Téma: Evoke Urban
24.10.2020 v 21:41
Evoke Urban
Elektro motorka, která dělá 0 (na 60 km/h za 3 s) na 100 km/h za 6 s. Homologační výkon 8 kW, max. 19 kW. Cena lehce přes 200 tisíc. Dojezd bude okolo 100 km dosažitelný, udávají max. 200 km. Parametry a cenou konkuruje u nás dostupné zn. Zero.
Naposledy editováno 31.01.2021 00:13:48
1 reakcí na tento příspěvek Evoke Urban
1 reakcí na tento příspěvek Evoke Urban
Nějaká původně motorová indočína. Na webu má model S kryt řetězu a napínáky, ale bez řetězu samotného, až tak je to přebastlené. fuj
1 reakcí na tento příspěvek Evoke Urban
Ohnusování je k ničemu, daleko vhodnější je nelíbí a případně popis co. Díky za pochopení L.
Naposledy editováno 30.10.2020 00:11:46
Naposledy editováno 30.10.2020 00:11:46
kerut>
Máš pravdu Tvé ukázky jsou líbivé a je v nich hodně zábavy. E-superbiky jsou nejrychlejší na světě, v enduru je tahounem i česká firma Kuberg. Jenže na silnici za rozumné peníze nic není, proto dělám dobrovolně osvětu. Mě neláká zrychlení jako prase, ani skútry, ale e-moto co ujede na jeden zátah 100 km, alespoň 90 km/h (což zaručuje slušný odpich, kvuli rezervám), a nebude stát jak veleslušný spalovací cesťák. Dle mého elektrifikace motocyklů s akumulátory je zatím jediná schůdná cesta jejich elektrifikace (vodík nepřichází v úvahu, solární hybridy taktéž). Jen hodně malé dítě v dospělém těle očekává, že motorečka vrčí a smrdinká, doba pokročila a jaksi technologicky e-mota dávají všem spalovakům na prdel, tak nevím proč se o tuhle technologii nezajímat? Znáš Horw.. RC6 Pro? - levná elektro s pěti kvaltem, pro konzervativní morotkáře. Mě tohle řešení připadá prdlé, jelikož si o něm myslím, že je čistě marketingové. Tohle tech. řešení neřeší zrychlení (prodlevy při řazení), ale pouze max. rychlost (menším otáčky motoru, tím menší ztráty z příkonu). Koncepce e-motorek pro meziměsto musí být co nejjednodušší. Kroutící momenty jsou i u levnuch strojů řešeny FOC řízením, který má maximální kroutící moment při všech otáčkách. Slabinou budou vždy baterie a jejich cena. Trh ukáže.
Dík a zdar L.
Naposledy editováno 05.11.2020 19:59:58
Máš pravdu Tvé ukázky jsou líbivé a je v nich hodně zábavy. E-superbiky jsou nejrychlejší na světě, v enduru je tahounem i česká firma Kuberg. Jenže na silnici za rozumné peníze nic není, proto dělám dobrovolně osvětu. Mě neláká zrychlení jako prase, ani skútry, ale e-moto co ujede na jeden zátah 100 km, alespoň 90 km/h (což zaručuje slušný odpich, kvuli rezervám), a nebude stát jak veleslušný spalovací cesťák. Dle mého elektrifikace motocyklů s akumulátory je zatím jediná schůdná cesta jejich elektrifikace (vodík nepřichází v úvahu, solární hybridy taktéž). Jen hodně malé dítě v dospělém těle očekává, že motorečka vrčí a smrdinká, doba pokročila a jaksi technologicky e-mota dávají všem spalovakům na prdel, tak nevím proč se o tuhle technologii nezajímat? Znáš Horw.. RC6 Pro? - levná elektro s pěti kvaltem, pro konzervativní morotkáře. Mě tohle řešení připadá prdlé, jelikož si o něm myslím, že je čistě marketingové. Tohle tech. řešení neřeší zrychlení (prodlevy při řazení), ale pouze max. rychlost (menším otáčky motoru, tím menší ztráty z příkonu). Koncepce e-motorek pro meziměsto musí být co nejjednodušší. Kroutící momenty jsou i u levnuch strojů řešeny FOC řízením, který má maximální kroutící moment při všech otáčkách. Slabinou budou vždy baterie a jejich cena. Trh ukáže.
Dík a zdar L.
Naposledy editováno 05.11.2020 19:59:58
1 reakcí na tento příspěvek Evoke Urban
Koncepce u automobilů:
Za historicky první elektromobil je považován vůz sestavený holandským profesorem Sibrandusem Stratinghem a jeho asistentem Christopherem Beckerem roku 1835, tedy přibližně 50 let před prvním automobilem se spalovacím motorem. Belgičan Camille Jenatzy překonal s elektromobilem La Jamais Contente ve tvaru připomínajícím doutník 29. dubna 1899 jako první na světě rychlost 100 km/h. Na počátku 20. století jezdilo v USA více elektromobilů než automobilů se spalovacím motorem. Poskytovaly totiž komfort a snadné ovládání. Klasické automobily se musely startovat klikou, byly velmi hlučné a složité na údržbu.
No a v té době ještě neznali zesilovací elektronku, ta dělala teprve divy.
Naposledy editováno 01.11.2020 16:54:48
Za historicky první elektromobil je považován vůz sestavený holandským profesorem Sibrandusem Stratinghem a jeho asistentem Christopherem Beckerem roku 1835, tedy přibližně 50 let před prvním automobilem se spalovacím motorem. Belgičan Camille Jenatzy překonal s elektromobilem La Jamais Contente ve tvaru připomínajícím doutník 29. dubna 1899 jako první na světě rychlost 100 km/h. Na počátku 20. století jezdilo v USA více elektromobilů než automobilů se spalovacím motorem. Poskytovaly totiž komfort a snadné ovládání. Klasické automobily se musely startovat klikou, byly velmi hlučné a složité na údržbu.
No a v té době ještě neznali zesilovací elektronku, ta dělala teprve divy.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Elektromobil
Naposledy editováno 01.11.2020 16:54:48
L6L píše: Na počátku 20. století jezdilo v USA více elektromobilů než automobilů se spalovacím motorem. Poskytovaly totiž komfort a snadné ovládání. Klasické automobily se musely startovat klikou, byly velmi hlučné a složité na údržbu.
Našťastie pred 124 rokmi istého pána Dowsinga napadlo mrdnúť do auta elektromotor a tým konečne poskytnúť komfort aj ich užívateľom. (A sú ešte aj odhlučnené, teda pokiaľ si nekúpiš Daciu.)Plus nie je nutné po hodine jazdy 4 či koľko hodín dobíjať ako na prezentovanej motorke. (Na stránke píšu kapacita batérie 9 kWh, majú tam PDFko, kde je napísané 7,5, nabíja sa z klasických 230 V, obvykle je istič na 10 A, takže príkon 2,3...)
tak ja se hrde hlasim mezi deti v (teda nevim) dospelem tele.. ja chcu aby to smrdelo a vrcelo... bzucet to muze na MS kde jde o vahu a casy, technicky (kroutak, vaha..) je to samozrejme vyhodnejsi, o tom nemuze byt sporu, zde ochotne kapituluji..
koncece elektromobilu je nesmysl, je to roubovani relativne pouzitelny technlogie pohonu do neskutecne prezity koncepce osobni dopravy,.. osobne bych tu koncepci videl , a jsem to i zde psal mnohokrat, na kioleje a troleje.. for example - cestovani (nemyslim ted remeslnika c vozi po stavbach cajk a material, ciste osobni cestu z A do B), mas neco jako smarta, na baterky co vydrzej par desitek km.. dojedes s tim bud par km po meste, nebo misto dalnice na vetsi nadrazi, najedes s tim na vlak, pripojis to nabijet, a frcis treba z prahy do brna.. v brne s nabitym sjedes vyridis co potrebujes, nalozis na vlak a jedes treba do hranic, tam to samy, a vecer dojedes na nadrazi, sjedes a privezes to par km domu.. vozit tezky baterky, co vydrzej relativne malo oproti par desitkam l benzinu nadrzi, a po nejaky dobe jim skonci zivotnost a bude potreba je nejak recyklovat neob ulozit, proste je a bude nesmysl
ale jinak dik za pochvalu, za odpoved na otazku a ne mimo tema, ocenit i opozicni nazor je fer a v tomto smeru smekam
( k tomuhle ji davat nemusis, proto to sem nepisu, neboj )
koncece elektromobilu je nesmysl, je to roubovani relativne pouzitelny technlogie pohonu do neskutecne prezity koncepce osobni dopravy,.. osobne bych tu koncepci videl , a jsem to i zde psal mnohokrat, na kioleje a troleje.. for example - cestovani (nemyslim ted remeslnika c vozi po stavbach cajk a material, ciste osobni cestu z A do B), mas neco jako smarta, na baterky co vydrzej par desitek km.. dojedes s tim bud par km po meste, nebo misto dalnice na vetsi nadrazi, najedes s tim na vlak, pripojis to nabijet, a frcis treba z prahy do brna.. v brne s nabitym sjedes vyridis co potrebujes, nalozis na vlak a jedes treba do hranic, tam to samy, a vecer dojedes na nadrazi, sjedes a privezes to par km domu.. vozit tezky baterky, co vydrzej relativne malo oproti par desitkam l benzinu nadrzi, a po nejaky dobe jim skonci zivotnost a bude potreba je nejak recyklovat neob ulozit, proste je a bude nesmysl
ale jinak dik za pochvalu, za odpoved na otazku a ne mimo tema, ocenit i opozicni nazor je fer a v tomto smeru smekam
( k tomuhle ji davat nemusis, proto to sem nepisu, neboj )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V Evoke Urban Classic, Evoke Urban S | Dominino | 14 | 9.9.2007 v 23:04 Mirek12 |