bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mapa vs Otvorené sanie
Zdravím, chcel by som sa opýtať skúsenejších aby som nešliapol vedľa :) Počul som už o fuelpak 3 od V&H a aj som ho plánoval kúpiť spolu so sanim a vyfukmi. Aktuálne mám stock výfuky a už teraz majú susedia pripomienky k hlučnosti, takže do tých zatiaľ šahať nebudem a nech ich tam... zvažujem ale otvorené sanie. Dá sa upraviť mapa “jednorazovo” v prípade výmeny sania za otvorené? Alebo to bez toho fuelpaku nejde? Moto mám HD forty eight r.v. 2018

Mapa vs Otvorené sanie

23.9.2020 v 06:47 | Nahoru | #1
Ahoj...mapu jednorazove upravis...ale stojinto skoro stejne jak koupit fuelpak ktery mas naporad...zkis mrknout jeste na dynojetpower vission... jeste vic moznosti...

1 reakcí na tento příspěvek Mapa vs Otvorené sanie

23.9.2020 v 07:21 | Nahoru | #2
Jen se zeptám, jaký to má význam u tokové motorky? Kromě hluku.. dík

1 reakcí na tento příspěvek Mapa vs Otvorené sanie

23.9.2020 v 08:29 | Nahoru | #3
Pokud budeš upravovat pouze sání, tak IMHO neni nutný na palivovou mapu vůbec šahat, ochuzení směsi zůstane v pásmu, který umí korigovat lambda.

Ohledně různých fulepaků, dynojetů a pod - vzhledem k jejich ceně mi nedávaj moc smysl, bo na obdobný peníze v Čechách vyjde odladění na brzdě. Svýho tehdejšího Sportstera sem nechával odbrzdit v Actii Tábor cca 7 let nazpátek, stálo to tenkrát tušim 7.500 a s výsledkem sem byl naprosto spokojenej.

1 reakcí na tento příspěvek Mapa vs Otvorené sanie

23.9.2020 v 09:01 | Nahoru | #4
Někdo tu má rád problémy s rozštelovanou motorkou, jakoby mu to předloni nestačilo ...
https://www.motorkari.cz/tema/?t=204917

(reakce na) Mapa vs Otvorené sanie

23.9.2020 v 09:35 | Nahoru | #5

Kohlstein píše: Někdo tu má rád problémy s rozštelovanou motorkou, jakoby mu to předloni nestačilo ...
https://www.motorkar...ma/?t=204917 [/quote]

Po dobrom nastavení (dal som to do Vintage Garage) žiadny problém Moto som síce predal, ale som v kontakte s novým majiteľom a problém sa už neopakoval/neopakuje

Naposledy editováno 23.09.2020 09:35:56

(reakce na) Mapa vs Otvorené sanie

23.9.2020 v 09:37 | Nahoru | #6

Fernando1 píše: Jen se zeptám, jaký to má význam u tokové motorky? Kromě hluku.. dík



Vyšší výkon (neočakávam nárast o 30% )

Mapa vs Otvorené sanie

23.9.2020 v 09:41 | Nahoru | #7
Netušil som koľko to odladenie stojí V tomto prípade to fakt nemá zmysel - Fuelpak sa dá zohnať za cca 9,5 - 10 tisíc...

(reakce na) Mapa vs Otvorené sanie

23.9.2020 v 10:20 | Nahoru | #8

JohnnyS08 píše: Pokud budeš upravovat pouze sání, tak IMHO neni nutný na palivovou mapu vůbec šahat, ochuzení směsi zůstane v pásmu, který umí korigovat lambda.

Ohledně různých fulepaků, dynojetů a pod - vzhledem k jejich ceně mi nedávaj moc smysl, bo na obdobný peníze v Čechách vyjde odladění na brzdě. Svýho tehdejšího Sportstera sem nechával odbrzdit v Actii Tábor cca 7 let nazpátek, stálo to tenkrát tušim 7.500 a s výsledkem sem byl naprosto spokojenej.


Souhlasím, lambda to pobere. Měl jsem 883 R, otevřené výfuky i sání. Moto v pohodě, barva svíček optimální, do výfuku "nestřílí".

Naposledy editováno 23.09.2020 10:24:15

Mapa vs Otvorené sanie

23.9.2020 v 11:31 | Nahoru | #9
Zas silou mocou to hrotiť nechcem Mám skúsenosti so zlým nastavením (moj predošlý sportster ktorý tu spoínal aj Kohlstein ) a nechcem sa do tejto situácie dostať znova To to radšej nechám tak ako to je a nebudem do toho šahať

Naposledy editováno 23.09.2020 11:32:11

Mapa vs Otvorené sanie

23.9.2020 v 15:10 | Nahoru | #10
Kupoval jsem tedka na svoji sirokopásmové sondy - cena cca 17 tis + power vission cca 16 tis...ty klasické lambda úzkopásmové toho moc nevyladí...pro opravdové ladění má smysl koupit power vission i s target tunem (sirokopásmové sondy a modul, který předává info motorce)...pokud ti to nekdo naladí na sirokopasmových , tak je to jiná vec - pak má smysl koupit jen power vission...to ma smysl...mel jsem motorku naladenou na activa a nebyla spatna, ale dynojet to posune dal...target tune uplne jinej level...V&H dela https://fuelpakpro.vanceandhines.com/ ale neni to tak promakane jako dynojet...

Mapa vs Otvorené sanie

24.9.2020 v 09:18 | Nahoru | #11
Ono je sice krasne si koupit na moto treba pc5 ze si budu nahravat co chci furt zdarma... ale ladit si sam neni zadna sranda, kort za jizdy...a hlavne nemozne kdyz clovek nema zadny afr monitor(nejlepe logger vcetne otacek, a skrtici klapky). Mam fz1 a po tom co jem vyrizl sani(airbox) byl jsem uplne v soku co mi afr budik ukazoval(mam misto origo skokove O2 sondy, sirokopasmovku s afr digital budikem). Tim myslim nejhorsi bylo kdyz jsem pridal plyn byla chvili yamaha uplne chuda bez benzinu(afr max limit 20 vic to ani neukazuje) a bylo to citit i pri jizde. Za ustalene jizdy uz takove rozdily nebyly pro mou uz prehratou "neomezenou jednotku" Soukrome jsme si koupil usa kabel+licenci na flashovani jednotky..takze jsem mohl resit i pouze akceleracni mapou, krom klasickych 2 palivovych (proste si muzu hrabat i do predstihu a spousty dalsich nastaveni v ECU).
Ono i otevrene sani je docela zasah a rohodne je treba to korigovat(alespon akceleracni davku paliva). Ac jsem taky nazoru ze HD skoro nechapu proc si je ladi, tak vim ze origo nastaveni moto taky neni uplne ideal ("vykastrovane" kuli hluku emisim = sani+vyfuk). Kazdopadne si mysilm, ze lepsi pro laika si to nechat vyladit i kdyz to neni zadara. Shodou nahod pracuju v Actia Tabor i kdyz uplne na jinem projektu nez diag4bike-tune.(ted pripravuji kluci i Indiana, krom hd)
Ale ted kdyz mam osobni amaterske zksenosti si zkouset dolazovat fazera za jizdy doma bez brzdy a pouze s afr budikem, ktery za jizdy sleduju (bez logovani plynu a otacek proti afr)= je to docela nebezpecny masochizmus(+mit znalosti jak motor funguje v ruznych rezimech), kazdopadne mam ted po upravach fazera mnohem radeji Tak verte ze se nesnazim delat pouze reklamu firme, ale zajedte s HD si to nechat upravit z "brzdy" bude to ve finale levnejsi. Protoze jedina jina rozumna moznost je mit nejaky AUTOTUNE vcetne nelevnych sirokopasmovych lambda sond (a to vam fakt levneji si to nechat nekde nekolikrat udelat)

Naposledy editováno 24.09.2020 09:20:50

Mapa vs Otvorené sanie

24.9.2020 v 19:21 | Nahoru | #12
Teraz to trochu nepoberám a začínam sa strácať S potrebou meniť niečo viac som nepočítal (napr. spomínané sondy..)
Z toho čo som čítal/zisťoval predtým som situáciu pochopil tak, že pokial urobím zásah do sania/výfukov, tak stačí napojiť fuelpak (alebo SE pro street tuner a pod autotunery), a nič ďalšie nie je potreba - v aplikácii sa vyberie konfigurácia alebo sa zvolí "autodetekcia" a je to vybavené...
Dovod prečo som sa pýtal či sa to dá obísť bol ten, že som natrafil na fajn pouku (sanie Big Sucker od Arlen Ness) za necelých 4 tisíc a myslel som, že dať to naštelovať na mape by vyšlo výrazne menej než ten Fuelpak (ten sa dá zohnať cca za 9,5tis...). Keďže cena ladenia na sonde je vyššia než som čakal, radšej by som investoval do Fuelpaku (pre prípad, že v budúcnosti by som šahal aj do výfukov - celkom ma zaujali super quiet bafflers od V&H akurát by som chcel porovnať o koľko je to hlučnejšie než stock HD výfuk...). Nečakal som ale, že to bude vyžadovať aj sondy...

1 reakcí na tento příspěvek Mapa vs Otvorené sanie

24.9.2020 v 19:49 | Nahoru | #13
hoa.měl jsem Nighster,nyní Fat Boy LO 2015,nevím proč chceš něco na tomto tunit,pokud chceš větší výkon tak to prodej a kup jinou kubaturu a nebo jinou značku,jak píše ROMAHRNC,je milion možností a zrovna HD je studna na peníze,,ale z 48 letadlo neuděláš.je to motka na jízdu od báru k báru na coca colu,řada Sportster je dobrá ale nepohodlná,ukládej peníze a kup něco cestovnějšího,ale je to tvoje osobní záležitost,pokud budeš mít výsledky tak je sem určitě napiš,myslím že to bude zajímat i ostatní,v tuningu je mnoho možností, R

(reakce na) Mapa vs Otvorené sanie

24.9.2020 v 20:54 | Nahoru | #14
roba>
Mne práve rozmerovo 48 vyhovuje - keďže 85% mojho jazdenia je presne také píšeš (po meste )Raz za čas sa vyberieme s mladou niekam na víkend a vtedy by sa zišlo trochu popohnať (hlavne na dialnici pri výjazde z benzínky ) - určite ale koli tomu nechcem meniť za niečo vačšie - túto otázku som si položil predtým než som 48 kupoval (mal som predtým 883 karbec).
S pohodlím taktiež nemám problém - buď som nenáročný alebo sa ešte stále vytešujem z jazdy a ten procit prekrýva pocit nepohodlia Hovorím ale iba za seba, nie za priateľku
Ďalším dovodom prečo ma to ťahá k tomu otvorenému saniu je aj vizuálná stránka

Mapa vs Otvorené sanie

26.9.2020 v 17:48 | Nahoru | #15
Pořiď silnějši moto. Tady budeš laborovat, sypat škvarky a ve finále ti zbyde jen zklamanej škleb..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou Harley Davidson [1 ... 9, 10] Harley Davidson FLHS Electra Glide Sport, Harley Dav... Mufiozo 291 24.8.2023 v 14:17 -HAD-
Harley Davidson Forty-Eight Special Harley Davidson Forty-Eight Special Rudy21 12 21.1.2021 v 06:57 sekáčmagor
Nový gripy, stupačky apod serie Bla... Harley Davidson XL 883N Iron, Harley Davidson XL 120... jary10 0 11.5.2018 v 15:03 jary10


TOPlist