledy editováno 07.11.2020 11:17:22
1 reakcí na tento příspěvek Pneumatiky 50/50 které drží i na mokré silnici
Doctoropulos píše: Dnes sem mluvil s kámošem co má pneuservis a on GS obouvá na Bridgestone TRAIL WING TW42.Dle něj v pohodě obojí,ale top univerzál kde by byla obojí pecka neexistuje. Cituji Do bahna jedině kros a suchou cestu,šotolinu v pohodě na čemkoliv na enduro.Rada za bludišťáka
NO a co cekas, tak to proste je. Univerzalni pneumatika se kterou prejedes bahnitou cesty v lese rozjebanou lakatosem a ti nandas na koleno supersportum existuje jen na NCcku JInde ne.
1 reakcí na tento příspěvek Pneumatiky 50/50 které drží i na mokré silnici
Continental TKC 70
Mitas E-07 Dakar
Heidenau K60
Michelin Anakee Adventure
Shinko 705
Anlas Capra X
Metzeler Karoo 3
Avon trailmaster V54
Pirelli Scorpion MT60
Motoz Tractionator GPS
Dunlop Trailmaster Mission
Stejně tak hodnotím AVON Trailrider - na silnici naprosto skvělá v terénu mimo zpevněné plochy ne. Spíš 90/10.
Já bych dnes vyzkoušel Dunlop trailmax mission, slyším na ni jen chválu.
Tady je Youtube kanál - chlapík vyzkoušel hromadu adventure pneu od více silničních po čistě terénní ve všech možných terénech a situacích, popisuje chování v reálném terénu, vlastnosti jednotlivých pneu, nájezdy zákazníků i samotné pneumatiky. Koukni na to, je to dobře udělané. Mají playlist s testem asi 30 adventure pneumatik viz: Chaparal motorsports
Naposledy editováno 16.08.2021 18:40:45
1 reakcí na tento příspěvek Pneumatiky 50/50 které drží i na mokré silnici
Pokud je to 50% trasy terén, 50% asfalt, pak doporučuji něco jako Mitas C-02. Tedy guma, co v terénu funguje a přesun po asfaltu na ní přežiješ. Víc než 50% mimo asfalt jezdí pouze stroje bez SPZ, co se přesunují na přívěsu.
Pokud je to 5% terén, 90%+ asfalt, tak něco jako TKC-80 nebo Heidenau K60. Oboje funguje na asfaltu, neztratí se v terénu a na rozdíl od Mitas E-09 nebo E-07 to moc neklouže na mokru.
Zmíněné Michelin Anakee je pro 0% terén, 99% asfalt, 1% šotolinové cesty.
Gumy vysloveně držící na mokré studené silnici jsou asi jen silniční cestovní. Nevím co se dělá teď, v minulosti se mi nejlépe osvědčil Dunlop GT501. Cokoliv fungujícího v terénu bude na asfaltu vždy jen kompromis.
2 reakcí na tento příspěvek Pneumatiky 50/50 které drží i na mokré silnici
Pokud nevadí,že zadní guma nevydrží 20t km tak dle mého za tu cenu v pohodě.
Zajímala by mne zkušenost s Heidenau K 60..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatiky 50/50 které drží i na mokré silnici
Oldag píše: Doctoropulos> Které K60 myslíš?Já měl scouty,špatný nebyly,za sucha pohoda,za mokra taky dobrý,ale nejezdím bůhvíjakou střelbu,jelikož na mám rodinu,ke které se chci vrátit.Měl jsem na nich najeto 10 000,pak jsem měnil,ale ne kvůli sjetí,ale kvílející přední gumě,čim víc měla nejeto,tím byla hlučnější,tak jsem dal na sezonu conti trail attack3,ty scouty by dali minimálně 5000,myslím,že i víc.Jinak na sněhu a na blátě jsem byl zklamán,jelikož má zadní guma plný profil na středu,tak se hned zahrabala,zapadl jsem na 2 cm sněhu.To je moje zkušenost.
Jasný myslel sem K60 Scout..Jezdim obdobně myslím že pneu má ještě velkou rezervu a zároveň přiznávám,že ze všeho nejvic mně děsí mokrej asfalt.A tak nejak logicky usuzuji,že tvrdší guma s větším potenciálním nájezdem nebude na mokru úplně super..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatiky 50/50 které drží i na mokré silnici
Deadman píše: Co je to 50/50???
Pokud je to 50% trasy terén, 50% asfalt, pak doporučuji něco jako Mitas C-02. Tedy guma, co v terénu funguje a přesun po asfaltu na ní přežiješ. Víc než 50% mimo asfalt jezdí pouze stroje bez SPZ, co se přesunují na přívěsu.
Pokud je to 5% terén, 90%+ asfalt, tak něco jako TKC-80 nebo Heidenau K60. Oboje funguje na asfaltu, neztratí se v terénu a na rozdíl od Mitas E-09 nebo E-07 to moc neklouže na mokru.
Zmíněné Michelin Anakee je pro 0% terén, 99% asfalt, 1% šotolinové cesty.
Gumy vysloveně držící na mokré studené silnici jsou asi jen silniční cestovní. Nevím co se dělá teď, v minulosti se mi nejlépe osvědčil Dunlop GT501. Cokoliv fungujícího v terénu bude na asfaltu vždy jen kompromis.
,,, trochu s odstupem... ale kdyz to tak vidim, neda mi, nez souhlasit... ono obvykle, kdyz uzivatele pisou 50/50, tak realne to je tak 10/90.... ja jsem nazil Mitas C-17 na predek a Mitas EF-07 na zadek... ale to jen proto, ze mam les/pole za barakem a jezdit po asfaltu.... to leda, kdyz uz jsem tak unavenej, ze by teren/trail byl nebezpecnej... ale jel jsem s nimi i na asfaltu za snezeni... a dalo se... byt jsem teda prdeli strihal drat...
Jako 50/50 vidim Mitas 09/10/12/13.... nebo alternativy od jinych firem... ale taky vidim, jak s nimi (byt s uplne novymi) kolegove v lese na mokru padaji....
Pokud to máš 50/50 a v tom terénu nechceš jezdit mokré bahno, tak odvedou spoustu práce za dobré peníze. V mokrém terénu už je problém, ten středový proužek ti prostě zabírat nebude. Na mokrém asfaltu ale drží jak žádná jiná dualsportová guma. Momentálně mám na moto obuté K60 Ranger, víc hučí, víc mizí, víc zabírá v terénu ale ačkoli je to guma s vysokým zubatým vzorkem na té silnici zase drží jak přilepená. Je ale výrazně víc určená do terénu. Pokud to máš 50/50, ber Skauta.
Nájezd 15K, a už jsem z nich měl obdélník, i tak jsem ale do zatáček po té hraně s důvěrou jezdil. Co nemohu úplně doporučit tak je MOTOZ ADVENTURE vypadá úplně stejně, nájezd bude mít stejný a v terénu se chová stejně, ale na tom mokru se jí věřit nedá.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |