Téma: Zápis alternativního rozměru pneumatik do TP
8.9.2020 v 18:06
Zdravím,
prošel si někdo v poslední době zápisem alternativního rozměru pneumatik do TP u motocyklu? Jde mi o to, že svoje XJčko rád používám na nezpevněných cestách a v původním rozměru (130/70 R18 63H) se jednak nedá sehnat nic s hrubším vzorkem, ale už vůbec ne za normální cenu, kterou jsem ochoten do této babičky investovat.
Mitas E07 začíná na rozměru 130/80 R18 - je reálné zapsání tohoto rozměru? Co to obnáší?
Pro moje milované mcz hnidopichy - ano, hledal jsem, ale jsem z těch informací zmatený.
Děkuji za užitečné rady.
Naposledy editováno 08.09.2020 18:10:14
prošel si někdo v poslední době zápisem alternativního rozměru pneumatik do TP u motocyklu? Jde mi o to, že svoje XJčko rád používám na nezpevněných cestách a v původním rozměru (130/70 R18 63H) se jednak nedá sehnat nic s hrubším vzorkem, ale už vůbec ne za normální cenu, kterou jsem ochoten do této babičky investovat.
Mitas E07 začíná na rozměru 130/80 R18 - je reálné zapsání tohoto rozměru? Co to obnáší?
Pro moje milované mcz hnidopichy - ano, hledal jsem, ale jsem z těch informací zmatený.
Děkuji za užitečné rady.
Naposledy editováno 08.09.2020 18:10:14
1 reakcí na tento příspěvek Zápis alternativního rozměru pneumatik do TP
Když zajdeme do spekulací a konspiračních teorií tak když jedeš, tak ta teplota může být i vyšší a neprojeví se to.
Ale průšvih nastane, když tu teplotu máš a jedeš krokem - XJčko má ty karburátory dost nalepený na motoru a dost schovaný airboxem a nádrží, takže když to neluftuje, něco se s těma karbecama děje.
Teď mě napadá - nový XJčka měli mezi ventilovým víkem a karburátory takový kus gumy - že by tepelná izolace na eliminování tohoto jevu..?
Ale průšvih nastane, když tu teplotu máš a jedeš krokem - XJčko má ty karburátory dost nalepený na motoru a dost schovaný airboxem a nádrží, takže když to neluftuje, něco se s těma karbecama děje.
Teď mě napadá - nový XJčka měli mezi ventilovým víkem a karburátory takový kus gumy - že by tepelná izolace na eliminování tohoto jevu..?
Robertek> jj, urcite tam vliv bude ! napr. VFR ma karbece chlazeny proudenim od sani, az potom jde vzduch do airbxu.. (prip. od motoru oddeleny prepazkou v racing verzi)..
prepazka s Al folii by to mela vyresit/odstinit..
E: btw jde hlavne o to ze plyn se kompresi zahriva, takze kdyz sajes zahratej (od paliva ohrateho od tela karburatoru) je trosicku nizsi komprese..
proto se taky do sani obcas prisava vodni mlha (napr u letadlovych motoru.. voda na sve odpareni spotrebuje teplo, to se deje v kompresoru, vzduch je chladnejsi a komprese trosku vyssi, navic sekundarne odparena voda=para ve spalovacim prostoru zvysuje tlak, kdyz je to sikovne napocitany) to uz je dost OT..
jak jsi dopadl s mitasem ? (ciste ze zajmu) proslo to nejak ??
Naposledy editováno 21.09.2020 21:05:43
prepazka s Al folii by to mela vyresit/odstinit..
E: btw jde hlavne o to ze plyn se kompresi zahriva, takze kdyz sajes zahratej (od paliva ohrateho od tela karburatoru) je trosicku nizsi komprese..
proto se taky do sani obcas prisava vodni mlha (napr u letadlovych motoru.. voda na sve odpareni spotrebuje teplo, to se deje v kompresoru, vzduch je chladnejsi a komprese trosku vyssi, navic sekundarne odparena voda=para ve spalovacim prostoru zvysuje tlak, kdyz je to sikovne napocitany) to uz je dost OT..
jak jsi dopadl s mitasem ? (ciste ze zajmu) proslo to nejak ??
Naposledy editováno 21.09.2020 21:05:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 | Animals21 | 52 | 22.2.2024 v 07:40 Koudy01 |
Dá se někde ověřit reálný výkon mot... Yamaha XJ 600 | H1d30k | 13 | 5.9.2023 v 13:20 panTerek |