Evoke Urban
Elektro motorka, která dělá 0 (na 60 km/h za 3 s) na 100 km/h za 6 s. Homologační výkon 8 kW, max. 19 kW. Cena lehce přes 200 tisíc. Dojezd bude okolo 100 km dosažitelný, udávají max. 200 km. Parametry a cenou konkuruje u nás dostupné zn. Zero.
Naposledy editováno 31.01.2021 00:13:48
1 reakcí na tento příspěvek Evoke Urban
1 reakcí na tento příspěvek Evoke Urban
1 reakcí na tento příspěvek Evoke Urban
Naposledy editováno 30.10.2020 00:11:46
Máš pravdu Tvé ukázky jsou líbivé a je v nich hodně zábavy.

Dík a zdar L.
Naposledy editováno 05.11.2020 19:59:58
1 reakcí na tento příspěvek Evoke Urban
Za historicky první elektromobil je považován vůz sestavený holandským profesorem Sibrandusem Stratinghem a jeho asistentem Christopherem Beckerem roku 1835, tedy přibližně 50 let před prvním automobilem se spalovacím motorem. Belgičan Camille Jenatzy překonal s elektromobilem La Jamais Contente ve tvaru připomínajícím doutník 29. dubna 1899 jako první na světě rychlost 100 km/h. Na počátku 20. století jezdilo v USA více elektromobilů než automobilů se spalovacím motorem. Poskytovaly totiž komfort a snadné ovládání. Klasické automobily se musely startovat klikou, byly velmi hlučné a složité na údržbu.
No a v té době ještě neznali zesilovací elektronku, ta dělala teprve divy.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Elektromobil
Naposledy editováno 01.11.2020 16:54:48
L6L píše: Na počátku 20. století jezdilo v USA více elektromobilů než automobilů se spalovacím motorem. Poskytovaly totiž komfort a snadné ovládání. Klasické automobily se musely startovat klikou, byly velmi hlučné a složité na údržbu.
Našťastie pred 124 rokmi istého pána Dowsinga napadlo mrdnúť do auta elektromotor a tým konečne poskytnúť komfort aj ich užívateľom.
Plus nie je nutné po hodine jazdy 4 či koľko hodín dobíjať ako na prezentovanej motorke. (Na stránke píšu kapacita batérie 9 kWh, majú tam PDFko, kde je napísané 7,5, nabíja sa z klasických 230 V, obvykle je istič na 10 A, takže príkon 2,3...)
koncece elektromobilu je nesmysl, je to roubovani relativne pouzitelny technlogie pohonu do neskutecne prezity koncepce osobni dopravy,.. osobne bych tu koncepci videl , a jsem to i zde psal mnohokrat, na kioleje a troleje.. for example - cestovani (nemyslim ted remeslnika c vozi po stavbach cajk a material, ciste osobni cestu z A do B), mas neco jako smarta, na baterky co vydrzej par desitek km.. dojedes s tim bud par km po meste, nebo misto dalnice na vetsi nadrazi, najedes s tim na vlak, pripojis to nabijet, a frcis treba z prahy do brna.. v brne s nabitym sjedes vyridis co potrebujes, nalozis na vlak a jedes treba do hranic, tam to samy, a vecer dojedes na nadrazi, sjedes a privezes to par km domu.. vozit tezky baterky, co vydrzej relativne malo oproti par desitkam l benzinu nadrzi, a po nejaky dobe jim skonci zivotnost a bude potreba je nejak recyklovat neob ulozit, proste je a bude nesmysl
ale jinak dik za pochvalu, za odpoved na otazku a ne mimo tema, ocenit i opozicni nazor je fer a v tomto smeru smekam

( k tomuhle ji davat nemusis, proto to sem nepisu, neboj

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|