2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příměsi do oleje a motorky
mito7 píše: Růža1800> Motory jsou naprosto čisté - uvnitř žádný karbon, jezdí s nízkou spotřebou a neserou se. Aktuálně třeba 1,8 TSI - 282 000 km, čipnutý na 158 kW, jen rozvody ve 190 000 a jezdí za průměr dlouhodobý 7,9 l/100 vč. couraček, na dálku není problém jet i pod 7 l/100 - Sup.II. Olej cca 0,2 l/1000 km - 5W30 - 504.00.
Volvo 2.4D 380tis km, zadna aditiva, docela ho trapim - furt plnej, olej obcas vymenim nekdy i po 20ti tis km, ale spis dyl a taky ok. spotreba oleje neni.
takze to co pises vlastne o aditivech nerika vubec nic...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příměsi do oleje a motorky
mito7 píše: Růža1800> Motory jsou naprosto čisté - uvnitř žádný karbon, jezdí s nízkou spotřebou a neserou se. Aktuálně třeba 1,8 TSI - 282 000 km, čipnutý na 158 kW, jen rozvody ve 190 000 a jezdí za průměr dlouhodobý 7,9 l/100 vč. couraček, na dálku není problém jet i pod 7 l/100 - Sup.II. Olej cca 0,2 l/1000 km - 5W30 - 504.00.
ted jsem nepochopil, jestli nejde o ironii. tobe to zere litr oleje na 5000?? takze v normalnim intervalu dolejes min. 2 litry a před vymenou jses stejne na dolni rysce?