motozem_rijen





Téma: eFko asi chytlo Covid
15.9.2020 v 17:59
Zdravím eFkaře a samozřejmě i ostatní, bránil jsem se tomu, ješitnost se semnou prala, ale už to nedávám.

Před cca 1-2m jsem koupil GSX 600 F 1994, kupoval jsem motorku “k rekonstrukci” a stejně jsem k nákupu i přistupoval, absolutně jsem neřešil vzhled, chtěl jsem jen ať to jede a není to vyloženě vrak.

Hned ze začátku jsem na motorce vyřešil věci, které nejvíce hořely tzn. prolínal olej přes gufera (vyřešeno), řetězovka tragédie (vyřešeno), výměna oleje+proplach+filtr (vyřešeno), brzdová kapalina (vyřešeno), dotažení všech šroubů na správný moment (vyřešeno), výměna svíček za ty, které tam patří (vyřešeno).

Dále jsem dělal věci pouze kontrolně, a to: kontrola ventilových vůlí (2. výfukový ventyl na 4. válci za tolerancí), kontrola synchronizace karburátorů (nebyly úplně v lajně, ale průser to taky nebyl.

Motorku jsem normálně používal, do práce, do obchodu, výlet atp. najezdil jsem 1150km. Jezdila úplně normálně, až do teď.

Motorka 4 dny stála, ráno jsem k ní přišel, natočím a zněla divně, plus se z výfuku linul divný smrad (ani jako by se pálila spojka, ani smrad obráběného kovu) prostě divný smrad. Nechtělo se ji do otáček, zněla jako bych ve výfuku měl DB killer. Kousek jsem se projel, vyzjistil chování a začal hledat problém. Co jsem kontroloval: jestli jednou všechny válce (kontrola jen pomocí ruky na svodech, začaly hřát ve stejnou dobu, stejnou inzenzitou), kontrola svíček (zjištěn výskyt jakýchsi bílých minihrudek, očištěno, beze změny), kontrola membrán a jehel karburátorů (bez mechanického poškození, zjištěna přítomnost jakési šedé husté hmoty v malém množství na plastu pod membránou, vyčištěno, beze změny), kontrola těsnosti výfuku (nalezena netěsnost, zatěsněno, beze změny). Kontrola těsnosti přírub za použití čističe brzd (bez změny chování)

Do toho motorka začala bez zásahu do šroubu volnoběhu sama zvedat otáčky až k 6 tis.

Tak teď babo raď, jsem připravený ji odvézt do servisu, ale předtím jsem chtěl napsat tady.

Děkuji za případné rady!

1 reakcí na tento příspěvek eFko asi chytlo Covid

16.9.2020 v 20:23 | Nahoru | #1
Uni33> Tak jsem to dneska zkoušel, koupil jsem ještě STP na pročištění, prý to není ok na těsnění, ale projednou se snad nic nestane. Když jsem nastartoval, motorka chvíli běžela jako předtím, ale pak se to začalo zlepšovat, nechal jsem to chvíli brblat, pak to lehce projel po dvoře a nechal stát, po chvíli zase nastartoval, zase o kus lepší. Pak jsem to nechal stát delší dobu a po posledním nastartování to zase skočilo do režimu “včera” přisuzuju to bordelu v karbecích, který, když se dostane do trysek, tak dělá neplechu, chtělo by to pořádně projet pod zátěží, ale mám obavy, aby to někde neudělalo nějakou neplechu. Takže to budu dělat postupně, ale je to na dobré cestě.

(reakce na) eFko asi chytlo Covid

16.9.2020 v 20:45 | Nahoru | #2
Horus> To bych viděl taky na bordel v karbcích, ale i v nádrži, když to ohřeješ a projedeš, tak by to mělo pomoct teplý motor už si s tím poradí. A co já ti poradím, zkus odvézt karburátory na vyčištění ultrazvukem, zkus ještě vyndat z nádrže palivový kohout, nevím jak eFko, ale bandit má sítko součástí palivového kohoutu. A kouknul bych do nádrže jestli není zevnitř vyrezlá.
Tak já už mám auto v cajku, natankoval jsem 100oktanový benzín, a auto studený chytá a zhasla i kontrolka motoru. Tak kvalita benzínu v ČR je opravdu rozdílná, nebo ty nový auta jsou čím dál víc citlivá na palivo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chcípne při jízdě Suzuki GSX 600 F FanyAmper 3 15.9.2020 v 08:03 Sintetic
Teče olej z víka Suzuki GSX 750, Suzuki GSX 600 F, Suzuki GSX 750 F, ... CZmarty 5 23.8.2020 v 16:00 CZmarty
Cestouvní řidítka za sportovní Suzuki GSX 600 F číčus 12 15.7.2020 v 15:15 číčus
Suzuki GSX 600 F Katana z roku 1998... Suzuki GSX 600 F Skylambo 2 29.5.2020 v 06:41 fafo
start Suzuki GSX 600 F Tonda98 1 24.3.2020 v 13:55 zdenysrx6

TOPlist