globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ostré enduro
Zdravím,
Na motorce jezdím 3tím rokem enduro rok (dt125r).
Jelikož mě to začalo dost bavit tak by jsem si chtěl pořídit něco ostřejšího a silnějšího konkrétně mě zaujala motorka
Beta RR 350.Svezl jsem se na WR 250r a můžu říct že na to enduro mi vyhovovala víc jak byla tvrdší podvozkem tak silnější výkonem ale stejně to prostě není ono...No každopádně nebude na mě ta beta moc?Mám pomalu 2m a skoro sto kilo ale stejně...Taky jsem se chtěl zeptat, ačkoli je o tom milion příspěvků tak jak je to s roční údržbou a měněním pístu atd když bych jezdil hobby... Dík moc

Ostré enduro

Skvělá odpověď, děkuji! 29.10.2020 v 10:49 | Nahoru | #1
Veľa ľudí si tie intervaly preťahuje, obzvlášť ak nejazdia športovo, ale neviem, či by som riskoval to pretiahnuť na 2-3 razy dlhší... Na druhej strane tie hybridné mašiny typu CRF 250L majú jednak nanič odpruženie, jednak je motor hrozne lenivý (nie slabý - myslím tým to, že na plyn reaguje až po takmer sekunde), jedinou výnimkou je asi len PR5, ale tam som počul sťažnosti na spoľahlivosť.

Ostré enduro

Skvělá odpověď, děkuji! 29.10.2020 v 10:56 | Nahoru | #2
Metric: ja jsem dosel k nazoru, ze GO nedelam, zkusim co ten motor vydrzi a kdyz to tam spadne tak to rozprodam na dily a koupim dalsi ekonomicky mi to vychazi lip...

Blby je kdyz to tam spadne behem prvni sezony...

1 reakcí na tento příspěvek Ostré enduro

Skvělá odpověď, děkuji! 29.10.2020 v 11:34 | Nahoru | #3
V prvom rade ide oto co budes jazdit.Akonahle to zacnes mysliet vazne a sem tam si podskocis tak sa budes obzerat po ostrom enduru
lebo to je uplne ina liga za o trochu viac penazi.
Ja som vlastnil 5 rokov WR250f 2015 ku a ergonomicky mi moc nesadla a to mam len 185cm .
Normalne ma boleli kolena , musel som prejst na KTM . Nevedel som sa na nu nikdy “poskladat” tak ako na KTM.
Neviem aka je WR 250r ale nepredpokladam ,ze by bola stavana na normalneho europana a nie na japoncika.
Este aj na enduro stojane ked som ju vytlacil tak mala WR kolesa tak 5 cm vo vzduchu a GGas co som mal pred tym
aj KTM ,maju kolesa pri tom istom stojane takmer na zemi.
Inak ak mas aj chlapsku vahu tak budes mozno po case menit pruzinu na ostrom endure ale u nejakeho civilneho
stroja s tym neurobis nic poriadne a bude ta to stat tolko isto.

1 reakcí na tento příspěvek Ostré enduro

29.10.2020 v 11:38 | Nahoru | #4
Jako upgrade DT125 se nabízí třeba Beta X-trainer. Solidní podvozek s línějším motorem, pokud člověk nemá úplně závodní ambice.
https://www.motorkar...;pgr=26#goto10136583
https://www.motorkar...mp;pgr=1#goto9952907

(reakce na) Ostré enduro

29.10.2020 v 11:42 | Nahoru | #5

Beranidlo píše: Jako upgrade DT125 se nabízí třeba Beta X-trainer. Solidní podvozek s línějším motorem, pokud člověk nemá úplně závodní ambice.
https://www.motorkar...;pgr=26#goto10136583
https://www.motorkar...mp;pgr=1#goto9952907



xtrainer ma pro dvoumetrovyho cloveka nevyhodu, ze je mensi nez klasicky endura (stejne jako treba ktm freeride) … ale to chce vyzkouset, treba by mu to nevadilo

Naposledy editováno 29.10.2020 11:42:22

(reakce na) Ostré enduro

29.10.2020 v 12:01 | Nahoru | #6

alexa7 píše: Neviem aka je WR 250r ale nepredpokladam ,ze by bola stavana na normalneho europana a nie na japoncika.

Nemal som ich možnosť porovnať priamo, iba s možno 2-ročnou pauzou, ale prišla mi menšia.

Ostré enduro

Skvělá odpověď, děkuji! 29.10.2020 v 12:07 | Nahoru | #7
Tisíc stejných témat a zrovna tohle se v jednom vlákně řeší. I když si to sice upřímně nepřiznáš a přijdeš na to až za čas, tak kupovat si ostré enduro po 125 tupé je NESMYSL. I ta WR250R má pořád potenciál tě hodně naučit. Ale nejdůležitější je, že pokud jsi sám, tak je ostrá NESMYSL total. To je jasné, že ji každej chce, pominu, že vůbec netušíš, jak bomby to může jet a že je to prostě závoďák, ale pokud jsi sám, budeš se jen toulat krajinou a na to jsou vhodnější motorky. Např. právě ta WR250R.

Pokud máš prachy a máš partu, tak ok, tak si to kup. Alespoň se ale vyhni tomu, že "to chce nejmíň 450, páč to jinak nepojede". Ale vzhledem k tomu, že chceš rovnou přejíždět intervaly (proč ne, v hobby režimu nové KTMky daj 500mth na jeden píst), tak to s prachama asi na novou nebude a koupit nějakou paštiku za 80tis může taky skončit tím, že nebudeš mít prachy na GO nebo na údržbu a budeš doma sedět a čumět na nepojízdnou motorku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Regulátor dobíjení na rr390, 18 Beta RR Enduro 450, Beta RR Enduro 400, Beta RR Endu... Olihňos 4 18.10.2023 v 10:34 yasty
Enduro 250 / 450 ccm () Hobík s m... [1, 2] Husqvarna TE 450, Yamaha WR 450F, Husqvarna TE 250, ... KubAiS 33 19.11.2019 v 17:35 Dave81
beta 350RR 2016 servisni intervaly Beta RR Enduro 350 Warrior4CZ 1 29.10.2019 v 19:53 Dave81
Nové enduro do lesa pro 40-ti letýh... Beta RR Enduro 350, Husqvarna FE 250 spajazacatecnik 17 15.8.2016 v 13:50 YOSH_BOY


TOPlist