Dal sem na zadek nový desky, nějaký NHC v domnění že na zadku nemám co zkur.it. Zadkem občas pribržduju, sem tak naučenej.
Nebyl čas na demontáž z.kapotáže abych se dostal k brzd. nádobce a otevřel ji při stlačování pístků,měnil sem to narychlo s tím že to po návratu předělám vč. výměny brzdovky. Doma na stojanu když sem to zkoušel to nepřibržďuje. Množství brzdovky v normě.
Jde mi o to zda neměl někdo problém se stejnými destičkami...
Mělo by se dle popisu jednat o zesílenou spékanou kevlarovou směs, je možný, že je to tou směsi? Desky NHC
Brzdové destičky NHC AK-150 – nadstandardní směs pro ostřejší jízdu
edit: nepřibržďuje ani po zahřátí
edit: vyřešeno, výměna brzdovky + jiné desky
Naposledy editováno 15.09.2020 13:44:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po výměně brzd desek se hřeje kotouč
Maxipes_Fík píše: Maxipes_Fík píše: Jak je vidět, zkurvit se dá všechno. Pokud máš v nádržce na brzdovou kapalinu pro hlavní brzdový válec zadní brzdy gumovou membránu, která tam většinou bývá, aby kapalina nemohla vytékat, když motocykl leží, tak sis zatlačením pístků okruh pěkně natlakoval, tak se teď nediv, že se pístky nevrací.
Takže si můžeš koupit nový kotouč, desky, možná raději i těsnící kroužky a prachovky do brzdového třmenu jestli se taky upekly a udělat výměnu - opravu řádně i s výměnou brzdové kapaliny, tak jak se to normálně dělá.
P.S. při zahřátí brzdového třmenu se to samozřejmě natlakuje ještě víc a pak to brzdí furt.
Co přesně máš na mysli?, že je dobré při výměně brzdových destiček vysunout z třmenu pístky, hezky je očistit, nepoškodit, vyčistit otvory pro pístky hlavně kolem prachovky, namazat kapalinou, zasunout pístky zpět do třmenu, musí jít rukou, u plovoucích třmenů vyčistit a namazat gumová pouzdra vodících trnů, dát nové destičky, namontovat třmen[y] na vidlici, nalít novou brzdovou kapalinu, odvzdušnit, vyzkoušet a jet?
Že si zatlačením pístků vytvoříš v nádobce přetlak a tím pádem se pístky nevrací. Ono jak píšeš, ta membrána je gumová, a má rozpětí minimálně celého obložení (od nova po sjetí). Údržbu jsi popsal dobře a souhlasím s ní, ale to nebylo k věci problému.
Naposledy editováno 14.09.2020 16:03:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po výměně brzd desek se hřeje kotouč
novej píše: Že si zatlačením pístků vytvoříš v nádobce přetlak a tím pádem se pístky nevrací. Ono jak píšeš, ta membrána je gumová, a má rozpětí minimálně celého obložení (od nova po sjetí). Údržbu jsi popsal dobře a souhlasím s ní, ale to nebylo k věci problému.
To je pravda, ale může se stát, že někdo aktivní doleje kapalinu, když klesne hladina v nádobce z důvodu úbytku tloušťky destiček a potom může nastat, to co jsem psal, protože objem nádobky je konečný a není nafukovací.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |