mám takovej problém. Momentálně řeším problém jako moto a kam dál. Hledám asi univerzální motorku, vím že nejlepší univerzál jsou motorky tři nebo čtyři ale to je momentálně nesmysl.
Motorku používám na:
- jako pracovní prostředek (jízda na schůzky město i venkov, včetně telefonování a proste pracovni náplně) a chci ji
- na volný čas I. (zajet si na okruh)
- na volný čas II. (zablbnout si na ní - zatáčky, rychla jízda)
- na dovolenou a cesty (rakousko, slovinsko, chorvatsko a možná někdy dál)
- aby zvládla projet aspoň sotolinu a polnacku. (Lze i na ss ale ..)
- na vyčištění hlavy ale zároveň aby ta motorka měla trošku koule, a to není jen o koních.. nepotrebuju hypersport ale aby to byl aspoň litr.
- abych na ni mohl dat kufry a bagáž.
Supersportovni kapoty jsem už zavrhl, bo poslední vsestraná ss kapota byla snad zx9r 99. Hlavně potenciál a smysl těch motorek je až nad 200km/h a na to v provozu už mám dikybohu dostatek respektu a nevidím v tom úplně smysl vzhledem k tomu ze se chci vrátit domu a jet znovu.
Naháče už úplně taky nechci, neboť jsem je po cbr6,9 vyzkoušel (mt07,09 a momentálně malej bandit 650) strašně fouká nad 100km/h. Přemýšlel jsem ještě na mt10 ale to taky není už polokapota.
Takže asi hledám nějakou pokapotu nebo kapotu a kompromis mezi cestovni a sportovní motorkou.
Dnešní motorky mi přijdou sterilní, uhlazený se ztrátou “duše” v motorce ale hlavně každá motorka v rámci toho na co je určená je výborná ale jen na to na co je určená, ztratila se takováta všestrannost. I když zase starou motorku nechci. Ideálně bych bral velkej litrovej tocivej 4 válec s karburátorem nebo V2 v novým kabátu. Což je ale nesmysl , takže jen sním. U když zase 3valec je za mě asi nej motor vyjma 4 válců co točí 16 tis. A dvou válců jako je vtr nebo TL.
Měřím 185/110, takže chci zase nemyslitelné velkou motorkou s ovladatelností malé. ??
Chtěl sem VTR ještě zkusit než se rozhodnu kolikativalec vlastně chci ale nevím jestli na to už dojde.
Ideální se mi zdá FZ1 v polokapotě nebo třeba multistrada. Líbí se mi sedět v motorce, tedy podat nízko a váha ne úplně vzadu, furt lehce na předek. Nový naháče jsou stejně jako kapoty docela vysoko. Sporty zase lezim na předním kole..
Kdyby Vás něco napadlo, budu rad za tip. Rozpočet bude asi něco mezi 100-200 víc do motorky dat asi nebudu moct, ale limitovanej úplně nejsem. Zatím spis vybírám a přemýšlím, tuto zimu odjedu ještě na banditovi a na jaro chci koupit.
Naposledy editováno 13.09.2020 13:33:29
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku, opět a po x-té aneb univerzální motorka
Chtít něco all iclusive tak sáhnu po fazeru nebo stromku ...od to je takova motorka co má od všechno půlku a nějak jsem nikdy neslyšel o nespokojených majitelích
Půlku kapot, půlku motoru supersportu, podvozek někde mezi, posez normální, váhu taky docela slušnou na tu velikost, neztrácí hodnotu ...a můžeš na ni vozit svoje půlky a svou drahou polovičku ...
Prostě motorka co má všechno a přitom nic ...a jestli ti tohle nestačí tak máš problém v nerozhodnosti, protože jestli hledáš duši musíš vědět jakou a jak s kofolou "kdyz ji miluješ není co řešit" ...takovy to ... Mám dementni posez, nepříjemný vibrace, otravnej rejd, motor co ve městě neuchladíš a než ho vytočíš musíš brzdit pro "rozumný" lidi jsem za dementa a je mi to všechno ukradený protože kofola
Naposledy editováno 14.09.2020 18:51:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Páčky Probrake Honda CB 1000R | WildOne | 16 | 3.4.2024 v 23:11 Lbj23 |
Houpání volnoběhu Honda CB 1000R | mik119 | 7 | 1.4.2024 v 04:43 PANKY-CB600F |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nefungující palivoměr Ducati Multistrada 1200S | Heba | 13 | 17.2.2024 v 17:40 ZdenalPe |
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |