chápu, že se tohle adminům líbit nebude - kdyžtak to hned smažte.
Je tu někdo, kdo by mi vysvětlil toto řadící schéma? Jedna převodovka je Wartburg, druhá Barkas. Jak to funguje? Čím vyšší kvalt na obou převodovkách, tím vyšší rychlost a naopak?
Sorry za offtopic, ale tohle jsou pro mě doposud neprobádané vody.
PS - jaký olej je nejlepší do wartburg motoru? Postačí Mogul TSF?
Díky
Ak ano tak si pozri na Youtube napr.
Peterbilt two shifters...
Jedna prevodovka je hlavna a druha su tzv.polky...
Resp.vie rozhodit krutiaci moment v uzkom spektre otacok,tak aby sa auto pri velkej zatazi plynule rozbehlo,alebo teda vyuzil sa potencial motoru na maximum...
Ak si myslel toto....
1 reakcí na tento příspěvek Pojď si mě vyfotit, jak tam na traktoru jsem, jak jsem roztř...
2 reakcí na tento příspěvek Pojď si mě vyfotit, jak tam na traktoru jsem, jak jsem roztř...
Kolega zapoměl na redukce.Druhou zpátečku raděj neřeším
TSF do warana stačí určitě, možná bych přemýšlel o M2T beztak to na nic jinýho nejezdilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojď si mě vyfotit, jak tam na traktoru jsem, jak jsem roztř...
Frantacz píše: Bodejť bys nebyl zmatenej když máš 32 kvaltů dopředu a 8 zpátky
Kolega zapoměl na redukce.Druhou zpátečku raděj neřeším
TSF do warana stačí určitě, možná bych přemýšlel o M2T beztak to na nic jinýho nejezdilo.
Tvl, hoši hoši, moc sebedůvěry mi nedodáváte
Bytelná kce, 4x4, sklápěčka dopředu a do boku, vývodová hřídel, naviják, hydraulika vzadu, vpředu. Tohle opravdu dělal někdo se vzděláním
Fotky:
1 reakcí na tento příspěvek Pojď si mě vyfotit, jak tam na traktoru jsem, jak jsem roztř...
Podle schématu má ten tvůj i 4x4? Mazec, vado. Dej fotky.
e: Fotky už vidím. Super
Naposledy editováno 30.09.2020 20:08:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojď si mě vyfotit, jak tam na traktoru jsem, jak jsem roztř...
Mám kozí farmu a potřebuju něco se 4kolkou a sklápěčkou na hnůj - líbil se mi Piaggio porter/ Daihatsu Hijet 4x4, ale jsou hrozně drahý a pro mě né úplně dobře zpřevodovaný...
Vůbec mi nebylo líto tomu pánovi těch třicet tisíc dát.
(reakce na) Pojď si mě vyfotit, jak tam na traktoru jsem, jak jsem roztř...
Robertek píše: Koudy01> Hrozně dlouho jsem sháněl a objížděl celou republiku křížem krážem - kdybys viděl ty vraky, který uměly jen jezdit dopředu a tahat
Mám kozí farmu a potřebuju něco se 4kolkou a sklápěčkou na hnůj - líbil se mi Piaggio porter/ Daihatsu Hijet 4x4, ale jsou hrozně drahý a pro mě né úplně dobře zpřevodovaný...
Vůbec mi nebylo líto tomu pánovi těch třicet tisíc dát.
Jsou to super pracanti.
Máme podobnej. Je v něm dvoutakt diesel - nic to nežere. Náhon jen na zadek a vyklápění myslím jen dopředu. Hydraulika jen vzadu, když nepočítám sklápění korby. Používáme na dřevo.
Naposledy editováno 30.09.2020 20:27:13
1 reakcí na tento příspěvek Pojď si mě vyfotit, jak tam na traktoru jsem, jak jsem roztř...
1 reakcí na tento příspěvek Pojď si mě vyfotit, jak tam na traktoru jsem, jak jsem roztř...
(reakce na) Pojď si mě vyfotit, jak tam na traktoru jsem, jak jsem roztř...
Mňojo - Děkuju za tip Nápravy jsou z gazíka. Nevíš, kolik se tam dává oleje? Chci na tom udělat servis dokud je teplo - v zimě na to ani nešáhnu.
Storeman - Máš to pěkný, hajzle
Fenome - Díky
Redguy - Uvidíme, vedle těch jizev za ty roky ježdění na všemožných křápech se jich několik hravě ztratí
To má redukci a přední náhon ? To je dobrý.
-Každopádně ta redukce jde v té přídavné převodovce řadit obvykle až po tom, co je zařazen přední náhon. Je to ochrana proti potrhání diferáků, převodovka bude z nějakýho offroadu, tipuji ARO nebo UAZ....
- ty spřažené převodobky , doporučuju řadit jen na jedné, která je líp po ruce a na druhé nechat nějakou rychlost, tak aby to vyhovovalo v celkovým převodu.
-POZOR, co tu nezaznělo, zpátečku musíš použít jen jednu, pokud se zařadí na obou převodovkách najednou, získáš nejpomalejší převod ale směrem dopředu!
Nic víc v tom není.
Nápravy UAZ , hlavně nedávej řidší oleje, PP90 a víc. Originál v tom byl takovej hustej svinec a nebylo radno ho nahrazovat lepším... Míchal jsem do UAZu PP90 s vazelínou A00 v poměru tak 1:10 ( do náprav). Na klouby vazelína co se dnes používá na homokinetické, pokud budeš víc brodit, je třeba shodit to z koulí a namazat, jinak klouby odejdou .
-POZOR II : Když jsme u náprav, se 4x4 jezdi opravdu jen na klouzavém povrchu a nezatáčej na malým poloměru, jinak si dojebeš nápravy. První na ráně jsou přední klouby. Proto třeba pro pomalé couvání je lepší dát jedničku a zpátečku a jet jen na zadek, pokud to utáhneš
Naposledy editováno 01.10.2020 10:56:53
1 reakcí na tento příspěvek Pojď si mě vyfotit, jak tam na traktoru jsem, jak jsem roztř...
Naposledy editováno 07.10.2020 22:06:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojď si mě vyfotit, jak tam na traktoru jsem, jak jsem roztř...
HMS píše: Tu zpátečku řaď na převodovce co je blíž k motoru, pokud ji budeš řadit na zadní, tak si ji můžeš zbytečně zničit, převodovka není stavěná na takový kroutící moment a jako první praskne obal co drží čep vloženého kola zpátečky, proto je lepší i pro menší rychlosti vždy co nejmenší převod na přední a největší na zadní.
Tak, asi jo, ale záleží jak to tam je udělaný... Určitě se mu za jízdy bude líp řadit na té co má hřídel rovnou na spojce, protože to nebude rotovat setrvačností. Pokud je ale v dosahu páka, někdy ty konstrukce byly divoký . To vypadá jako že je ta druhá převodovka taky z offroadu ( možná taky UAZ nebo ARO 240 ? ) i s redukční ... kdo by dělal mezikusy . A tu motor z warťase nemůže ohrozit.