bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ČZ Posilube 125 vs 175
9.10.2020 v 23:19
Všechny zdravým
Chtěl bych se zeptat, zda by mi někdo neporadil, jaké byli rozdíly mezi odděleným mazáním posilube na čz 125 a 175? Popřípadě, zda existuje nějaká možnost, jak tyto dvě čerpadla zaměnit? Přesněji dát to ze 175 do převrtané 125.
Budu moc rád za všechny odpovědi

Naposledy editováno 26.12.2020 00:45:55

3 reakcí na tento příspěvek ČZ Posilube 125 vs 175

13.10.2020 v 10:48 | Nahoru | #1
žádný Československý 2 takt s čerpadlem neměl jím mazanou kliku přímo, aní to není technicky možné. Jaké koly čerpadlo, které tam bylo montováno přidávalo olej do paliva podle stupně zatížení. Olej byl přidáván do sání. Tak je vlastně šumafuk jestli tam je přidáván čerpadlem, nebo již namíchaný v benzínu. Pokud se ti zadřelo nějaké ložisko ( nenapsal jsi jaké) tak proto že nebyl olej, ale jak říkám, kdyby byl v palivu nic se nemohlo stát. Malý osobní přiklad- kdysi jsem jezdil i v zimě, ČZ 477 s oilmaster olej přituhl a čerpadlo nedalo potřebné množství a motor se zadřel, přesto že ho bylo v nádržce dost a čerpadlo plně funkční. Od té doby, vždy jen olej do paliva. Olejové čerpadlo je jistě zajímavý prvek, ale každý musí zvolit pro co se rozhodne

(reakce na) ČZ Posilube 125 vs 175

13.10.2020 v 12:05 | Nahoru | #2
libor600> Za to zadření v zimě si můžeš sám, protože v návodu se jasně píše, že v mrazu se nemá dávat M2T, ale M3AD, tedy místo viskozity SAE40 tehdy dostupný olej s viskozitou SAE20.
Pro čerpadlo samotné je možné stáhnout návod a zkontrolovat seřízení podle tohoto
http://jawarmaniak.w...navod_oilmaster.html

(reakce na) ČZ Posilube 125 vs 175

13.10.2020 v 18:28 | Nahoru | #3
libor600> Při použití m2t v zimě se v návodu psalo naředit m2t s benzínem v poměru 10:1, takže sis to zadřel vlastní blbostí, při použití vhodného oleje např mogul tsf tohle vůbec nehrozí.

(reakce na) ČZ Posilube 125 vs 175

13.10.2020 v 19:15 | Nahoru | #4
libor600> čau, teda nejadnalo sa o československý dvojtakt, ale o nejaký čínsky skúter, kópiu hondy. Pohon čerpadla bol riešený nie remienkom ale šnekom a žiadny plast. Ono aj teraz sa skútre mažú priamo do kľuky, čiže nemajú tie otvory na prefukových kanáloch .To bol asi dôvod zadretia, lebo sa nedostal ten olej zmesou do kľukových ložiskek. U ČZ , mal som ju hadička oleju ústila do sacieho potrubia za karbecom, u Jawy to ústilo do viečka nad šúpatkom do takej trubky s dierkami ktorá je otvorom privedená do prúdu vzduchu v karburátore. Mal som aj takú Jawu. A tých skútrov s primazávaním do kľuky som pár opravoval.

Naposledy editováno 13.10.2020 19:17:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 kpant 6 26.1.2024 v 18:17 assassin
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 kpant 9 18.1.2024 v 13:06 milfordoj


TOPlist