.
.
.
.
.
Zdarec hoši.. tak naposled a pak už bude se vším snaď klid.
Odhodlal jsem si koupit to VAPE na zetku, abych pořádně svítil a měl snad bezproblémový provoz.
Koupil SZ13-1 a k tomu rozpojovací relé a k tomu ještě navíc ten přerušovač z feldy .. akorát v místním vrakáču měli tedy jen se 4 kontaktama.
Zapojení bude asi jednoduhé kontakty 49 a 49a zapojím dle staryho a 31 na kostru C2 necham být.
Vše jsem nafotil, rozšrouboval, perfektně vyčistil, vyměnil guferko na klice a pustil se do montáže. Naskytlo se pár problémů, které se lehce vyřešily.
1) krátké šrouby na uchycení nosiče statoru - vyřešeno koupí delších o 5mm
2) plastové koncovky na koncích drátků se nedali všude provlict a tak jsem je musel zatim dát pryč
3) průchodka, která by se měla zasadit do přepážky u zapalka, byla moc krátká (vyměnil jsem za starou)
4) vodič neutrálu jsem protáhl bužírkou, která vede od statoru a namontoval vape .. zalepil šrouby středněpevnostním loctitem.
A přišlo na to čeho jsem se obával .. zapojení.. koupil jsem 12V 3Ah AGM READY baterku od exide a tu jsem uložil na její bok do kastlíku.. vyšla tam tak hezky, že tam kvedlá tak 1mm a zůstal mi rozumný prostor na lahvičku s olejem.
Dle přibaleného plánku jsem všechno smontoval, ale hold ostatní stará elektroinstalace zůstala odpojená.
Nový regler jsem dal do kastlíku namísto původního na gumu.. stejně jako byl původní.
Cívku jsem hodil pevně na plech pod nádrž jak má být.
Vykuchaný kabely od alternátoru bez vodiče neutrálu
Mno a právě v tuhle chvíli mi tam zůstalo dost drátků, který byly napojeny na starý relé.
2. kabely z indukční cívky z čehož je jeden již "neplatný" a ten druhý modrý se rozdvojuje pryč někam ke spínačce a do staryho rele.
Pohled na všechny nepřipojené kabely:
Zapojení všeho možnyho do starýho relé:
A taky mi zbyl kablik od spínače zadní brzdy
A otázka je:
Má někdo nějakej plánek jak to má být zapojený v kombinaci s VAPE?
Napadlo mě to vše zapojit jak bylo, ale to by seš z toho regulátor mohl poserinkat jelikož prostě nesmí být ukostřený plus.
A taky by mě zajímalo jestli pojistka, která má být originálně na kabelu mínus pólu má být i teď? ..(na kabelu mezi reglerem a baterii)
Jo.. vzal jsem si moc velky sousto, teď záleží jestli je to tak jak to má být nebo jestli je ta stará elektroinstalace nějak "vytuněná" a proto by mohl být problém to zapojit.
DÍKY.
Naposledy editováno 11.09.2021 23:50:29
1 reakcí na tento příspěvek VAPE ČZ 125/488
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
olej do tlumiče ČZ 125/488 | Stapio | 8 | 27.3.2022 v 20:28 cmiral |
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 | Stapio | 9 | 13.2.2022 v 21:46 Stapio |
Válec ČZ ČZ 125/488 | Stapio | 7 | 31.1.2022 v 18:30 Destroyer |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |