hledam nejake info.
mate nekdo skusenost s vymenu standardnych zvodu s exupem za aftermarket 4-2-1 bez exupu.
Jaky to ma vplyv na krivku a prubeh vykonu, ci dojdu i spodek alebo stred otacek.
Take jak by to bylo v kombinacii inych trysek v karbecoch.
diky
Nejsu si isty tym, jak je moje pozadi v temto ohlede duveryhodne, ale podla mna to s tym tahne lepsi, hlavne asi od nejakych 4500-5000ot to leti uz ale fakt hodne.
Takze za mna je to ok zmena, aj bez pretryskovana (aspon zatim). Pritem to ma standard zvody a otevrity aftermarket tlumic.
btw: este sem nasel take info o tem, ze uzivatele hlavne ti v zahranici, mena zadny tlumic za jednotku z S1000RR, ktery je vraj nebe a dudy (povidane po nasem). Alebo lepsi, ze to transformuje fejzra z "prudoveho dopravneho letadla" na "stihacku" v ponati ovladatelnosti.
Mate s tym nekdo skusenost?
1 reakcí na tento příspěvek standard zvody vs 4-2-1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) standard zvody vs 4-2-1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) standard zvody vs 4-2-1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) standard zvody vs 4-2-1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) standard zvody vs 4-2-1
Kazdopadne, ja som sa riadil tym, co som cital u uzivatelov, ktory to nainstalovali do svojho bajku. Vraj to zlepsuje starty (z cim ja nemam problem), ale ze to hlavne zlepsuje reakciu na plyn, reakcia je kvazi rychlejsia a plynulejsia a zaroven ze aj krutiaci moment je citelne vacsi.
Toto by zrejme sedelo s tym co pises.
Ale nemal som este cas si s tym zajazdit, len som to nastartoval, ci to slape. Zdalo sa mi, ze to jemne aj na neutral, zrychlilo reakciu na plyn.
Kazdopadne, ty v prvom prispevku pises, ze zazrak od spomaleneho zapalovania.
Rozmyslam, ze preco od spomaleneho? Ja k si pamatam, ako som si prilozil obe zapalka k sebe, tak toto vyzera byt prave posunute o 4 stupne dopredu.
Myslim, podla toho ako sa prekrivali vo vztahu k smeru otacania klukovky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) standard zvody vs 4-2-1
neviem z akej strany sa to montuje, každopádne prezieravo som si prečítal popis na e-bayi kde práve píšu "ignition retarded" tak ak to tomu zapaľovaniu tento upgrade nespôsobuje zrovna psychickú ujmu, musí byť spomalené.
... mimochodom ty si Slovák či Čech?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) standard zvody vs 4-2-1
jaj, tam odkial som to kupoval ja, som nevidel tento popis. Covece aj tak mi to nejde do hlavy (mozno je to tou hlavou), ale monuje sa to z pravej strany. Kluka sa podla vsetkeho otaca dopredu. Sudim podla toho, ako som zatahoval srob na kluke (v smere hodinovych ruciciek) tak sa motorka mala snahu hybat dopredu (so zaradenou 1) Jedine, ze by som to cele proste nepochopil.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) standard zvody vs 4-2-1
Nemam to odfotene, ale ked som prilozil tie dve kolecka k sebe, tak tento novy ma tie vystupky o kusok viac doprava, teda v smere otacania kluky (dufam, ze sa nemylim s tym otacanim kluky, ked tak ma opravte).
Tak mne to pripada ako posunute dopredu.
Ale mas pravdu s tymi startami. Pamatam si este casy ked starsi kamosi kedysi laborovali s predstihom na 350tkach. Jednemu tak, ze sice dole mu to neslo vobec, ale ked to vytocil, tak letel na nej snad 170 Ale potom ten motor teda siel do kytek
1 reakcí na tento příspěvek standard zvody vs 4-2-1
trochu prace sem stihel spravit na fejzrovi od vtedy.
Zvody mam stale ty iste, coz ale neznamena, ze bych neskusil ine skoda, ze na fejzra nepasuju zvody z prvych r1, uz bych o jednych 4-1 vedel. nevadi.
Okrem teho predku z R1, ktery sem stihel pred vanocama namontovat aj diky pomoci Erotela s brylama, sem vycistil karbece a upgradoval ich se spominanym Ivanovym kitem. Vybiral sem vysej spominany MB kit, kteremu sa aj rika full monty kit, ktery okrem ineho vyzaduje aj upravu vika airboxu a zabruseni hran prirub karburatora.
To viko airboxu sem sice spravil uz predtym, ale teraz sem ho este doladil tak jak sa naozaj odporuca, teda aj s vyhladenim tej vstupnej hrany.
Take sem zabrusoval hrany prirub na vstupe do hlav valcu, kde je citelna hrana. Ked budete mat nekedy dole karbece, tak si pichnite prst do vnutra prirub a ty hrany tam najdete. Vraj tato uprava dokaze nejaky ten konik pridat.
Nemjel sem este cas vyskusat jak to jede s tym ivanovym kitem, startuje to ale lepsi. Este musim ale spravit synchro karbecu a tps. TPS skusim nastavit podla Ivana a teda aj pana ze stranky dole. Da sa tam najit kopec zajimavych informacii.
http://cartestsoftware.com/fz1/
Este par veci sem cez zimu spravil na tem, ale to uz sa v podstate tejto temy netyka...
Ja sem kupoval advancer, co je pravy opak retarderu, a jedine kde sem nasel spominane slovicko retarded je v spojitosti se seriovym nastavenim kvuli temu, ze vyrobca predpoklada mozne pouzivani najhorsiho dostupneho benzinu.
"These advancers are designed to increase performance and improve throttle response particularly in the low to mid range as well as improving the starting of the bike.
Bikes are designed to run as well as possible using the worst fuel available in the world and so have slightly retarded ignition to help with this. As we have relatively good fuel we can afford to run the bike with these 4? advancers fitted and have the bike run a whole lot better."
jako chapu tvoje vysvetleni, len ma to tak napadlo, ze kde si to nasel, resp ci si ty nasel nekde ignition retarder misto advancera?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) standard zvody vs 4-2-1
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 21 | 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin |
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer | Johny_F | 45 | 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein |
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 3 | 17.9.2023 v 17:36 gerrik |