klikni si na odkaz, tam mas jednotlive kateorie, kdyz si je rozkliknes tak tam najdes popisek na co je jaky typ krouzku vhodny.
Nejcasteji se pouzivaji NBR na tesneni oleje a VITON na tesneni benzinu.
Viton tesneni moc nebyva skladem, vetsinou je na objednavku, je drazssi nez NBR a nedodavaji ho v tolika rozmerech jako NBR tesnici krouzky coz bych videl jako ten nejzasadnejsi problem. Protoze kdyz potrebuju pretesnit karburatory, tak malokdy najdu v katalogu VITON krouzek, kterej by pasoval a idealne byl skladem. Takze pouzivam NBR a taky to funguje.
Jinak tedy na benal muzes imho dat i NBR protoze to benzinu odolava akorat to ma mechanicky mensi odolnost nez viton. V zasade na motorce muzes IMHO vitonem nahradit vsechny NBR tesneni a vydrzej tepelne a mechanicky vic. Ovsem na nekterejch spojich to tam budes dost obtizne rvat.
2 reakcí na tento příspěvek O krouzek
https://www.partsdep...Yamaha/2004/TDM+900/
Cena za originál je brutus - přes 800Kč
Naposledy editováno 19.10.2020 12:26:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 7 | 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 22 | 15.9.2023 v 10:36 jameseric |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |