globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servis Kawasaki
27.9.2020 v 11:28
Zdravím

asi jsem se zbláznil, přes 30 lety jsme naposledy seděl na fichtlu, a tak jsem si řekl, že si koupím něco, co nebude dopravní prostředek, ale něco pro radost a co budu mít možnost leštit. Volba padla na moto, které jsem měl jako kluk na plakátu v dětském pokoji, Kawasaki Z 550 LTD. Tak mám jednu doma, přivezl jsem si ji na přívěsu z D. Lehce adrenalinově (nemá zatím české doklady a RZ) jsem s ní dojel na technickou, potom domů (cca 15 km). Technická dovozová bez problému (dopálilo mě tedy nutnost zjiš´tování údajů od Dekry,) a příští týden dostanu techničák a RZ. Cesta po vlastní ose na technickou a zpátky všechno v pohodě (celkem asi 40 km, cca 10 startů na brnk). Ale teď mi nejde nahodit. Vím, že předchozí majitel ji používal sporadicky (ale nestála několik let jak to bývá u jiných tohoto věku), tak jsem myslel starý benzín. Naředil jsem to novým (byl tam jenom zbytek), ale žádná změna. Mnoha neúspěšnýma startama jsem docela vymlátil baterku. Baterku jsem nabil (má 13 V a startér točí jako o život), ale stejně nic. Ani náznak snahy o rozběhnutí. Asi dvakrát střelila do výfuku.

No a můj dotaz není co mám všechno zkontrolovat, to jsem tu našel. Jde mi o to, jestli někdo jste z okolí Loun, tak jestli byste měli sami zájem (samozřejmě za odměnu) se na to podívat a udělat nějakou základní kontrolu. Případně někoho doporučit z okolí.

Naposledy editováno 27.09.2020 11:32:07

Servis Kawasaki

27.9.2020 v 12:54 | Nahoru | #1
Čau, ešte skús, teda ja to robím takto: mám starú nádržku z motorovej píly. Daj dole nádrž, bude za 1, hrdzavá, 2. hadičky popraskané, hadička na podtlak tá tenká, vypadnutá + palivová 3 membrána v palivovom kohúte prasknutá. toto všetko som riešil tak, že do tej nádržky som nalial benzín napojil na karburátory a štartoval. Tým som vylúčil prvotnú príčinu- prívod paliva. všetko bude plné hrdze a gumky rozpadnuté Potom môžeš pokračovať. Keď nepôjde, tak pokračovať karburátory. Ináč motorka je to krásna, vysoké riadidlá, zadné koleso hrubé, daj fotku, nech poteším svoje oči. Škoda, že nemáš 750-tku. Tie menšie majú tiež poriadnu spotrebu. Hlavne skontroluj, v akej polohe je ten červený prepínač, chcípak. Niektoré motorky to majú ako tlačítko , že pri vypnutí len trošku viac trčí von. hamba sem mamba tam , aj na terajších to viem zabudnúť, alebo bočák zasunúť .Držím palce pri spojazdňovaní

PS: Skontroluj si pneu, nie že budeš jazdiť na 17 ročných gumách ako ja, ešte ich mám od pôvodného majiteľa z D, a každý rok aspoň dva krát spadnem.

Servis Kawasaki

4.10.2020 v 19:34 | Nahoru | #2
Tak to nakonec bylo jednodušší. Problém byl, že jsem ulil svíčky, byly celý černý. Tak jsem je vytáhl, očistil, dal zpátky a okamžitě naskočila. Gumy asi ještě chvíli vydrží, vzorek dobrý, jedna je DOT 16, druhá DOT 17. Co mě překvapilo, že zadní je tubeless, přední s duší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Leštění chromu Kawasaki Z 550 LTD Ondra70 11 22.3.2018 v 21:05 _Michal


TOPlist