Téma: Motor se dusí
16.9.2020 v 13:20
Zdravím, potřeboval bych radu, zlobí mě moje rsv 1000 mille, rok 2003. Při rychlejším přidání plynu se mi mašina dusí, zahltí se, vypadá že chcípne a pak teprve mašina cukne dopředu, probere se a začne jít normálně. Maličko se to dá ovlivnit, když mám hodně citlivou pravačku a otáčím heftem snad po desetinách milimetru, pak se otáčky zvedají plynule a nestane se to. Největší problém je třeba v zatáčce v náklonu, když pustím plyn a pak chci znovu přidat, tak je to spíš boj, abych se na mašině udržel a nespadl, když začne kuckat a cukat sebou jak nasraný býk. Otevřená dlouhá koncovka Viper - ani tlumivka nepomáhá. Řídící jednotka nyní po výměně s čipem Gianelli, který původně prý fungoval s obří dutou koncovkou bez problémů - u mě bez změny od origo jednotky. Za každou radu budu rád, díky Honza.





Motor se dusí

16.9.2020 v 13:36 | Nahoru | #1
Čus, to je ta, co se tu nedávno prodávala nebo jsi její původní majitel?:) Jen si trochu nechápu, jaký byl ten původní setup? S tím to šlo, nebo jak? A obří dutou koncovkou myslíš jakou??

Motor se dusí

16.9.2020 v 13:47 | Nahoru | #2
Ano, nedávno byla na prodej, já jsem nový majitel. Původní setup byla řídící jednotka s origo čipem a stále stejný výfuk. Původní majitel při prodeji cukání zmínil a říkal, že to bude chtít vyměnit čip třeba za nějaký od arrow, že tím se tento problém vyřeší, což se tedy teď po výměně čipu nestalo bohužel a problém trvá. Tento jiný "racing" čip fungoval na koncovce z Aliexpressu, která byla tak 20cm dlouhá a široká že bych do ní dal ruku v pěst.

1 reakcí na tento příspěvek Motor se dusí

16.9.2020 v 15:46 | Nahoru | #3
S tou změnou koncovky se nějak měnila i délka výfukové roury?
V jakých otáčkách to blbne nejvíc?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor se dusí

16.9.2020 v 17:50 | Nahoru | #4
Kohlstein> Koncovka je stejně dlouhá jako originální koncovka. Nejvíc to blbne v menších otáčkách, na jedničku nemůžu vzít za plyn trochu víc, protože to prakticky motorku chcípnu, potom je to blbé, když před zatáčkou pustím plyn abych si trochu zpomalil a když chci opět přidat tak to začne kuckat, v náklonu zážitek Prakticky když motor točím, tak funguje bez chyby.




1 reakcí na tento příspěvek Motor se dusí

16.9.2020 v 20:01 | Nahoru | #5
Tenhle výfuk jsem měl na RSV a byl fajn i s killerem. Napadá mě synchro klapek

Motor se dusí

16.9.2020 v 20:03 | Nahoru | #6
Kedy si menil sviecky?

(reakce na) Motor se dusí

16.9.2020 v 20:32 | Nahoru | #7
kokoška.> Synchro skoro na tutti.

(reakce na) Motor se dusí

17.9.2020 v 12:09 | Nahoru | #8
Z750r> Já mám přesně tenhle výfuk na Tuonu, DB killer venku, jen jsem vyndal restrikci v sání, střihnul drátek na druhou mapu a fachá to gůůůt

Naposledy editováno 17.09.2020 12:12:02

Motor se dusí

20.9.2020 v 21:47 | Nahoru | #9
Udelej synchro podle gabra. Jak mas nastaveny obtokovy srouby ted? Jeste bych se podival na altik, oba konektory, jeden na motoru, druhy v podsedlovce, zmer dobijeni, pripadne altik. Me nejlip synchro funguje zadni o 1 otacku povoleny, predni o 1,5 otacky povoleny. Zadni jeste o trosku vic utahuju at je bohatsi. Budu to muset na moji taky znova zkouknout, ted ji taham a nejak se mi to dnes nelibilo. Nejdriv je utahni a pak povol o vyse napsane. Jdi na fcb a pridej se do skupiny aprilia.cz.v2.......

Zkontroluj TPS, pod sedlem je diag konektor, musis vysroubovat knoflik volnobehu, spoj diag konektor, zapni klicky. pak musi ukazovat DIAG 0. Pokud bude 1 nebo -1 nastav rucne TPS pootocenim na 0, musis mit ale zcela vysroubovany ten knoflik.

https://www.apriliaf...dle-tune-an-old-gen-(Denso-equipped)-bike-with-an-EGA

Jeste 1 vec, tohle je otevrenej superbike, ne jak ty japonsky mrdky na jednotce jsou 2 trimry, ovlivnuji bohatost podobne jako obtokove srouby, zalezi teda na ciou, nektery je ma neaktivni, me ovlivnuji smes v celem spektru. Jak je mas nastaveny? Udelej synchro, nastav trimry na polohu 12 hodin. V Gabro navodu to mas. Pokud bys chtel fotky jak na to a kam pripojit hadicky synchra, kdybys ho delal, pisni. Moje udelatko na synchro, ale nejlepsi to stejne je jak jsem psal, 1 a 1,5 ot.

Vejfukem to neni

Naposledy editováno 20.09.2020 22:01:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Displej [1 ... 4, 5] Aprilia RSV 1000 Souza 124 Včera v 09:04 Souza
Co po [1, 2] Aprilia RSV 1000 Marut 47 26.9.2020 v 16:25 Marut
Scháním mechanika/odborníka Aprilia RSV 1000 Z750r 4 25.9.2020 v 10:43 Z750r
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 198, 199] Aprilia RSV 1000 WenCa 5970 20.9.2020 v 13:00 Dablicek200Mph
RSV Mille 03, opravná sada brzdové ... Aprilia RSV 1000 digitl 22 19.8.2020 v 12:39 Ti_rex

TOPlist