1 reakcí na tento příspěvek Prevodovani motorky
Zmena o jeden zub vpredu bude delat rozdíl do cca 10ti procent. Cb1000r akcelareju silne a lineárně, je mozné, ze zmeny prevodu pro bezne jezdeni v podstate nic nepřinesou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prevodovani motorky
1 reakcí na tento příspěvek Prevodovani motorky
https://www.gearingcommander.com/
Mrkni na tenhle odkaz a dosaď si převody, jaké chceš. Udělá ti to přepočet na rychlosti dosažené na jednotlivé rychlostní stupně, vzhledem k otáčkám. Teoreticky si obrázek uděláš.
Ta současná v 5000rpm, cca ve 120km/h, trošku povadne
Naposledy editováno 27.10.2020 18:10:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prevodovani motorky
Carter15 píše: Kohlstein> mám ještě dotaz na tvoji reakci. Ohledně předního kolečka. Psal si z 15 na 14 tak mě zajímá jestli to je jen příklad. Protože originál má kolečko 16 a rozeta 44.
Ber to jenom jako příklad, protože jsem se omylem mrknul na tu novou, ta má 15.
matematicky vezmes puvodni prevod (placnu 45/15 at je to vizualne jednoduchy) a mas prevodovej pomer 45/15=3 (tzn kolo se toci 3x pomaleji nez vystup z gearboxu)
ted vezmu ten "jinej" prevod.. 44/16=2,75, nebo druhej "jinej" 46/14=3,286..
na ten prvni bude rychlost pri stejnejch otackach blbou trojclenkou 3/2,75 = cca 110%. na ten druhej 3/3,286 = cca 90%.. (cca kohlsteine, cca...)
obecne jdi v extremech (tzn. vic nez nejakej 1 zub sem ci tam) spis cestou vetsi/mensi rozety (akorat bacha na delku retezu ! ) ne ze by retez s mensim koleckem nevydrzel na pretrzeni, ale s mensim polomerem sily rostou a dobre mu to nedela, stejne mu nedela dobre lamat ho ostreji na maly kolecko.. velka rozeta je zas tezsi, retez o clanek delsi je taky tezsi, ale zivotnost a cukulatura v retezu je priznivejsi.. co se vahy tyka taky muzes jit cestou uzsiho retezu (sporty bezne jezdi 520, na silu vydrzi uplne to same co 525 nebo 530,.. akorat se rychleji dmrda/vymacka/ojede rozeta.. ale to muzes, pokud resis vahu a vykon, s klidem mrdat.. holt je to spotrebak)
E: drobne chybky, rychlejs pisu nez myslim,. jako obvykle..
Naposledy editováno 28.10.2020 19:10:08
2 reakcí na tento příspěvek Prevodovani motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prevodovani motorky
Především kolečka stojí zlomek ceny řetězu. Takže na vyzkoušení, co Ti vyhovuje je lepší hejbat s kolečkama a řětěz vyměnit až doslouží s těma hodnotama koleček, co si předem vyzkoušíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prevodovani motorky
Carter> s vetsi rozetou pocitej urco delsi retez, co +dva zuby to cca clanek,... ale to neni problem objednat....
Carter15 píše: Láká mě vyzkoušet když už tam mám kolečko 15 koupit rozetu 47. Když mám teďka 15/44 a vůbec nic nepociťují. Mohl by sedět i řetěz s délkou.
Ty tam nemáš převodovku? Nebo ti upadla levá noha?
Jezdi na pětku místo na šesku a uvidíš, jak dlouho tě to bude bavit, mrdat se někde kilo s vytočeným motorem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Páčky Probrake Honda CB 1000R | WildOne | 16 | 3.4.2024 v 23:11 Lbj23 |
Houpání volnoběhu Honda CB 1000R | mik119 | 7 | 1.4.2024 v 04:43 PANKY-CB600F |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
přešití sedla na nové motorce Honda CB 1000R | JARYN82 | 17 | 27.12.2023 v 13:44 Niki76 |
Jakou motorku si mám vybrat Hondu C... Honda CB 1000R | VFR | 13 | 18.12.2023 v 22:12 storeman |