globalmoto_duben_nolan





Téma: E-motorky s pneu >16
Téma e-motorka, která nemá pneumatiky menší než 16" a nestojí nová víc jak 9 000 €, + jejich čínské klony a seznam dostupných strojů s předpokládanou homologací pro ČR. e-Kájovi patří dík za inspiraci
Skútr, pokud splní podmínky, sem patří taky. Seznam strojů zařadím abecedně sem, ať je přehled. Zvýrazněné značky mají i stroje s dobrými parametry.
e-moto do 222 000 Kč

Artisan Kollter ES1 (viz shoda Timbot TB-Esum)
BlackTea - https://www.blackteamotorbikes.com
Dayi E-Odin - http://m.dayimotor....roller-6000w.html#F1
Dayi Factory - https://www.ebike-s...ktricke-motocykly-2/
Dongma R1 (T4 pro r. 2020) - https://dongma.cz/produkt/dongma-r1/
E-Broh Bravo GLE (GLE Pro / GLS) - https://ebroh.es/en...-electric/bravo-gle/
Evoke Urban Classic - https://www.evokemo...es.com/urban-classic
Evoke Urban S (dříve http://www.jari.cz)
Govecs Elmoto Loop - https://www.govecsg.../models/elmoto-loop/
Govecs Flex - https://www.govecsg.../models/govecs-flex/
Horwin CR6 - https://jestech.cz/produkt/horwin-cr6
Horwin CR6 PRO - https://www.horwin.eu
Horwin Ranger Cross / Street
Munro - https://www.ebike-shop.cz
Otto-Bike MCR výjimka 14" kola - https://otto-bike.com/
Revolt RV300 - https://www.zigwhee.../Revolt-Motors/rv300
Revolt RV400
Super Soco TS - https://www.e-motobrno.cz
Super Soco TC
Super Soco TC MAX
Sur-Ron Light Bee - https://www.sur-ron-moto.cz/light-bee
Timbot TB-Esum https://www.tinbot.it/chi-siamo/
Urbet Gadiro E-125 - https://urbet.es/modelos/
Urbet Hispano E-125
Urbet Nura
Volta BCN / Urban - https://www.voltamo...com/en/home-english/

Naposledy editováno 14.02.2021 21:13:56
Předchozí
1 2
Následující

E-motorky s pneu >16

8.10.2020 v 21:11 | Nahoru | #1
Z Číny je sakum prdum všechno:
Původně jsem myslel, že v této cenové kategorii je dnes nesmyslné vřazování převodovky do této cenové kategorie a ejhle HORWIN CR6 PRO je pěti kvalt a spňuje limit hravě 169 500 Kč.

Číňani se nestydí za Super Soco tu licenčně předali Indům pod značkou Revolt, taktéž Spanělé maji svou značku Urbet.
Revolt RV300 a Urbet GADIRO E-125 je Super Soco TS. Revolt RV400 je Super Soco TC MAX. URBET Hispano E-125 je u nás nabízená Dongma R1 za 139 000 Kč. Krasavice je URBET Nura, stojí už 8500 €.

Další příspěvky zapracuju do přehledu, hr na ně...



Naposledy editováno 09.10.2020 18:49:27

E-motorky s pneu >16

9.10.2020 v 20:15 | Nahoru | #2
Dobrá práce, zajímavé je kolik různých typů elektromotorek této kategorie se v Číně, Indii a podobných zemí dělá

Ještě se mi docela líbí elektromotorky od španělského výrobce Volta Motorbikes:
https://www.voltamot...com/en/home-english/

Dále mě nadchla indická Ultraviolette F77:
https://www.ultraviolette.com/f77.html

Naposledy editováno 09.10.2020 20:29:04

E-motorky s pneu >16

9.10.2020 v 22:22 | Nahoru | #3
e-Kájo dyzajn e-kola z www.voltamotorbikes.com Spinta Strada je boží, cena nikterak přehnaná. Mám chuť přidat ho nahoru spolu se Spinta Urbano 16"

E-motorky s pneu >16

9.10.2020 v 22:49 | Nahoru | #4
L6L> Kolo je to fajnový, ale má to narozdíl od těch elektromotorek i pedály

E-motorky s pneu >16

11.10.2020 v 19:29 | Nahoru | #5


Retro e-moto Munro, kola 26 " a má pod 1 kW, tak je to bez přihlášení.
Vypadá dobře, když někde stojí, moc totiž nejede a moc daleko nedojede...

Naposledy editováno 21.10.2020 22:29:41

E-motorky s pneu >16

12.10.2020 v 23:52 | Nahoru | #6
L6L> Jsem z toho samohybu poněkud zmatený. Vypadá to jako kolo s pomocným benzínovým motorem a jezdí to na elektřinu

E-motorky s pneu >16

20.10.2020 v 19:01 | Nahoru | #7


Timbot TB-Esum enduro s homologací 45 km/h.



Naposledy editováno 21.10.2020 22:30:57

E-motorky s pneu >16

20.10.2020 v 19:07 | Nahoru | #8

OTTO-Bike MCR z Tajwanu výjimka 14" kola, ale vypadá dobře a parametry mají dobré. Dobré je digitální zrcátko v displeji.

Naposledy editováno 21.10.2020 22:31:47

E-motorky s pneu >16

25.12.2020 v 16:06 | Nahoru | #9
Ahoj, promiň že otravuju, ale mam dotaz ohledne e-motorek. Dlouho jsem se po necem dival až jsem po nekolika mesicich narazil na tvoje komentare u clanku tady na webu. Mas nejaky nazor, ktera motorka by byla ideal ke koupi v Čr? Hodne jsem koukal po Dongma R1, ale nemuzu se dohledat zadnych recenzi, takze k tomu nemam duveru?ale splnuje moje pozadavky - esteticky a hlavne moznost ridit s ridicakem B. Kdyby jsi mi poradil, opravdu to ocenim. Dekuji a preji hezky zbytek dne. :)

E-motorky s pneu >16

25.12.2020 v 20:31 | Nahoru | #10
Droxik> Lepší než jakákoliv recenze je vyzkoušet si tu elektromotorku osobně. Lze se domluvit na zkušební jízdě na www.dongma.cz
Já bych ale do téhle konkrétní elektromotorky nešel. Design sice vypadá líbivě, ale kvalita zpracování čínské elektromotorky bude určitě slabší a taktéž použité komponenty (brzdy, pneu) budou zcela určitě průměrné. Co se týká použité baterie a elektroniky, mám s čínským skůtrem E-Max 110S více méně spíš negativní zkušenosti.
Nevím, pro jaký účel máš v úmyslu elektromotorku převážně používat, ale u Dongma R1 si myslím, že není vhodná ani do města (sportovní posez), ani na výlety (nelze nabíjet rychleji na veřejných nabíjecích stanicích ale pouze z 240V zásuvky.

Naposledy editováno 25.12.2020 20:40:53

E-motorky s pneu >16

25.12.2020 v 23:09 | Nahoru | #11
Díky moc za názor. Víceméně bych to chtěl vyuzivat na cesty do práce a sem tam na nejakej kratkej trip kdyz bude pocasi přát. :) bohuzel jsem se ale nedopatral lepsi mozmosti baterky u jinych e-motorek co dovoluji dojezd aspon 150km pri stridani 90/50 km/h. Maximalne motorky od ZERO, ale ty jsou bohuzel az moc velka facka pro moji penezenku?. Mozna jsem jen hledal spatne, zna tu nekdo jeste nejaky jiny motorky krom tech na zacatku tady na foru? A nehledam skutr, ten mam benzinovej:) diky moc

E-motorky s pneu >16

26.12.2020 v 22:37 | Nahoru | #12
Jako to Zero je i ojetý dost drahý, to je pravda, ale na druhou stranu se jich hodně prodalo v Evropě a i servis je tu hojně zastoupený. Nedávno jsem viděl inzerát ZERO S ZF 14.4 11kW s 500km na tacho za 290tisíc Kč s DPH. Jako je to dost, ale ta motorka tu kvalitu šasi, komponent, elektroniky a baterie prostě má. Jediná nevýhoda je nemožnost nabíjení na veřejných stanicích, ale ten modul se dá dokoupit.

Pokud chceš dojezd 150km, tak se bohužel pod 200tisíc Kč nedostaneš ani u ojetin. Dá se sehnat Brammo Empulse R, občas nějaký z Německa okolo 180tis. Kč, ale je to dost rizikový, protože Brammo už neexistuje (převzal to Polaris), ale servisní podpora je i tak nulová. A i tahle elektromotorka měla svoje dětský nemoci.

Dají se koupit i čínské motorky, ale pokud se daný typ oficiálně neprodává a neservisuje alespoň v Německu, tak je to dost riskantní. Docela se v Německu začíná prodávat Super Soco nebo Horwin a vypadá to i docela kvalitně, ale ty zatím motorku dle tvých představ nemají v portfoiu. Nejblíž k tomu mají jen Café Racery (SuperSoco TC Max a Horwin CR6), ale ty jsou určený spíš do města. Ale i po okreskách by se na tom dalo podniknout nějaký ten výlet.

Jaký máš vlastně finanční limit? Já osobně bych v tvém případě šel do ojetiny od Zera, až se najde nějaká výhodná koupě.

Naposledy editováno 26.12.2020 22:49:49

E-motorky s pneu >16

26.12.2020 v 22:59 | Nahoru | #13
Zde nabídka lehce jetého Zero DS z Německa v přepočtu za 225tis Kč:
https://ezmobility.d...powertank-gebraucht/

E-motorky s pneu >16

27.12.2020 v 16:51 | Nahoru | #14
Droxiku,
taky jsem pokukoval po Dongmě R1, jenže nikde nic nebylo a dosud není. Už dříve jesem se spojil s dodavatelem, ten je přiveze na objednávku, skladem nic nemá, až na jaře 2021 chystá naskladnění už pod novým typem T4. Dnes se dělá všechno v Číně, jen se tomu dávají jiné názvy, třeba designová shoda je s URBET Hispano E-125 a podobnost je s Urbet Nura (mě se líbí i Evoke Urban).
E-Kája je velmi zkušený praktik, jen jeho obavu o čínskou výrobu nesdílím. My je máme za dřeváky, ale jsou technologicky velmi dobří (když chtějí), a pokud se nekupují šunty z tržnic. Příkladem je několik výkonových typů úhlových brusek průměru 125 mm od ryze českého Narexu. Velké hovno vyráběno u nás, všechno MADE IN CHINA jen dozor nad kvalitou a dobrý design může obstát i u motorek, kde mají na východě obrovský čínský odbyt i licence např. i v Indii. Dovoz do Evropy je blokovaný homologacema a pravděpodobně nechutí východních výrobců dodávat nenažraným překupníkům, kteří nezajistí servis.
Proto jsem nakonec skončil u nejslabší e-moto Soco TC koupené od zastoupení KTM. Jezdí pomalu, do města se hodí moc, ale na meziměsto to chce překonat jisté předsudky a hlavně být viděn.
V čem se s E-Kájou shodnu, tak v nákupu ojetých strojů ze západu, pokud mají dohledatelnou historii a o zbytku už psal.
Co je velmi zavádějící: skutečné dojezdy, vždy je dobré nenabíjet na 100 % a nevybíjet úplně. Nejlepší je mít přes sto tisíc, vyhledat recenze, osobně vyzkoušet a případně přezout gumy.

Naposledy editováno 27.12.2020 16:57:06

E-motorky s pneu >16

28.12.2020 v 13:14 | Nahoru | #15
L6L:
je fakt, že moje obavy o kvalitu čínských elektromotorek jsou možná trochu přehnané
Vycházím pouze z osobní zkušenosti s čínským elektroskůtrem Vmoto Emax 110S v porovnání s francouzským ekvivalentem Peugeot E-Vivacity. Tam je bohužel kvalita i výkon hodně rozdílný, a to ve všech ohledech ve prospěch Peugeota.

Co se týká "dospělejších" čínských elektromotorek, tak jsem skouknul několik videí na youtube od majitelů hlavně z USA, kteří si to nechali dovézt rovnou z Číny. Jedna z posledních recenzí: majitel dostal k elektromotorce evropskou nabíječku místo americké, musel si momentovým klíčem dotáhnout několik uvolněných šroubů, prosakovala mu nádobka s brzdovou kapalinou, na motoru v kole vůbec nebyl vyražený typ a výkon. Možná mě toto hodně vystrašilo

Nezpochybňuji, že v Číně taky umí vyrobit kvalitní stroj, ale i přesto jsem toho názoru, že cena bude vždy odpovídat kvalitě. Nevím za kolik se ta Dongma R1 prodává v Číně, ale v Evropě bude její nejlepší konfigurace (kapacita baterie a výkon motoru) stát dle ceníku 240tisíc Kč, což taky není úplně nízká částka.

Naposledy editováno 28.12.2020 13:17:06

E-motorky s pneu >16

30.12.2020 v 12:59 | Nahoru | #16
Motorkové šasi a harampádí okolo je pro Východ denní chleba, vyrábí tam motocykly v milionových sériích. Auta dělají ošizeně i neošizeně (BYD Han EV nebo Tang). Nejdražší na emobilitě jsou akumulátory a jejich řídicí jednotky, zde je patrný vývoj téměř každým rokem. Hlavní je děs evropských značek z dovozu, proto jsou různá omezení a nelogicky umělé překážky.



Tesla vlevo podobnost čistě náhodná. Dyzajn BYD S8 náhodně sdílí vzadu s k Renaultem Mégane CC, přední Mercedes CLK:o)
https://en.wikipedia.org/wiki/BYD_Auto

Naposledy editováno 30.12.2020 13:20:05

E-motorky s pneu >16

31.12.2020 v 23:24 | Nahoru | #17

Droxik píše: Ahoj, promiň že otravuju, ale mam dotaz ohledne e-motorek. Dlouho jsem se po necem dival až jsem po nekolika mesicich narazil na tvoje komentare u clanku tady na webu. Mas nejaky nazor, ktera motorka by byla ideal ke koupi v Čr? Hodne jsem koukal po Dongma R1, ale nemuzu se dohledat zadnych recenzi, takze k tomu nemam duveru?ale splnuje moje pozadavky - esteticky a hlavne moznost ridit s ridicakem B. Kdyby jsi mi poradil, opravdu to ocenim. Dekuji a preji hezky zbytek dne. :)



Na tu Dongmu R1 bych se vybodnul, mrkni se v jakých polních podmínkách to číňani montujou:
https://dongma.cz/jak-se-vyrabi-dongma/

A porovnej to s tím, jak kdysi montovali v továrně Flextronic v Maďarsku Brammo Enertia:

To je rozdíl co

Naposledy editováno 31.12.2020 23:31:44

E-motorky s pneu >16

1.1.2021 v 00:21 | Nahoru | #18
Ještě obrázky z montáže Super Soco, tam už to vypadá na profi úroveň:




Naposledy editováno 01.01.2021 00:24:16

E-motorky s pneu >16

4.1.2021 v 19:41 | Nahoru | #19
E-Kájo, trochu jsem se bál

E-motorky s pneu >16

25.1.2021 v 22:33 | Nahoru | #20
Narazil jsem úplně náhodou na další čínský klon elektromotorek uvedených výše.
Jméno tohoto fešáka je E-Broh Bravo GLE
Na přiloženém videu je dobře vidět, jak je kvalita některých čínských elektromotorek opravdu zoufalá:
0:50 - slisovaný profil zadní vidlice, kontramatice na zadní ose, kabel od motoru trčí dolů pod vidlici
1:06 - docela hluboká povrchová vada odlitku výztuhy předních vidlic
2:25 - zvlněné plechy držící sedlo spolujezdce, kabely elektroinstalace v podsedlovém prostoru
3:25 - nádrž s hrdlem pro tankovací pistoli (asi prototyp)



Naposledy editováno 25.01.2021 22:34:08

E-motorky s pneu >16

9.2.2021 v 22:46 | Nahoru | #21
Droxik mě docela naočkoval, ta elektromotorka Urbet Nura vůbec nevypadá špatně



A kromě velmi povedeného designu a poměrně kvalitního zpracování má i několik zajímavých parametrů:
- výkon 8/15kW (trvalý/max.)
- maximálka 130km/h
- ABS
- baterie 7,2kWh
- nabíjení 16A, konektor Mennekes 3kW
- dojezd 120-190km (okresky-město)
- slušný úložný prostor v "nádrži"
- hmotnost pouze 150kg

Takže je to dle mého názoru důstojný parťák na výlety s mou Victory Empulse TT

Naposledy editováno 09.02.2021 22:53:54

E-motorky s pneu >16

11.2.2021 v 19:07 | Nahoru | #22
[quote=e-Kája]
Narazil jsi doslovně E-Broh Bravo GLE kvalita děs běs.
Kabel i vidla dlouho trčet nebude, plechy pod sedlem jsou asi kvůli top aerodynamice a nádrž mi hlava nebere.
Máš parádní postřeh
Z toho plyne poučení: vždy chce stroj před koupí řádně prohlédnout a projet!

E-motorky s pneu >16

11.2.2021 v 19:13 | Nahoru | #23
e-Kája>
očo kilowatos je pro očko milý údaj, před jízdou je nutno se pokřižovat
Velmi pěkný stroj s pohonem v zadním kole, který stojí za hřích
Zbývá prohlédnou, zda pod falešným řetězovým krytem neplandá kábl, asi ne, cena je už 200 tisíc, což odpovídá

Naposledy editováno 11.02.2021 19:30:57

E-motorky s pneu >16

11.2.2021 v 19:26 | Nahoru | #24
Slušných motorek do 200 tisíc je opravdu málo, ale přibývají. Brzy budou další a jistě se technologicky posunou, věřím v úspěchy a odhodlání čínského lidu

E-motorky s pneu >16

12.2.2021 v 20:55 | Nahoru | #25
Abych tu elektromotorku Urbet Nura jen nevychvaloval, jednu věc bych jí přeci jen vytkl:
ten zadní (pouze jednostranně uchycený) blatníček nejenže moc cákajícího blátíčka nepobere, ale navíc se chudinka při přejezdu sebemenší nerovnosti klepe jako osika

L6L:
ceníková cena téhle elektromotorky vcelku odpovídá kvalitě i parametrům, v EU je samozřejmě započítaná doprava z Číny, Clo, Dph a homologace. Ale plánujou prý otevřít montážní fabriku i ve Španělsku, tak by ta cena snad mohla ještě nepatrně klesnout.

Kdo ví co by bylo, kdyby býval Urbet vyrukoval se svými "modelos de motos eléctricas" o pět let dříve. Třeba jsem teď mohl jezdit do práce (místo Enertie) na Egu a na výlety mimo město (místo Empulse) na Nuře

Jinak kromě Číňanů a Taiwanců se poslední dobou začínají do hry v oblasti elektromotorek docela slušně zapojovat i Indové. Tradiční japonští a evropští výrobci samozřejmě nadále spinkají na vavřínech spalovacích technologií.

Naposledy editováno 12.02.2021 20:59:59

E-motorky s pneu >16

12.2.2021 v 23:16 | Nahoru | #26
[quote=e-Kája]
zadní (pouze jednostranně uchycený) blatníček nejenže moc cákajícího blátíčka nepobere, ale navíc se chudinka při přejezdu sebemenší nerovnosti klepe jako osika

Souhlas, blatníčkovou hloupost nechápu, viz E-Broh Bravo GLE tady prská binec na klíčovou dírku.
Proto obdivuju u svého milovaného hlemýždě velmi konzervativní zadní blatouch až k zemi, je velmi praktický. Bral bych klidně přední z kývačky.

Naposledy editováno 13.02.2021 21:35:52

E-motorky s pneu >16

14.2.2021 v 18:29 | Nahoru | #27
Govecs - ELMOTO LOOP v závěru i Flex

E-motorky s pneu >16

14.2.2021 v 19:44 | Nahoru | #28
Není tohle nákladní motorka na palivové články?


Naposledy editováno 14.02.2021 20:17:54

E-motorky s pneu >16

15.2.2021 v 19:37 | Nahoru | #29

L6L píše: Není tohle nákladní motorka na palivové články?



Vypadá to, že se jedná cargo verzi Toyoty Mirai
Zajímavé vozítko, vidím něco takového poprvé v životě. Určitě velmi dobrá alternativa pro rozvozy menšího objemu zboží po městě

Naposledy editováno 15.02.2021 19:38:25

E-motorky s pneu >16

16.2.2021 v 22:39 | Nahoru | #30
Průměr kol odpovídá, jejich počet už ne, to smrdí, petrolhedi vozy s kapavkou mít rádi nebudou Nádrž není správně zpracovaná, jen užitek a žádná kochačka, zase mínus...
Tady má nádrž výhody, že se dá vodík potěžkat, to elektrický náboj v aku hmatatelné výsledky nemá. Aspoň jeden bezvýznamný plus Bože, proč je vodík zrovna nejlehčí?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist