1 reakcí na tento příspěvek Příměsi do oleje a motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příměsi do oleje a motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příměsi do oleje a motorky
Vem si, kolik vrazí do vývoje Shell, Mobil, BP... A pak příjde Pepa, co namíchá něco v garáži a všechny tyto firmy strčí do kapsy. Je to opravdu reálné? Např. ACEA předepisuje pro validace olejů motorové testy na předem daných motorech (myslím je to motor od PSA a MB). Pak se měří opotřebení vačice atd. Nikdy jsem neviděl žádný test ACEA, který by potvrdil, že přidaná aditiva jsou super. Proč asi? A certifikát nějaké laboratoře, která včera vznikla a dnes zanikla nemá žádnou vypovídající hodnotu. Jako např. kauza testů pneu Tomket. Výrobce to zadal nějaké laborce a Tomket porazil Michelin. Pak byl ADAC test a Tomket pohořel. Jinak ten ADAC taky není moc důvěryhodný.
Nehledě na to, že ještě nedávno všechny motorky měly v předpisu API/SF. Což předčí jakákoliv 10W40 Kaufland edition. Dokonce i R1 někdy z roku 2002 to měla v předpisu. Tak vyměň dříve olej a nic víc neřeš. Ušetřené peníze můžeš protočit na automatech, nebo propít. Dle vkusu každého soudruha.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příměsi do oleje a motorky
udinar píše: Johny_Servis> Hele mám starší diesel a má dost najeto. Aby mi nepapal olej, tak přidávám do oleje Superchrge od WINNS. Po přidání do oleje mě motor od výměny po výměnu neveme ani půl litru, pokud ho nedám, tak od výměny po výměnu doliji cca litr oleje, t.z.n. že mám spotřebu u turbodieselu na 10000Km litr oleje bez a s ním cca 3 deci. To už stojí za to dát to tam. Ale jinak to žádnou jinou výhodu nemá Ten přípravek zvyšuje vizkozitu oleje a kluznost třecích součástí, takže lépe utěsňuje nežádoucí vůle, třeba na kluzných pouzdrech turba, nebo ve válci
Tak dej rovnou olej s vyšší viskozitou ne? Proč to řešit opicima kapkama?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příměsi do oleje a motorky
mito7 píše: Růža1800> Motory jsou naprosto čisté - uvnitř žádný karbon, jezdí s nízkou spotřebou a neserou se. Aktuálně třeba 1,8 TSI - 282 000 km, čipnutý na 158 kW, jen rozvody ve 190 000 a jezdí za průměr dlouhodobý 7,9 l/100 vč. couraček, na dálku není problém jet i pod 7 l/100 - Sup.II. Olej cca 0,2 l/1000 km - 5W30 - 504.00.
ted jsem nepochopil, jestli nejde o ironii. tobe to zere litr oleje na 5000?? takze v normalnim intervalu dolejes min. 2 litry a před vymenou jses stejne na dolni rysce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příměsi do oleje a motorky
Kohlstein píše: Gonzo> U benzíňáků nepřibývá olej jako u nafťáků!
Asi tak nějak to bude. Jinak ty 2 deci je max. spotřeba, když to honím, jinak je menší. Někomu tento motor žere i více než litr na 1000km, tak toto považuju za krásné při použití 5W30 viskozity. Do toho litru na 1000 km to není ani u nového motoru důvod k uznání reklamace.