Téma: Závodní řidítka - jak moc rozevřít
26.8.2020 v 20:09
Dotaz na zdejší okruhare , nacpal jsem na rn12 závodní řidítka a dost jsem je rozevřel , což se ukázalo jako ne úplně ideální . Překlápění je teda super ale nedokážu přesunout tělo do strany a dolů . Tak by mě zajímalo jestli někdo taky laboroval nema nejakou radu .
Hele je to fakt o kompromisu. Ja mam na K8 ARP a mam to zhruba ve trictvrte. Kdyz jsou zavrene, posez je fajn, da se ryhle preklapet, ale chybela mi odezva predku. Na siroko horsi posez, super odpoved predku ale presne jako ty problem s presunem tela. Clovek fakt musi vyzkouset co mu nejvic sedi.
1 reakcí na tento příspěvek Závodní řidítka - jak moc rozevřít
1 reakcí na tento příspěvek Závodní řidítka - jak moc rozevřít
Jestli jsi si všiml .........tak my jezdíme okruhy a soudě dle tvých řidítek budeme asi krapet jinde . Takže tohle je úplně mimo . Cestovat s tím asi nebudu a jsem i odpurce tohodle německého znásilňování .
A co si budem moc podobných projektů jsem na dromu ještě neviděl . Pokud nebudu brát v potaz naked cup .
Naposledy editováno 27.08.2020 10:44:10
A co si budem moc podobných projektů jsem na dromu ještě neviděl . Pokud nebudu brát v potaz naked cup .
Naposledy editováno 27.08.2020 10:44:10
Tunakovec> Všiml, neboj. A použil trochu nadsázky. Možná, že kdybys sem hodil fotku shora na ty svoje závodní, někdo by ti řekl víc, co s tím je. Těch faktorů, jak si nastavit řidítka, je hodně a je to hlavně tvůj boj, tvoje ergonomie a co bys ty sám měl odzkoušet. Nebude to jedno univerzální nastavení, ale pro každý okruh to může být jiný kompromis, jinak na mokro.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní řidítka - jak moc rozevřít
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní řidítka - jak moc rozevřít
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní řidítka - jak moc rozevřít
Kohlstein> Na Pikes Peak byla nezalamovací řídítka povinnost. Jednalo se o snahu motorky omezit, když to nevyšlo, tak je zakázali. Nevím, proč máš potřebu psát do každého druhého vlákna a tvářit se jako kapacita nejvyššího kalibru, ale vyšší míra sebereflexe by ti neuškodila .
Kohlstein píše: StiefTomas> Tak není okruh jako okruh. Jak moc zhoršená aerodynamika širokých řidítek zpomalí R1 v Sosnové, kde to má maximálku kolem 150km/h? A o co víc by si to tam člověk užil, kdyby měl ty hefty trochu výš a šíř? Jako na Pikes Peak?
Tak nevíš jestli kolega jezdí místní dromy, nebo jezdí agenturu... Je fakt, že např v Mýtě to nepoznáš vůbec. Jediný co jsem tam poznal, že při highsideru zde mají tvrdý asfalt co ti dokáže zlomit i klíční kost :) ale např když jsme s klukama jezdily dlouhé rovinky a dlouhé zatáčky tak tam to znát je. Ať už se jedná o Brno, Rijeku apod...
Jinak PikePeas jezdí kámoš na Tuňákovi a celkem si na to zvyknul... Já mám široká ramena tak mě to taky vcelku sedí. Ale říkam, každého vkus a každá řidítka jsou jiná, takže si chce vychytat to svoje.
Naposledy editováno 27.08.2020 19:19:19
Mr.Dreamer> Upřesním. Na Pikes Peak jsou povolené motorky, které mají jednodílná řidítka z výroby, v homolologaci. Jako důvod se uváděla vyšší bezpečnost, kvůli srážkám se zvěří, které tam v minulosti byly. Další byla snaha dát jezdci větší šanci, kdyby si spletl zatáčku.
Edit - do loňska, samozřejmě
Naposledy editováno 27.08.2020 20:25:43
Edit - do loňska, samozřejmě
Naposledy editováno 27.08.2020 20:25:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1163, 1164] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 34900 | Dnes v 21:18 BramboR1 |
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 518 | 21.3.2024 v 12:07 Ozzy_ |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |
Ctek MXS 50 Yamaha YZF-R1 | bajker2 | 2 | 2.11.2023 v 22:19 MilanR1 |