Téma: Zkušební jízda Deauville 650
14.9.2020 v 20:49
Zdravím všechny, především všechny majitele Hondy NTV 650 Deauville.
Právě nad Deauvillkou přemýšlím jako nad svým příštím strojem.
A proto bych se rád zeptal, jestli by byl nějaký současný majitel ochotný se se mnou sejít, popovídat si o motorce a případně i vypůjčit na projížďku, kterou bych samozřejmě zaplatil...
Jelikož by to byl stroj na delší dobu, tak bych se rád se strojem seznámil a udělal si na něj názor dřív, než padne konečné rozhodnutí.
Díky za reakce.
Právě nad Deauvillkou přemýšlím jako nad svým příštím strojem.
A proto bych se rád zeptal, jestli by byl nějaký současný majitel ochotný se se mnou sejít, popovídat si o motorce a případně i vypůjčit na projížďku, kterou bych samozřejmě zaplatil...
Jelikož by to byl stroj na delší dobu, tak bych se rád se strojem seznámil a udělal si na něj názor dřív, než padne konečné rozhodnutí.
Díky za reakce.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušební jízda Deauville 650
p
Naposledy editováno 09.12.2020 12:39:01
Naposledy editováno 09.12.2020 12:39:01
1 reakcí na tento příspěvek Zkušební jízda Deauville 650
taky sem po ní koukal, škoda že nemá šestku, dost to točí a váha 240je taky dost..a co novější model 700, koukal jsi?...dnes právě někdo s tou 650 parkuje vedle mě
Naposledy editováno 14.09.2020 23:47:47
Naposledy editováno 14.09.2020 23:47:47
Ahoj, táta měl 650 a brácha 700 verzi Deauville, takže jsem měl srovnání "on-line". Při mojí výšce 179cm byl na 650 posez takový "nic moc" - příliš pokrčená kolena, nahrbená záda - prostě po cca 50km jsem byl rád, že jsem si přesednul zpět na moji CBF1000 . To u bráchovo 700, tam jsem si "hověl" stejně jako na své moto + vysoké plexi, čirá optika světlometu a HLAVNĚ má el. vstřikování, takže jet za ní delší dobu není na plynovou masku (o jízdě s karburátorem ve vyšších nadmořských výškách ani nemluvím, stačil Fagaraš v Rumunsku, kdy NT600V "docházel dech"). Obě motorky měly přešitá sedla od DD tuning, takže to nepohodlí rozhodně nebylo způsobeno sedlem. Osobně bych raději ještě nějakou dobu šetřil a koupil NT700V!
Tátovo NT 650 V Deauville:
Bráchovo NT 700 V Deauville:
Naposledy editováno 15.09.2020 14:34:04
Tátovo NT 650 V Deauville:
Bráchovo NT 700 V Deauville:
Naposledy editováno 15.09.2020 14:34:04
NT650V...!NTV 600/650 byla Revere,to jen tak pro upřesneni Proti Fazerovi docela výkonový pád,ale jinak dobra volba.Vzhledem k váze a vyššímu těžišti se jí moc nechce do ostrých zatáček,ale na,,broušeni" kolena o silnici jsou jiné stroje.Pět rychlostí je podle mého názoru dostačujících,na klidnou turistiku určitě.Brzdy s přehledem zvládají to co se po nich žádá,spotřeba kolem 4 litru.Nemám ji nijak dlouho,ale zatim splnila vše co jsem od ni očekával...
Naposledy editováno 15.09.2020 12:18:34
Naposledy editováno 15.09.2020 12:18:34
3 reakcí na tento příspěvek Zkušební jízda Deauville 650
Pánové, já vím, že jsou tady lepší a dražší stroje. Ale jelikož se pro mě slovo "hypotéka" začíná stávat realitou, tak se potřebuji držet s cenou kolem 50k. Cestovní kochačka s kufry, aby byl možný víkend ve 2 pryč. Důležitější než rychlost je pro mě pohodlí a spolehlivost. Jestli daná kritéria splňuje i jiný stroj, než Deauville 650, budu rád za poučení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušební jízda Deauville 650
Zemar96> Pořiď si kufry na Fazera
VFR800Fi 99-01 sezeneš kompletní s výbavou za 50t určitě...silnější motor, nesmrtelné rozvody ozubená kola , trochu těžší manipulace na místě.
Výborná ochrana proti dešti apod, pohodlná i pro batoh kdo řeší spotřebu jezdi to i za 5l
Doplňky -vylepšení za rozumné peníze lze dodělat
Výborná ochrana proti dešti apod, pohodlná i pro batoh kdo řeší spotřebu jezdi to i za 5l
Doplňky -vylepšení za rozumné peníze lze dodělat
Tak jak psal puffybodie, Vfr 800 měl jsem Aprilii Scarabeo 500 a po častých problémech jsem hledal něco, čemu mohu opravdu věřit.. Deauvillka se mi vždy líbila, ale staré karburátory a ceny u novějších mě nasměřovaly jinam.. limit byl cca 50 tisíc a vzhledem k věčnému a krásně charakternímu motoru jsem si vyhlídl VFR 800 Fi, rok 2000, pro pána člen rodiny a hodně těžké loučení.. a můžu říct naprostá spokojenost a bezstarostnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušební jízda Deauville 650
Zemar96> takže kvůli hypotéce, kterou budeš mít na další čtvrt století, si pořídíš něco, u čeho budeš, když dobře, tak za pár měsíců zpruzelej, jak moc to nejede..?
Já byl s NT700V Deauville maximálně spokojený. Přešel jsem na ní z FZS1000 a mému stylu jízdy vyhovovala. Po 3 sezónách jsem přešel na VFR1200X Crosstourer, ale Deauvillka zůstala v baráku a jezdí na ní manželka. Na místě je na ní sice trochu těžká (zvyká si), ale na cestování velká spokojenost. Podle mě je to cestovní moto, která nemá ve své třídě konkurenci. Srovnání se 650 nemám.
Naposledy editováno 15.09.2020 19:26:53
Naposledy editováno 15.09.2020 19:26:53
Zemar96> Jenže na 650 jsou kufry do kterých dáš tak leda tatranku, nedají se sundat a po letech ty zámky a otevírání je často kaput a těžko se nahrazuje. Upřímně za ty prachy bych fakt bral to VFR, protože v tomhle směru široko daleko těžko najdeš alternativu a pokud by jsi nechtěl kapotu,tak spíše Bandit 600S což je polokapotaz, na zadek a boky placnes velké Givi kufry nebo jinou značku, servis tě nezruinuje, spotřeba taky ne, je to přívětivý čtyřválec a chlazení jen vzduch/olej. Plus pocitově je to větší stroj, ten Fazer mi přijde dost úzký. Po pravdě mi Deauville přijdou docela předražené v porovnání s jinými stroji
2 reakcí na tento příspěvek Zkušební jízda Deauville 650
Ano, o všem jsem si vědom... Další na výběr mám XJ600, CBF600, Bandaska, SV650... Za příplatek bych mohl mít i litra... Já vím, ale rád bych vyzkoušel Deauvilla, protože z něj čiší nejvíce cestovní duch...
Zemar96 píše: Ano, o všem jsem si vědom... Další na výběr mám XJ600, CBF600, Bandaska, SV650... Za příplatek bych mohl mít i litra... Já vím, ale rád bych vyzkoušel Deauvilla, protože z něj čiší nejvíce cestovní duch...
No nezaznělo i výška/váha protože co jsemz Tvého vyberu seděl na sv650 tak to je fakt bída , o jednom cbf na prodej bych věděl a fakt si zkus to vfr....a možná se budeš divit .
1 reakcí na tento příspěvek Zkušební jízda Deauville 650
Slusne VFR za peknou cenu je tady kousek (ale pro tebe z ruky) VFR 800 RC46 , akurat skoda ze to ma jeste karburatory, ale to by jsi mel na Deauville taky.
puffybodie píše: Slusne VFR za peknou cenu je tady kousek (ale pro tebe z ruky) VFR 800 RC46 , akurat skoda ze to ma jeste karburatory, ale to by jsi mel na Deauville taky.
Ahoj, 800 VFR nemá karburátory. Přesně tak karbce měl model 750 od roku 98
nástup 800 stříkačka
E: když už vfr bral bych model 00-01, přepracované palivové mapy, nižší spotřeba, automaticky sytič a trosku s výbavou. Aspoň držáky na 3 kufry a zadní top, plus jsou tam už lepší zrcátka
Když už starší 98-99 tak taky s výbavou , i přešité sedlo je lepší a je tam jedna 99 co má i kit cestovní řídítka
Jinak na standardní riditka jde dokoupit zvýšení o 2,5 cm za 1600.- eBay plus dalších x blbostí
Naposledy editováno 16.09.2020 14:10:36
nástup 800 stříkačka
E: když už vfr bral bych model 00-01, přepracované palivové mapy, nižší spotřeba, automaticky sytič a trosku s výbavou. Aspoň držáky na 3 kufry a zadní top, plus jsou tam už lepší zrcátka
Když už starší 98-99 tak taky s výbavou , i přešité sedlo je lepší a je tam jedna 99 co má i kit cestovní řídítka
Jinak na standardní riditka jde dokoupit zvýšení o 2,5 cm za 1600.- eBay plus dalších x blbostí
Naposledy editováno 16.09.2020 14:10:36
Zemar96 píše: Ano, o všem jsem si vědom... Další na výběr mám XJ600, CBF600, Bandaska, SV650... Za příplatek bych mohl mít i litra... Já vím, ale rád bych vyzkoušel Deauvilla, protože z něj čiší nejvíce cestovní duch...
ja XJ600 mam a napisem ti to takto. Kupoval som to 5 rokov dozadu za 40 000kc, za ten cas som prikupil kufre a bocne nosice. A nejake blbosti. najazdil som 42 000km, servisujem bud doma ja (jednoduchsie veci) alebo u znameho. Vediem si poctivo vsetky naklady (tankovanie, poistky, diely, atd)
Dnes som na 146 000kc vratane kupnej ceny. To znamena ze 2/3 nakladov su prevadzkove naklady a samtna kupna cena je kdesi vzadu. Cely tento elaborat ma byt o tom, ze aj v rozptyle 5 rokov je fakt jasne, ze nakupna cena je relativne malo dolezita hodnota a tiez by som sa pripojil k nazorom investovat do VFR. XJcko je sice lacnejsie, ale hoooooooodne to bude poznat vek, stav a ludi ktori na tom pred tebou jazdili. A stale to bude koncepcne 25 rokov stara rozpoctovka
1 reakcí na tento příspěvek Zkušební jízda Deauville 650
hongda nie !!!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 11 | 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA |
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 8 | 12.12.2023 v 18:53 OldCrow |
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 5 | 23.11.2023 v 11:40 pps2 |
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 2 | 4.11.2023 v 08:25 krokoš |
Honda deuville 650 2001 Honda NTV 650 Deauville | Paprik93 | 2 | 3.8.2023 v 07:28 Paprik93 |