motozem_rijen





Téma: Zadřeno na klice nebo ojnici
17.10.2020 v 00:41
Chci ze zeptat jestli je z přiloženého videa posoudit jestli je motor zadřeným na klice a nebo je to pouze v propojení ojnice s klikou. S klikou se dá posunout z jedné strany karteru na druhou protože mě dále nepustí ojnice. Jel jsem a najednou se seklo zadní kolo a byl konec. Předem děkuji za odpovědi k tématu.


1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 04:49 | Nahoru | #1
Z toho videa jde prd poznat...ale jestli nejsi na zařazeny neutral schopen otočit klikou, tak je opravdu něco hodně špatně...jako mohlo se to zadrit na ojnicnim čepu - to je to "spojení ojnice s klikou"...v tom případě to pro tebe znamená go motoru - buď zreapasovat kliku, nebo sehnat jinou dobrou kliku...koukni se na válec a píst, podle toho videa to vypadá, že to nahoře přidrene nebude...hlavně je třeba zjistit příčinu - hádám že buď v tom máš oilmaster a ten ti odešel, nebo si do nadrzky zapomněl dolít olej...případně ho tam nemáš a zapomněl si do benzínu ten olej nalít??

1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 08:27 | Nahoru | #2
video úplně na prd, ale je tam vidět, že máš ojku seklou na spodním čepu, na fotkách je vidět jak je vůči němu extentricky - vysypalo se ti spodní ložisko na ojce.

Naposledy editováno 17.10.2020 08:27:41

1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 09:23 | Nahoru | #3
Čau, asi to bude ako píše vyššie Rolda89. Tak či onak, to musíš rozobrať a keď nie je poškodený valec s piestom môžeš byť len rád. totiž tie kúsky z klietky ojničného ložiska vie pekne nasať hore do valcu a máš po valci aj po pieste. Vie to riadne poničiť valec, niekedy až neopraviteľne. Ináč to čerpadlo nemusí byť na vine, normálne sa opotrebí cementačná vrstva na čape a potom to zničí klietku a všetko sa to vysype do kľuky. Viem to presne, lebo som to videl , rozobral v štádiu tesne pred rozpadom. Starý chlap ako ja to počul, že to má nejaký hnusný zvuk a zastavil motor v poslednej chvílke pred deštrukciou. Ináč sa mi do rúk dostali od zákazníkov len po kompletnej deštrukciu všetkého. Normálne to rozober, kľuku pošli na repas, a nové hlavné ložiská+ všetky čačky mačky okolo toho.. Keď to je rozobraté tak uuž tam daj aj novú piestnu sadu+nicasil. Záleží podľa financií. Držím palce pri oprave.

PS: pre info, tie kľuky poničí aj pri mazaní zmesou.

Naposledy editováno 17.10.2020 09:44:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 09:37 | Nahoru | #4
2stroke> Právě že olej tam bylo dost. Michám oilmasterem

(reakce na) Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 09:47 | Nahoru | #5
krokoš>Ahoj s tím nikasilem a pistni sadlu počítám. Ted jenom zvažuji jestli by stačila nová ojniční sada přidělat na kliku plus ložiska kliky+ ty ostatní věci co jsou okolo toho. Jestli se mi to ještě vůbec oplati opravovat nebo to prodat v celku tak jak je ať si to někdo opraví.

(reakce na) Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 09:51 | Nahoru | #6
Rolda89> Takže myslíš že by to vyřešila nová ojniční sada, plus nová ložiska kliky a další maličkosti okolo toho? Nebo budu muset sehnat celou klikovku?

Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 10:36 | Nahoru | #7
Jestli si na to troufneš sám, rozpůlíš motor a pak komplet klikovku s pístem a válec pošli nebo dovez do Uničova. Dají ti ojnici, ložiska, píst. Zkontrolují a změří válec. Počítej, že do toho zahučí asi pětka s tím pístem.
oulehla.cz

1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 11:22 | Nahoru | #8
2 obr vidím nějaký ulomek v klice? .

1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 11:56 | Nahoru | #9
jak píše Kohlstein, nic hroznýho to neni, jestli si to umíš udělat, setrváky by mohli bejt třeba trochu pobouchaný od ůlomků jehel, ale to bych neřešil, hlavně ať z nich nečumí nic ven, kčepy kliky budou ok, stejně ti to scentrujou až budou měnit ojnici, vyměnit ložiska a lítáš. opravil bych pořádně a neprodával, budeš vědět co v tom máš.

2 reakcí na tento příspěvek Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 11:58 | Nahoru | #10
Zdravím, uvažuji, že bych koupil nějaké mito. Servis si udělám všechen sám, ale bál jsem se GO motoru, že to bude drahé. Opravdu stojí celá GO včetně nikasilu, pístu, kliky a ložisek 5-7k (pokud si to rozeberu a složím z5 sám)?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 12:22 | Nahoru | #11

Wardene píše: 2stroke> Právě že olej tam bylo dost. Michám oilmasterem


Podle těch fotek je v motoru sucho. Během doby, kdy budeš ten oilmaster opravovat (seřizovat, nasazovat vypadené hadičky a lanko?) ti doporučuju mixovat do nádrže 1: 50, dokud nebudeš mít jistotu, podle spotřeby paliva a oleje, že to maže správně. Na záběh pístu, případného nového pístu, bych začal s poměrem 1:25 až 1:30 do nádrže.
Edit - případného nového pístu, dodávám, při troše péče o ten současný by tam třeba šel vrazit zpátky.
Kolik co stojí se můžeš podívat tady
https://www.oulehla....ilia/rotax-123/2007/

Naposledy editováno 17.10.2020 15:27:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 15:05 | Nahoru | #12
Kohlstein> ále, nestraš ho. Motor rozobrať, a ak je v poriadku valec s piestom srať na to. Teda píšem z môjho hľadiska, (ja som chudobný) . správne by by som mal napísať všetko vymeniť. Rozobrať, kľuku poslať na repas tam ti dajú novú ojnicu a ložisko + to vycentrujú. Pri skladaní použiť mrazák a podobné ftákoviny, keď sa v tom nevyznáš tak to daj niekomu urobiť ja som to robil za 50 € , ale som bol dar Boží pre socky. Pre toto som chudobný. skontroluj potom či to dáva olej pridáš naplno a pozeráš do hadičky či to kvapká , ( ale musíš pozerť do správnej hadičky) jasné točíš len zo štartérom a na baterku nie z motorky , ale náhradu. Všetko samo, musí byť naolejované čo sa hýbe. Potom pri chode ako píše Kohlstein pre istotu aj do benzínu, to je taká barlička. Pri jazde nebrzdiť motorom , len pridávať a kaliť , meniť otáčky radiť a svižne jazdiť ( na plné gule).

(reakce na) Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 17:55 | Nahoru | #13
Kohlstein> děkuji za odkaz. On tam ten starý vrazit jde ale je vidět že už má svoje odslouženo, takže určitě budu muset dát nový

(reakce na) Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 18:00 | Nahoru | #14
krokoš> Asi to tak udělám. Dohromady se to potom pokusím dát já a nebo to někomu dám kdo se tím zabývá. Jak to bude opravené tak tomu dám teda na plné gule jak říkáš ?

(reakce na) Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 18:01 | Nahoru | #15

SkotyCZ píše: Zdravím, uvažuji, že bych koupil nějaké mito. Servis si udělám všechen sám, ale bál jsem se GO motoru, že to bude drahé. Opravdu stojí celá GO včetně nikasilu, pístu, kliky a ložisek 5-7k (pokud si to rozeberu a složím z5 sám)?



5tku tě bude stát leda tak nikasil s pístem...jako zavolej oulehlovy a zeptej se, co by to všechno stalo...nicméně jestli je ko jenom klika, tak udělej jen kliku - pokud nemáš na komplet GO prachy...

(reakce na) Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 18:01 | Nahoru | #16
SkotyCZ> jenom za nový výbrus a nikasil zaplatíš 4500 u Oulehli

(reakce na) Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 18:04 | Nahoru | #17
Rolda89> Asi to tak udělám. Necham poslat kliku na repas a rovnou koupím i nový píst.

(reakce na) Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 18:05 | Nahoru | #18
ja1> Nene není tam žádný úlomek

Zadřeno na klice nebo ojnici

17.10.2020 v 18:36 | Nahoru | #19
no jasný, pokud je nikasil ok, tak proste jen vyměň píst , to je ta výhoda jeho..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sláva dvoutaktům [1 ... 25, 26] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 762 23.10.2020 v 15:23 Kohlstein
brzdy na Aprilia RS 125 Aprilia RS 125 Matyjede 20 3.10.2020 v 21:39 Kohlstein
Odpojení oilmasteru na Aprilia RS 125 Aprilia RS 125 Matyjede 12 2.10.2020 v 13:53 Matyjede
Je dobrý olej Mogul TSF? Aprilia RS 125 Gavi777 30 1.10.2020 v 17:40 SkotyCZ
Plynové lanko Aprilia rs 125 Aprilia RS 125 Roumeen_96 1 15.9.2020 v 11:06 Kohlstein

TOPlist