Téma: Prosim poradte nekdo se sradem
19.9.2020 v 15:40
Zdravim chlapi , mam problem s 600 gsxr rv. 98 , masina mi od zacatku co ji mam kucka v malych otackach kolem 2000 , ale ted jeste prestala tahnout ve vysokych nad 10000 jako by prestavala hazet jiskru nebo co. karbeci hotovy komplet svicky novy,inducky primar sekundar v norme. tps serizeny ale ted jsem ho zkusil odpojit a uplne stejny temer zadna zmena . Tzn ze je v .... ?. A jeste jedna vec zkusil jsem multimetrem propipnout kable od altiku na kostru motoru a u vsech tri to pipa. To tak ma byt? diky
1 reakcí na tento příspěvek Prosim poradte nekdo se sradem
Nemas nahodou ucpany privod sekundaru do filtrboxu? Nebo zlomenou tu hadicku co tam vede? Je to ve predu co je na dvakrat lomena. Jinak bych hledal problem v karbecich. Synchronizace, membrany, trysky...
Ji ak TPS poznas tak, ze nastartujes a za chodu motoru s nim zatocis. Pokud se zmeni chod motoru tak je funkcni.
Naposledy editováno 19.09.2020 16:59:55
Ji ak TPS poznas tak, ze nastartujes a za chodu motoru s nim zatocis. Pokud se zmeni chod motoru tak je funkcni.
Naposledy editováno 19.09.2020 16:59:55
1 reakcí na tento příspěvek Prosim poradte nekdo se sradem
Altík a kostra by neměli mít nic společného. Dobíjí ti to kolik voltů?
2 reakcí na tento příspěvek Prosim poradte nekdo se sradem
Pipat by to taky nemelo, ale nikdo nevi co a jak měří. Asi lepsi zmerit napětí na baterce...
S odpojenym TPS to pojede, jen lehce hejbe s predstihem v závislosti na zatížení motoru.
Vynechavani ve vysokejch casto bejva tim, ze se rozpojuje nejakej kontakt co ma vliv na zapalovani vlivem vibrací - čidlo stojanku, uvolněnej terminál na baterce atd atd
S odpojenym TPS to pojede, jen lehce hejbe s predstihem v závislosti na zatížení motoru.
Vynechavani ve vysokejch casto bejva tim, ze se rozpojuje nejakej kontakt co ma vliv na zapalovani vlivem vibrací - čidlo stojanku, uvolněnej terminál na baterce atd atd
StiefTomas> ucapany ty hadice nejsou ale je tam jakysi zpetny ventil s kulickou tak ho zkusim otocit. protoze nekdem jsem vydel obrazek snad dokonce z manualu a tam byl opacne nez ho mam ja. Jo a to tps rano zkusim bomba napad . diky
prave ze to dobiji pri 5000 ot. 14.4 v , altik dava na kazdy fazi taky pri 5000 ot. 55 v myslim podle manualu, jediny co ze odpor mezi fazema je 0.8 ohmu a v manualu je 0.3 ohmu, ale koupil jsem jeste jeden pouzitej a ten ma taky 0.8 ohmu. zkusim jeste ten odpor mezi fazi a kostrou akorat co nastavit na tom multimetru
assassin> prave ze to dobiji pri 5000 ot. 14.4 v , altik dava na kazdy fazi taky pri 5000 ot. 55 v myslim podle manualu, jediny co ze odpor mezi fazema je 0.8 ohmu a v manualu je 0.3 ohmu, ale koupil jsem jeste jeden pouzitej a ten ma taky 0.8 ohmu. zkusim jeste ten odpor mezi fazi a kostrou akorat co nastavit na tom multimetru?? stojan mi jde dost ztuha ale taky ho radsi zkusim chytit bindrem a zkusit protoze to dela ne uplne pravidelne .zatim diky moc dam urcite vedet
Tvl, to je zprava doleva. Prvně to chce udělat opravdu dobře karbece. Setřídit podtlaky. Potom postupovat postupně dál. Cukání dole dle mého dělá skoro každý srad 600. Pomůže ale mít ty karbece v pořádku, dobře vůle na plynu a dobrý řetěz. Nahoře že netahne je treba u mě právě tps. V servisním manuálu je postup jak jej proměnit. Když to bude jinak, buď špatně serizeny, nebo vadný. Divné je že se ti ale po odpojení nezmění chování motorky. U mě je to obrovský rozdíl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim poradte nekdo se sradem
assassin> Treba tady to "vynechavani" záleží jestli je pri konstantních vysokych otackach nebo pri zrychlování. Také jsem nekolik sezón bádal a zjistil že membrany v karbecich jsou sice dobré ale dvě jsou víc tvrdší(stáří materiálu) a pri vytáčení pod zátěží se proste motorka rozháda a az po překročení ,urciteho rozsahu otáček jede zase hladce.
caliber> Tak jsem zjistil ze byl propaleny regulator resp. jedna dioda nejakej cas pred tim se mi totiz spekly konektory do sebe dal jsem tam cokolady a dobijelo to. Ted jsem dal novej regl. ale zjistil jsem kdyz jsem osahal svody ze mi 1. a 3. valec nepali tak jsem zkusil prohodit indukcky a porad. Je mozny ze se nejak odpalilo CDI kdyz se spekly ty kabely?
Tak jsem zjistil ze byl propaleny regulator resp. jedna dioda nejakej cas pred tim se mi totiz spekly konektory do sebe dal jsem tam cokolady a dobijelo to. Ted jsem dal novej regl. ale zjistil jsem kdyz jsem osahal svody ze mi 1. a 3. valec nepali tak jsem zkusil prohodit indukcky a porad. Je mozny ze se nejak odpalilo CDI kdyz se spekly ty kabely?
Více na: https://www.motorkari.cz/tema/?t=218888
Copyright © Motorkari.cz
Více na: https://www.motorkari.cz/tema/?t=218888
Copyright © Motorkari.cz
Tak jsem zjistil ze byl propaleny regulator resp. jedna dioda nejakej cas pred tim se mi totiz spekly konektory do sebe dal jsem tam cokolady a dobijelo to. Ted jsem dal novej regl. ale zjistil jsem kdyz jsem osahal svody ze mi 1. a 3. valec nepali tak jsem zkusil prohodit indukcky a porad. Je mozny ze se nejak odpalilo CDI kdyz se spekly ty kabely?
Více na: https://www.motorkari.cz/tema/?t=218888
Copyright © Motorkari.cz
Více na: https://www.motorkari.cz/tema/?t=218888
Copyright © Motorkari.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 | Jawista1234 | 31 | 15.4.2023 v 21:31 Milos1 |