Vloni jsem zkoušel D208 GP, ale ty jsou profilově úplně jiný (vyšší) a prostě to na nich není jednoduchý (nastavit podvozek, ohřát je na správnou teplotu, atd.)
Tyhle GP racer jsou spíš "lidovější", údajně pro klubové závody. Věřím ale, že 2:10 Brno s někým dobrým by pro ně nemusel být limit
Poměr cena/výkon - o to mi jde. Cenu a asi i výdrž maj o dost lepší než Pirelli..
Zkoušel je někdo?
Jinak kamos od Jablonce je obul a jak to pujde urco zavita do Brodu tak by mohl prihodit nejaky poznatky
2 reakcí na tento příspěvek Dunlop D209 GP Racer
Mam úplně nové racingové homologované sady dunlop GP racer D209 S 120/70 58W + D209 M 180/55 73W
Tak, kdyby měl někdo zájem, tak nechám za 6000,-/sadu
Mám 7 sad a ještě další 23 sad budu mít (převážne pro vlastní potřebu)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop D209 GP Racer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop D209 GP Racer
Ma to tam napsany jestli to dobre chapu tak predek soft a zadek medium
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop D209 GP Racer
S - soft
M - medium
E - endurance
Já jen vím, že na D 208 GP hodně lidí zvyklých na Pirelli nadávalo a mně to na nich taky nešlo. Najednou ta silnice byla nějak úzká a nadřel jsem se s nima jako sviň. Ale tyhle jsou jiný alespoň profilem.
Dunlop teď dělá nějaký nový stockový D211 N-tec. Ty někdo z vás zná? Případně pak hoďte porovnání vs. 208GP (190/60) anebo vs. Diablo Supercorsa (190/55).
Vzhledem k tý ceně a výdrži jsou fakt dobrý. Chce to zkusit a pohrát si s nastavením. Pak si myslím, že hodně lidí nepozná rozdíl oproti Pirelli, ikdyž Diabla jsou taky skvělý (na prvních 10-15kol ).
Ale pro stabilní časy s delší životností za menší peníz se hoděj skvěle. Grip na výjezdech mi přijde fakt velkej. Přední guma má takovej zvláštní kulatej profil, dělá tuším 125mm na šířku, ale na jízdě to není poznat, jen opticky..
Pirelli je jistotka, to máš pravdu, ale už mě ta jistotka štvala (snad se nerouhám , až na ně půjdu třeba zpátky..)..chci zkusit něco jinýho a vybral jsem si Dunlop. Zkoušel jsem i Bridge!
Já to psal spíš o těch vyšších modelech D211 anebo slicky. Ty maj takovou pověst. Jsem dal v létě D211, na podvozek ani nesáhnul a jelo se mi skvěle a hlavně rychleji! Ale to bylo v Brně. Jinde to nemám otestovaný..
Na Bridge jsem to taky nepřestavoval a asi by to chtělo, nejelo se mi tak jistě.. Takže moje zkušenost je, že i na Bridge to musíš dobře nastavit a vlastně ani Pirelli nejsou úplně "blbuvzdorný". Ty GP racer nejsou tak náchylný na nastavení, přeci jen to je guma i na silnici a na klubový závody..neznamená to ale, že neumí bejt rychlá!
No hele, mám je tady v Německu na to nějak připravit? Ať třeba zvýšej kapacitu elektráren, že přijedou IT Specialist z Čech, přivezou stroje a bude se ladit
Nj, chtěl bych se povozit a s nastavením můžu pomoct Spíš to vidím na ten Lausitz či Most. Ikdyž asi nejlíp by bylo někde jižnějc (Pannonia, Hungaro, ..)
Nechám tě vyhrát a ikdyby to bylo regulérně, řeknu že to bylo pro ty vnoučata
Ale otázek je moc, to si taky vždycky kladu..a ještě po stresu před startem "Perňo, máš tohle zapotřebí??"
Čekají vás světlejší (rychlejší) zítřky, to mě proces zrychlování už půjde trochu hůř
Naposledy editováno 05.02.2009 20:33:48
jo a nevim co je Hailwood
už jsi nám okouknul biky?
Naposledy editováno 05.02.2009 20:45:08
2 reakcí na tento příspěvek Dunlop D209 GP Racer
Ještě ne, nechci mít stres už teď, až uvidím tu promakanou techniku...to abych pak z tý uvolňovárny ani nevylez.
Hailwood je legenda, podobně směřujete i vy!
Perňa #81>Mike31:
Ještě ne, nechci mít stres už teď, až uvidím tu promakanou techniku...to abych pak z tý uvolňovárny ani nevylez.
Hailwood je legenda, podobně směřujete i vy!
no hele číst tohle zrovna od tebe, tak to už jsem bez stresu teď . Zrovna ty kterej jezdíš něco pro mě naprosto nedosažitelnýho..... ale nám jde zase celkem dobře kecat . Ale děkuju, tohle si vytisknu
Honziss:
Jel jsem jen jednu sadu a se vzorkem, předek Soft, zadek Medium. Bylo to dobrý, dobrej grip na výjezdu. Očekával jsem větší problémy a nervozitu, ale byly dobrý v nájezdech, v šikaně i na výjezdu.. Nemůžu bejt úplně objektivní, byla to moje první jízda po loňský zimě a ten den jsem nebyl ještě rozhejbanej a taky byla úplně nová, nenastavená (jen od oka) motorka. Další věc byla novej povrch na okruhu.. Ale i tak jsem okamžitě po třech kolech na nich jel stejnej čas jako rok předtím svůj best time. Pak jsem dal Pierlli Diablo Superbike slick a jezdil úplně stejný časy a to jsem byl na Pirelli o dost víc zvyklej a takže víc důvěra..
Proto Dunlop vidím za ty peníze jako super gumy, optimální na okruh a závody typu CEC a agentury nebo Volná!
Naposledy editováno 12.02.2009 00:30:31