bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rada - ventily
27.8.2020 v 15:35
Zdravím, potřeboval bych od vás radu. S motocrossem teprve začínám, tak mě tedy prosím omluvte za nějaké nedostatky. Chtěl bych si pořídit Hondu CRF 250R 2018+. Má tento 4t draží servis než ostatní značky, páč má dva výfuky? Má tedy více výfukových ventilů? Díky všem, co zanechají nějakou radu.

rada - ventily

27.8.2020 v 15:41 | Nahoru | #1
Je tady katalog.Zkus se tam podívat.

https://www.motorkar...ct=katalog-motocyklu

rada - ventily

27.8.2020 v 15:58 | Nahoru | #2
Má jich stejně 4 ventily na válec jako každá jiná značka snad jen kromě yamahy ta má 5. Ale neřekl bych, že je servis kvůli tomu dražší.
Já třeba nemam rád ten Honďáckej unicam, ale to je čistě muj osobní problém

Naposledy editováno 27.08.2020 16:12:05

rada - ventily

27.8.2020 v 16:51 | Nahoru | #3
Ok, díky za radu.

1 reakcí na tento příspěvek rada - ventily

27.8.2020 v 20:32 | Nahoru | #4
Začínám znamená, že už jsi začal nebo že se chystáš začít?
Pro začátek totiž bývá vhodná bezventilová technika - KTM SX 125 a Yamaha YZ 125 budou asi z těch novějších ročníků nejdostupnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada - ventily

27.8.2020 v 21:16 | Nahoru | #5
Kohlstein> Taky zastávam názor , že na začatej je 2t 125 ideal. Vlastně nic nemusíš řešit a dneska už ani ten olej do benálu nedáváš ty

Naposledy editováno 27.08.2020 21:16:59

rada - ventily

28.8.2020 v 00:24 | Nahoru | #6
Nyní vlastním KTM SX 125, s kterou jsem jezdil tuto sezónu. Na příští rok bych chtěl zkusit 4t, abych věděl, co mi vyhovuje více.

1 reakcí na tento příspěvek rada - ventily

28.8.2020 v 00:30 | Nahoru | #7
Myslíte, že je blbost zkoušet 4t? Mám tedy radši zůstat u 2t?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada - ventily

28.8.2020 v 06:38 | Nahoru | #8
Hekryd> jo tak. Myslel jsem , že jsi uplný nováček.
Blbost to určitě není...zkusit se má přece jen všechno a třeba ti nakonec jízdnímá vlastnostma bude víc vyhovovat 4t. Jen si tam musiš hlídat pár věcí navíc.

(reakce na) rada - ventily

28.8.2020 v 09:48 | Nahoru | #9
Folby> Dobře, díky tedy za rady a ujasnění. Moc si toho cením.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada - ventily

28.8.2020 v 10:08 | Nahoru | #10

Folby píše: Kohlstein> Taky zastávam názor , že na začatej je 2t 125 ideal. Vlastně nic nemusíš řešit a dneska už ani ten olej do benálu nedáváš ty



hele a ty jezdis mx? ja mam ve svem okoli dost lidi co jezdi mx na slusne urovni a krom starejch fotru co toho vic nakecaj nez najezdej tak nikdo netlaci takovy to moudro "dvaca dvoutakt, ta te nauci"

taky neznam zadnou 2T krosku ktera ma automat na mixovani oleje… takze uz jen z toho mam pocit, ze se tu do rad pousti lidi co nemaji zas az tolik vlastnich zkusenosti…

nevim co si myslis, ze se resi na nove 4t motorce, ale ja jsem 2roky nesahl ani na 2013 sxf.. (krom bezne udrzby, ktera se moc nelisi 2t vs 4t … kontrola ventlu je na hodku a zvladne ji i poloblbec)

Hekryd: ja jsem rozhodne zastance 4t - pokud teda nezacinas v mladem veku a nemas nejake velke ambice - ale to bys touhle dobou mel za sebou slusnou radku let na 85 atd a rozhodne by ses neptal tady….
pro lidi co uz se nechystaji vyhrat MX GP je snazsi zacinat na necem na cem je snazsi jezdit. a to rozhodne neni 2T. dneska jdou i 450 appkou v telefonu naladit na docela hodnou motorku (zkusenost s novou yz450) a i ta 450 ma svoje vyhody pro zacatecnika - objedes celou trat na podtocenou dvojku, nemusis to tolik tocit a radit.

ja kdybych si mohl vybirat Mezi novejma motorkama asi bych zvazil i neco Mezi … tzn 350 - jen teda tam neni moc velkej vyber, rozhodne ne u japoncu.

jo a pocet vyfuku nic moc neznamena, nova crf450 uz ma zase jen jednu koncovku...

Naposledy editováno 28.08.2020 10:10:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada - ventily

28.8.2020 v 11:36 | Nahoru | #11
assassin> TPIčka už maji snad nádržku na olej zvlášť ne. Nevím tedy jestli to mají i 125ky to je pravda. Tady mě neznalost fackuje.
Ty 2t jsou jen můj názor. Podle mě je jednodušší si jen hlídat interval na výmněnu pístu atd. než si k tomu hlídat interval ventilu a oleje zároveň. Samozřejmě neřikam, že to nedokáže každej blbec o tom žadná.

Začínal jsem na yz 125ce a pak šel protože ego bylo velký rovnou do exc 450. O tom , že to bylo jako nebe a dudy se bavit nebudem, ale mě třeba strašně ze začatku nebavilo furt olej teď mam 1mth před vymněnou mam se jit projet nebo ho vymnenit nebo až se projedu A pak zase čumět na ventily. Je pravda ,že časem jsem přišel na to že ventily jsou jen preventivní kontrola atd.
Čas šel dál a teď mám doma kx 250 2004 a husara fe 550. Nemužu si stěžovat ani na jedno

Okolo mě všichni začinali na 2t tak je těžký to porovnat s někým kdo začal na 4t. Ty 4t se už určitě posunuli od tý doby. Klukum co občas dělám udržbu že na to nemají čas si na ně nestěžují. Ty 250ky 4t jedou krásně o tom žadná. Abych pravdu řekl dojebanej novejší 4t jsem měl na stole snad jen 1x a to byla yamaha yzf 250 rok 2014 nebo 15 tuším, byla zadřená na vačkách. To naladění přes apku je super věc. Ale pak tu jsou zase temata 450 jaký prevod zdá se mi na trati moc rychlá a silná.

Jinak jezdím spíš enduro než MX...časem jsem zjistil že trať pro mě moc není a zajezdím si radši někde v klidu enduro. A teď nakonec jsem si řekl že zkusím SM, takže zas uplně neco jinýho.
Určitě rád pochytim rozum od někoho kdo má jiný zkušenosti.

Naposledy editováno 28.08.2020 11:39:32

rada - ventily

28.8.2020 v 11:54 | Nahoru | #12
Pokud bych jezdil pouze o víkendech, jak dlouho by vydržel píst s ventilama? Kolik Mth?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada - ventily

28.8.2020 v 12:29 | Nahoru | #13
Folby> Tpi jsou ale endura - pokud mluvime o motokrosu tak sx maji stale klasickej karburator...
Hlidani ventilu a pistu - v pripade nove motorky si troufnu rict, ze hobik na to i nekolik let nesahne. Kazdejch 20mth preventivne zkontrolovat ventily. Olej 10-12mth da jak nic, jestli prejedes o par mth je podle me fuk, ja jsem schopnej prejet i celou vymenu a motor maka oorad jak novej. Ma cca 160hod uvnitr vse puvodni z toho 50mth v rezimu supermoto na trati.

Hobik tomu neda takovej zahul jako lidi co jedou republiku...

Hekryd: ja si myslim, ze i na 250 to da v pohode 100hod. Coz muze byt klidne 2roky jezdeni. Nevim kolik toho najedes a jak. Ale on motor neni vse - mx stoji prachy, tlumice je potreba delat taky, gumy mizi, retezovka ... umejt a namazat motorku - to je vlastne zalezitost kazdeho jezdeni. Jsou to hodiny a hodiny prace, par tisicovek za pist uz v tom spuctu nedela takovej rozdil.

Kazdej to ma jinak, ale ja uz bych 2t nechtel (mel jsem 300 enduro) a cim novejsi motorka, tim min starosti. Idealne koupit za dobre novou, povozit se rok dva a pak treba se ztratou v cene vetsiho servisu prodat a koupit zas novou ...

Jinak hrozne moc zalezi na jaky urovni jedes - moje nazory jsou zalozeny na tom, ze jezdim fakt malo, jen jako doplnek k supermotu a jezdim fakt mizerne.. ber to tedy jakomsubjektivni nazor totalniho hobika.

Naposledy editováno 28.08.2020 12:32:52

(reakce na) rada - ventily

28.8.2020 v 13:17 | Nahoru | #14
assassin> pravda pravda....máte pravdu pane. Nedal jsem si v hlave 1 a 1 dohromady....TPI jsou samozřejmě endura . Pravda že hobik toho na ty motorce tolik dělat nebude. A mnohdy se vyplatí po dvou třech letech motorku prodat a koupit zase novější jak pišeš.

To já zase uvažuju že si tem 2t znovu koupim. Místo toho KXka teda. Ale bral bych enduro.

Jsem rád že tu nejsem jedinej kdo je v mx špatnej Už jsem si myslel že mam nějakou vadu.

Naposledy editováno 28.08.2020 13:25:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R Danybomber 5 12.4.2024 v 11:51 Danybomber
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F Anti 8 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R David_20 18 20.10.2023 v 16:39 assassin
250ccm + spacák Honda CRF 250R trawexis 1 18.5.2023 v 09:20 Danec93
Rozměr měrky oleje CRF 250R 2009 Honda CRF 250R Kopik17 2 29.1.2023 v 15:48 Kopik17


TOPlist