globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová nebo starý železo
Zdravím přátelé. Jak začít. Před desti lety jsem sedlal FZS 600. Skvělá motorka, potom přišlo stěhování, rodina, absence garáže, šla z domu.
Teď po x letech přišla chuť na občasnou projížďku. Na jaře bych rád už něco měl.
Teď můj problém.
Nevím, jestli koupit fungl novou, nebo naopak starý železo. Novou bych chtěl Royal Enfield Continental GT, protože se mi prostě líbí. Rozmar. Proč novou, asi kvůli nějaké záruce, pár km bez větších nákladů na servis, jasná historie. Na druhou stranu dávat 200tis. za to, že se svezu párkrát do roka, není čas, kvůli práci, rodině, se mi nechce.

Pokud něco starého, chtěl bych se vejít do 100 tis. včetně prvotního servisu a oblečení. Chtěl bych se zeptat na nějaký tip, jakou cestou jít. Je motorka s 40tis. km nebo 20let stáří prů.er? Nebo záleží na konkrétním stavu?
Nejsem divočák, jezdím pohodu, nepotřebuju 190 koní... líbí se mi naháče, endura, i třeba VFR... Prostě široký záběr. Jen jsem úplně vypadl z dění a netuším, jak na tom ty starý vrány jsou.

Jo, jsem rozpolcený, klidně mě pošlete někam, ať si hledám a ujasním sám, ale budu rád za každou radu, nápovědu, nasměrování

1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo

23.10.2020 v 12:42 | Nahoru | #1
Rozmar je každá motorka, zvlášť pokud vyjedeš jen párkrát do roka. Hele, já si taky říkal, že do nový nikdy nepůjdu, v podstatě ze stejnýho důvodu, jako ty. Pak jsem viděl test RE INT, nedalo mi to, šel jsem se na něj podívat na živo - a jen řekl, "tak mi vystavte fakturu". Pokud na na continentala máš prachy, aniž by rodina hladověla , jdi si pro něj. Motorka je to perfektní. Já si ho vyzvedl 7/2019 a ted mám najeto usmolenejch 4200 km. A to jsem už do něj nasypal tak 30-40 do doplňků. Takže z ekonomickýho hlediska úplný nesmysl. Na druhou stranu, já jsem na trochu jinej pohled zvyklej z veteránů. Tam furt leješ prachy, furt se v tom vrtáš a ve výsledku motorku vezmeš jednou za rok vyvenčit 100 km na Křivonosku. To už je úplně rozmar.

A jinak viz Animals21 #4, pod to se podepíšu.

Naposledy editováno 23.10.2020 12:42:45

(reakce na) Nová nebo starý železo

23.10.2020 v 12:45 | Nahoru | #2

sardel píše: Rozmar je každá motorka, zvlášť pokud vyjedeš jen párkrát do roka. Hele, já si taky říkal, že do nový nikdy nepůjdu, v podstatě ze stejnýho důvodu, jako ty. Pak jsem viděl test RE INT, nedalo mi to, šel jsem se na něj podívat na živo - a jen řekl, "tak mi vystavte fakturu". Pokud na na continentala máš prachy, aniž by rodina hladověla , jdi si pro něj. Motorka je to perfektní. Já si ho vyzvedl 7/2019 a ted mám najeto usmolenejch 4200 km. A to jsem už do něj nasypal tak 30-40 do doplňků. Takže z ekonomickýho hlediska úplný nesmysl. Na druhou stranu, já jsem na trochu jinej pohled zvyklej z veteránů. Tam furt leješ prachy, furt se v tom vrtáš a ve výsledku motorku vezmeš jednou za rok vyvenčit 100 km na Křivonosku. To už je úplně rozmar.

A jinak viz Animals21 #4, pod to se podepíšu.



No, přesně takhle to může skončit, jak se znám, bojím se toho a rád bych se tomu vyhnul
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké gumy na RE Continental GT [1, 2, 3] Royal Enfield Continental GT Alda156 67 21.4.2023 v 22:59 oondra2
Enfield Interceptor / Continental -... [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT sardel 39 6.10.2021 v 06:52 MilanTST
Servis ventilových vůlí u Royal Enf... Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT dundee5 3 21.5.2021 v 11:23 dundee5
Zakoupený bike v německu Co vše je ... Royal Enfield Continental GT Alceste 13 18.5.2018 v 14:18 Alceste

TOPlist