https://www.aspshop....nt-tire-mobility-kit
Nemáte s tím někdo zkušenost? Kdysi jsem použil nějakou modrou tekutinu do pneu a při defektu byl jedinej efekt modrej blatník a spz.
3 reakcí na tento příspěvek Sada pro opravy pneumatik
Lepidla jsou pro pražáky asi dobrý, ale už se mi taky stalo že ta sračka, napůl doslova mlíko, napůl fungující lepidlo (které stejně neutěsnilo) prostě z gumy nešlo odstranit.. Chybělo hodně málo, a gumu bych pánovi vrátil jako neopravitelnou.
Když do gumy projde třeba dlouhej hřebík, je zase lepidlo k prdu..
Knoty jsou geniálně jednoduchý, za suchý z nosu, a rychlý..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sada pro opravy pneumatik
Zase za litr máš celej ten strojek a spoustu hříbků k tomu a další hříbky k tomu se dají dokoupit za prd. A zrovna pro Tebe, jako gumídka, nebo pro nějakou asistenční službu by to mohlo být zajímavý.
Naposledy editováno 28.10.2020 18:34:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sada pro opravy pneumatik
Frantas píše: Odkaz a video, co dával Titus mě překvapilo. Nečekal jsem že jako gumař uvidím ještě něco nového. Ale kdyby za stovku, natož za ten litr mě to neoslovilo. Knoty fungujou, a sadu jsem kupoval i za 30,- někde na burze. Obyčejně tak 1oo,-.. V každém autě mám rezervu, vwčkovej kompresor a knoty.
Lepidla jsou pro pražáky asi dobrý, ale už se mi taky stalo že ta sračka, napůl doslova mlíko, napůl fungující lepidlo (které stejně neutěsnilo) prostě z gumy nešlo odstranit.. Chybělo hodně málo, a gumu bych pánovi vrátil jako neopravitelnou.
Když do gumy projde třeba dlouhej hřebík, je zase lepidlo k prdu..
Knoty jsou geniálně jednoduchý, za suchý z nosu, a rychlý..
Hele, když to vymyslíš a vyrobíš (je to precizně vyrobený, kovový) tak to budeš prodávat za stovku?
A jako gumař určitě víš jaký jsou rozdíly v knotech a těch bazmeků se kterýma se tam ty knoty vpravují. Laciný se hned ulomí to očko kam se dává knot. A taky určitě víš, že když je guma trochu víc sjetá, tak tam knot hovno drží.
Ale ať si kupuje každej co chce.
titus píše: Hele, když to vymyslíš a vyrobíš (je to precizně vyrobený, kovový) tak to budeš prodávat za stovku?
A jako gumař určitě víš jaký jsou rozdíly v knotech a těch bazmeků se kterýma se tam ty knoty vpravují. Laciný se hned ulomí to očko kam se dává knot. A taky určitě víš, že když je guma trochu víc sjetá, tak tam knot hovno drží.
Ale ať si kupuje každej co chce.
nerozporuju, nicméně já jsem lepil knotem zadní gumu na motorce, která byla z 80% v hajzlu, nějakejma shit knotama za pár halířů a drželo to jako prase. V běhounu, v nejnamáhanější části. Jak jsem tu už psal - gumu jsem pak ještě používal asi 5000 km do totálního sjetí a teprv pak vyhodil.
titus píše: Hele, když to vymyslíš a vyrobíš (je to precizně vyrobený, kovový) tak to budeš prodávat za stovku?
A jako gumař určitě víš jaký jsou rozdíly v knotech a těch bazmeků se kterýma se tam ty knoty vpravují. Laciný se hned ulomí to očko kam se dává knot. A taky určitě víš, že když je guma trochu víc sjetá, tak tam knot hovno drží.
Ale ať si kupuje každej co chce.
My třeba v servise knoty vůbec nepoužíváme. Když někdo přijde s něčím na dojetí, dojdu do auta pro svý. Do pěkný gumy v práci mě nenapadne dát něco jinýho než hříbek (zevnitř)
A vzhledem k tomu, že jsem psal o "nejlacinějších" sadách, tak s nimi zkušenost mám. A zatím bez problémů (připouštím však že tak 1z15-ti se mi zamlouvá a koupím je -ano, byly i za 30,- )
Neříkám že "tvoje" sada je drahá, ale za ty prachy v tom nevidím takovej užitek..