vše pro chopper Přidat reklamu

Téma: Trénink jízdy v náklonu
 
22.8.2020 v 20:53
Dnes jsem si udělal výlet do Goerlitz (omlouvám se germanofilům za ten přepis, ale neumím zadat přehlasované o) na kurz jízdy v náklonu. Zaplatil jsem sice nějaké to euro, ale stálo to za to. Zajímavé to bylo už typem použité motorky, je možno si vybrat mezi Kawou ER-6 a BMW GS 1250. Šel jsem do Bavora, bo když položím takovou stodolu, tak už cokoliv. Dvě třetiny doby výcviku nám dnes propršelo a vidět Géeso projíždět po mokrém asfaltu loužemi v náklonu 45 stupňů bylo moc pěkný. Bez těch padacích křídel by si to nikdo z nás neriskl na mokru takhle naklopit. Doma na suchu si se svou motorkou už každý může trénovat dále. Sešlo se nás tam cca půl na půl- Němci a Češi, celkem 12 jezdců a 2 instruktoří. Ti jsou super, výklad v češtině a v pohodě. Pokud by někoho zajímalo více, tak může nahlédnou na stránky: www.car-pro.eu . Je to tréninkové centrum bezpečné jízdy a krom motorek dělají samozřejmě i jízdy pro osobáky a nákladní vozy, mimochodem i kurzy driftování, pokud bude zájem.


Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 14:25 | Nahoru | #181

kerut píše: Krejza> a muzes si laskave dat tu praci, a u 1. a 2. tato sva tvrzeni podporit nejakou citaci ? (ze ty neco nepochopis z psaneho textu jeste neznamena ze to autor myslel tak, jak to ty zrovna chapes/nechapes) dik

Craymadepe> to pochopeni je vec uhlu pohledu (viz krejza o vetu vejs..), ale samozrejme pripoustim ze opravdu nejsem pedagog ci vysvetlovac, to jo...



Kerute, ja se s Tebou hadal pred par lety a vzalo nam to asi deset stran. Tak jen zopakuju, ze Vilem ma pravdu a ty zanedbavas princip zachovani hybnosti soustavy motorka+ridic pri vysednuti. Delal jsi to driv a stale si na tom trvas.

Takze jen zopakuju Vilemovu (podle me korektni) mantru. Vysednu doprava. V zajmu zachovani hybnosti soustavy se motorka posune doleva. Zafunguje poprve naklon rotujiciho kola a zavlek a otoci se kolo doleva a kola motorky jednou do leva. Cela motorka ma tendenci zachovat si svoji traektorii (vektor hybnosti), takze se vrsek i s jezdcem naklopi doprava. Znovu zafunguje zavlek, plus k tomu funguje nahnute rotujici kolo a cela soustava zacne poslusne zatacet doprava...

PS: Assa se Te podle me zastava jen proto, ze vetsinou necte dlouhy texty.

PPS: jo a taky si myslim, ze kdyz predpazis, tak Tvy telo musi kompenzovat ten pohyb. Ze to udela tak, ze se zatizi paty a telo se nehne je jen dusledek toho, ze to neni inercialni soustava.

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 14:54 | Nahoru | #182

DrDNA01 píše:

PPS: jo a taky si myslim, ze kdyz predpazis, tak Tvy telo musi kompenzovat ten pohyb. Ze to udela tak, ze se zatizi paty a telo se nehne je jen dusledek toho, ze to neni inercialni soustava.



Ve skutečnosti to má vliv na pohyb planety, jen je to nepozorovatelné, proto někdo může mít pocit, že se nic nestane. Na dokonale hladkém povrchu přes ložiska by se to projevilo i vizuálně. Kdyby člověk měl v ruce pořádný závaží a pokud by ho byl schopen unést, tak by to bylo vidět lépe.

Takže s tebou plně souhlasím, jen si nejsem jistej, jak to myslel kerut, jestli není problém jen v tom, že mu já (a asi i jiní) nmoc nerozumím. Třeba v tom nevidí rozpor, jen to od něj nechápu.

Naposledy editováno 01.09.2020 14:56:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 15:04 | Nahoru | #183
DrDNA01> Ja se prave s kerutem driv taky hádal a uz se mi do toho nechce. Neshodnem se v tom co zanedbavat a co ne. Střílí to od boku a nekdy se dle me splete (to ja taky) - treba kdyz tvrdil, ze kdyz zvednu zadek na motorce tak teziste klesne, protoze zatizim předek a ten zaleze o tolik vic. Stejne jako tvrdil, ze sportovni motorky maji teziste velice vyrazne vpredu.

Teorii okolo ma nejspis dobre, ale zanedba neco co mu prijde nedůležité a udela nakej obecnej závěr. Hledat co a kde a uvádět to dlouhou diskuzi na pravou miru je na dlouho. Verim, ze je mu kinematika zataceni motorky jasná, ale podat to neumi.

Zatáhnout do toho padlovou mechaniku u heli uz je ta pomyslna tresnicka na dortu.

Naposledy editováno 01.09.2020 15:04:58

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 15:36 | Nahoru | #184
assassin> Jasny, on je Kerut modelar, tak to holt na tech svejch hrackach vidi lepe. A k zanedbavani, ja taky v ty svy mantre vic veci od boku zanedbal, nez jsem jich uvedl.

1 reakcí na tento příspěvek Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 15:58 | Nahoru | #185
Ono teda mezi námi, jaký smysl má na tomto místě řešit až tak do hloubky mechaniku, dynamiku a další fyziku? Většina lidí si to stejně neumí správně interpretovat na nějakou situaci... A pokud se použije korektní názvosloví, tak už vůbec.

Bych to uzavřel s tím, že voda klouže , když vysednu dovnitř, tak klouže míň a hlavně se z toho neposrat a jezdit, zkoušet někde mimo a bude to cajk.

Příště radši budu držet hubu a ne psát o kontra řízení

Venku chčije jaxvině, jsem v práci na motorce, tak se jdu školit .

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 16:12 | Nahoru | #186
Kafoholik> Samozřejmě, že to má smysl. Někdo musí vše řešit do nejmenších, až nepodstatných detailů.

Za mě osobně jsou k tomu dva důvody. Jak tomu porozumět, stát se tak lepším jezdcem, a zároveň různými způsoby umět vysvětlit funkci široké veřejnosti. Co má smysl říct, jak to jednoduše vysvětlit, jak to každý v praxi využije.

1 reakcí na tento příspěvek Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 16:39 | Nahoru | #187
Kafoholik: to je asi o úhlu pohledu, nekdo se naučí nejak jezdit sam a staci mu to. Ale kdyz se chces zlepšovat tak zjistis, ze znalost a pochopeni teorie te muze posunout dal - samozrejme na levelu kam se moc beznejch smrtelniku nedostane. Potom předělávat styl da hodne prace.
Ja jezdil podle prvního asi 15let a byl jsem happy. Pak jsem navštívil malej okruh, videl jak jezdi lidi co to umi, zkusil se k nim přiblížit a zjistil, ze to neni tak snadny. No a pak se zacnes zajimat. Od te doby me zase začlo jezdeni bavit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 16:43 | Nahoru | #188
assassin> počkej, až čuchneš k nastavení geometrie, podvozku a pneumatik, to je teprve zábava a množství informací.

Naposledy editováno 01.09.2020 16:45:13

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 17:24 | Nahoru | #189
Krejza> hmm, cpat nekomu do huby neco co nikdy nerekl ci nenapsal je u vas fizlu bezny co

DrDNA01 píše: Takze jen zopakuju Vilemovu (podle me korektni) mantru. Vysednu doprava. V zajmu zachovani hybnosti soustavy se motorka posune doleva. Zafunguje poprve naklon rotujiciho kola a zavlek a otoci se kolo doleva a kola motorky jednou do leva.



jj, a presne potud je to absolutni blabol, totalni nesmysl a jasny znak nepochopeni diskutovane silove rovnovahy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 17:30 | Nahoru | #190

Krejza píše: assassin> počkej, až čuchneš k nastavení geometrie, podvozku a pneumatik, to je teprve zábava a množství informací.



myslis vyrobu stavitelnych kosti na TL? komplet Ktech vnitrky tlumicu a pruziny na moji hmotnost? komplet Andreani setup na motardu? a treba behem roku 2018 vic jak 70tis ve skolenich na podvozky u Andreaniho a v Reactive Suspension School v Anglii?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 17:46 | Nahoru | #191

kerut píše: Krejza> hmm, cpat nekomu do huby neco co nikdy nerekl ci nenapsal je u vas fizlu bezny co

jj, a presne potud je to absolutni blabol, totalni nesmysl a jasny znak nepochopeni diskutovane silove rovnovahy



Už jen pozvedam sklenku a říkám: "Nápodobně".. Nedostává se mi hrachu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 17:53 | Nahoru | #192
assassin> takže si umíš nastavit vše na konkrétní podmínky a udělat to komukoliv jinému?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 17:58 | Nahoru | #193

Krejza píše: assassin> takže si umíš nastavit vše na konkrétní podmínky a udělat to komukoliv jinému?



Mam nejakej teoretickej zaklad, snazim se nabrat nejake zkusenosti - ono dokud na okruhu nezajedes konzistentne nejakej rozumnej cas, tak se blbe odhaluje ktera zmena byla k lepsimu. I kvuli tomu jsem investoval do AIM dataloggu. Jeste chceme poridit telemetrii a casem snad i shock dyno, ale to jsou velke investice. Zatim se necitim na to abych se poustel do nastaveni cizich motorek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 18:07 | Nahoru | #194
DrDNA01> samotnym vysednutim (tim pohybem) fakt neposunes rozjetou motorku na opacnou stranu ani o par mm, nemluve o tom ze by tuto vychylku tva hmotnost na rameni vysednuti (co do velikosti takove sily) prakticky okamzite kompenzovala a premohla... vona rozjeta mtorka ma takovou setrvacost (ted myslim moment setrvacnoti roztocenych kol a kliky) ze ani to vysednuti pokud nebude extremni (50cm treba) k rozumnemu (ostrejsimu) zatoceni nebude stacit...

Krejza> Assasin umi hodne nicmene slovo "umis" je tam trochu off, ono je jednak nastaveni vzdy kompromis a druhak je potreba aby "umeli" oba, tzn aby ten co o chce vedel a dokazal diagnostikovat uplne presne co od toho chce, a ten co to bude nastavovat tomu zas umel porozumet..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 18:07 | Nahoru | #195
kerut> až uvidíš padat hilzny......byl jsem to já

Loni nebo předloni jste řešili úplně to samé, také na XY stránek, velké množství videomateriálu, nákresů, vysvětlivek, srozumitelných i pro lojzu jako jsem já.....a letos se do toho pustíte znovu , přitom by stačil odkaz na výše zmíněné a bylo by to. Tam mi prišlo, že došlo i k nějakému tomu kompromisu v teoretizování a praxí. Letos asi nic takového nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 18:11 | Nahoru | #196
assassin> Nemám datalogg ani kurzy za desetitisíce, ale už tomu začínám pomalu natolik, abych pochopil, co lidi chtějí, co dává smysl a jak s nimi mluvit, aby sami věděli, co od motorky chtít.

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 18:26 | Nahoru | #197
D-fens> jo hilzny, pamatuju.. docela me to prekvapilo, musel to bejt masakr, nikdo te netrefi, nezhasne ti motor, nespadne na tebe sestrelenej bombarder, a dostanes sprsku vystrilenejch nabojnic a jdes stejne k zemi brrrr... vono co se tyka rozlozeni sil je to v praxi stejne fuk, na kole se nauci i vopice nebo medved, čokl na skejtu, a taky neumej pocitat.. ale zas proc se nehadat pro zmenu vo fyzice zejo, vo politice se umi hadat kazdej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 18:34 | Nahoru | #198
kerut> Dal jsem si tu práci a našel. A našel jsem tam pár dalších skvělých výjádření

Krejza píše: ne, není nutné ten pohyb začít řídítky. Ale ten pohyb tam bude vždycky.

nebude, jede o dusledek geometrie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 19:07 | Nahoru | #199

Krejza píše: Příklad 2: Nějakou dobu zpátky v jedné z předchozích diskuzí tvrdil, že při vysednutí nedochází k pohybu řídítek. Teď už to automaticky uvádí, došel k pochopení.



Krejza píše: Krejza píše: ne, není nutné ten pohyb začít řídítky. Ale ten pohyb tam bude vždycky. - (ja ti odepisuji - pozn.aut) nebude, jede o dusledek geometrie



vsak to je ale uplne presne ono, ja ti nepisu ze apriori nedochazi k pohybu riditek, ja ti (mozna trochu krkolome) pisu ze ten pohyb je dusledkem geometrie a nema s naslednym zatacenim vubec nic spolecneho, naopak ten pohyb je obrana motorky pred tim zatacenim !! stejne tak jako pri zakontrovani musis take nejprve premoci tuto stabilizaci, a zatlacit trosku silou, jinak se ti moto vrati do primeho smeru

opakuju ti uz asi po dvacate, ze kdyby jsi mel geometrii bez teto autostabilizace (tzn. nulovy zavlek) k pohybu riditek pri rozhozeni zteziste (ok nemusis vysedavat, vem si do levy ruky zavazi a pust ho, tam se snad shodnem ze zadna sila opacneho smeru na ram pusobit nebude a bude to jasny) skutecne nedojde, stejne tak nebudes muset tlacit na riditko, jen co s nima lehce pohnes motorka ti spadne (pri absenci zavleku pravdepodobne az na zem.....) na opacnou stranu ochotne sama..

prave diky geometrii (uhel rizeni, zavlek) mas motorku stabilizovanou v primem smeru, s tim ze vnesenim nejake poruchy ( at uz jakymkoliv zpusobem) ji muzes z teto rovnovahy vyvest (a pak opet ustalit naklonem, vyrovnanim setrvacne odstredive proti naklonu) v zatacce..

dyt je to furt dokola jak u blbejch...

1 reakcí na tento příspěvek Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 19:26 | Nahoru | #200
Hele kerute, kdyz jsi do toho zatahnul rotor vrtulniku, tak ja na rebe s jerabem. Uz treti den na nej cumim z postele. A predstav si, ze pokud manipuluje s bremem nebo i bez nej, tak se nepatrne pohybuje. Jen diky ukotveni k zemi se muze otacet, diky rozchodu patek se nepreklopi. Podle toho, co tady pises, nebo alespon jak to ostatni cteme, by ho stacilo postavit a vyvazit vuci zemi na jedinem kulovem cepu a dokud by nezdvihnul bremeno, mohl by se libovolne otacet a posouvat kockou (vitr zanedbame). Motory na pojezd kockou a otaceni ramene by stacily nejake pidi jen na prekonani treni + tech par (mikro)Newtonu, co pises :) Ale asi u Liebherra neznaji tvoji teorii, takze tam maji v projekci blbce, co do jerabu davaji motory jak sud od piva a s celym jerabem to pak zbytecne docela hazi :) Ale asi mas pravdu, samotny pohyb jezdce nema na motorku vliv , motorku ovlivnuje jen teziste pilota ......

Naposledy editováno 01.09.2020 19:29:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 19:52 | Nahoru | #201

Krejza píše: assassin> Nemám datalogg ani kurzy za desetitisíce, ale už tomu začínám pomalu natolik, abych pochopil, co lidi chtějí, co dává smysl a jak s nimi mluvit, aby sami věděli, co od motorky chtít.



Samo, ke stejnému cili je více cest, verim, ze jsi ve spouste veci napřed- ja tomu nedokazu dat tolik casu a ani tolik nejezdim jako ty a to je potreba.

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 20:30 | Nahoru | #202
assassin> Kdyz jsem kdysi poradal Bumbac skolu, zjistil jsem, ze vubec neni legrace zjistit, co vsechno clovek dela podvedome prave tim, ze to je zazita automatika. A kdyz jsem to potom pri vykladu predvadel nazorne se zvyraznenim nekterych pohybu, obcas jsem byl za ... , protoze se mi to nepovedlo. Zustal jsem viset v pulce vyjezdu, misto prejeti prekazky jsem ji napalil,... Nekdy je proste efektivnejsi neobjevovat objevene :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 20:38 | Nahoru | #203
vilemx> no vyborne, skvely priklad !!

prave, a uz jsi nekdy videl jerab ktery by se (pri havarii pri manipulaci s bremenem) prevratil smerem pryc od ramene/bremene ?

ad vitr zanedbame.. hmm,.. tak kdyz napisu rozhledna namitnes mi ze po ni lezou lidi, tak ok, napisu BTS stozar, ten s zadnym bremenem nemanipuluje, jen stoji..
a videls jak je ukotvenej, opravdu myslis ze vitr muzeme u jerabu zanedbat ?

+co se tyka pohybu pojezdu jerabu.. a bude nejak moc odlisnej od treba vlaku na kolejich ? (pripadne rovnou napis v cem, at to zrychlime) a muzes mi pri vsi ucte vysvetlit jaka jina sila nez treni mezi kolejnici/koly a aerodynamicky odpor pusobi na rozjizdejici se vlak ?? ta sila co o ni tak bojujes vznika jen a pouze trenim (at uz na kolejich nebo v kloubech, nebo mezi prdeli a sedlem, nebo mezi nohou a stupackou...)

nejake treni tam samozrejme bude vzdy a u jerabu, zejmena vzhledem k vysce jerabu a hmotnosti bremene vznikne moment ktery s jerabem trosku hybe, ale tenhle moment bude mensi nez sily od silnejsiho vetru, a hlavne bude radove mensi nez moment ktery ohyba cely jerab smerem k bremeni..
a to je uplne presne ten spravny ekvivalent toho co ma zpusobit to vysednuti !!

na motorce vitr asi fakt zanedbame (ted, radsi, i kdyz i tam bude aerodynamika hrat nezanedbatelnou roly), a zbyvaji nam ty dva proti sobe pusobici momenty
prvni = velmi velmi mala sila vznikajici tvym presunem na rameni dlouhem treba i cca 1m od silnice
a druhy = cela tva hmotnost na tech 10-20cm vysesednuti..

uz jsme konecne doma ??

1 reakcí na tento příspěvek Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 20:47 | Nahoru | #204
Vilemx: to znam, ono je to jak rikas - přečíst si neco o kontra rizeni a pak zkoušet vědomě tahat za riditka nebude mit uplne za následek zlepseni. Ale pochopit teorii a premyslet nad tim co delam a proc - uloží se to do podvědomí a trenink pak funguje lip. Nebo na zaklade toho zkousis hejbat tělem/těžištěm atd. Ja nemam ambice to nekoho učit, nebo byt nejlepsi. Jen me ted bavi se zlepšovat, kdovi jak dlouho mi to vydrží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 22:09 | Nahoru | #205
kerut> Zkousel jsi jezdit na jednokolce? Ono tam neni jen treni a aerodynam., ale treba i moment u hnaneho kola. A pokud by jerabnik zvedal tak tezke bremeno, ze by na hranici prevrzeni jerabu dopredu prdnul uvazek, je jista moznost, ze by sel jerab na zada. To zenedbani vetru u jerabu jsem myslel ohledne pusobeni setrvacnych sil, kdy otocna vez pri zacatku a konci otaceni pusobi na pevnou vez podobne (akce reakce) jako jezdec pri zacatku a konci pohybu vysednuti. Abych vystrcil telo doprava, musim mu udelit urcite zrychleni. Ke zrychleni potrebuji silu. O co se mohu oprit, abych znacnou cast tela posunul o kus do strany? O motorku. Takze pusobim na motorku silou.

Podle me totiz tva teorie o nepusobeni sily pri procesu vysedavani, kdy vliv ma pry jen tihova slozka, praneni z toho, ze smyslem vysednuti je posunuti teziste tela, nikoliv jen vyspuleni zadku vpravo, kdy tomu odpovidajici jina cast (hlava, hrudnik) se posune vlevo, aby teziste tela zustalo ve vychozim stavu. Ano, tomto pripade jsou vlivy ma motorku marginalni. Ale takove vysednuti je jen na efekt zamachrovat pred gymplem, nikoliv zacit zatacet a projet zatacku s mensim naklonem stroje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 22:11 | Nahoru | #206
assassin> ne nutně, hodně udělá, když se pohybuješ na správných místech a díváš se na ostatní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 22:24 | Nahoru | #207

Krejza píše: ...... hodně udělá, když se pohybuješ na správných místech a díváš se na ostatní.

jako ze bychom se sesli, az kerut vyjede s babyVFR na prvni projizdku okoukat jeho styl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 22:52 | Nahoru | #208

vilemx píše: Podle me totiz tva teorie o nepusobeni sily pri procesu vysedavani, kdy vliv ma pry jen tihova slozka, praneni z toho, ze smyslem vysednuti je posunuti teziste tela, nikoliv jen vyspuleni zadku vpravo, kdy tomu odpovidajici jina cast (hlava, hrudnik) se posune vlevo, aby teziste tela zustalo ve vychozim stavu. Ano, tomto pripade jsou vlivy ma motorku marginalni. Ale takove vysednuti je jen na efekt zamachrovat pred gymplem, nikoliv zacit zatacet a projet zatacku s mensim naklonem stroje .



jakoze coze ? moc nechapu kam tim miris, ale smyslem vysednuti je (celkem prekvapive) prave snaha posunout teziste co nejdal mimo bod kde se kola dotykaji asfaltu.. naklon motorky v zatacce dela to same, ale ty tomu pri vysednuti pomahas telem,.. pokud vysedavas zadkem do leva a stkas hrudnik do prava pak asi fakt nema smysl to dal rozvadet.. (rikali mi vzdycky nohu na spicku, koleno za nadrz a koukni se na sebe v zrcatku, ..ale mel jsem za to ze mysleli v leve zatacce leve zrcatko, nikoliv prave )

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 22:55 | Nahoru | #209
vilemx> Jo, do toho jdu

Teda v případě, že se toho dožijeme...

Naposledy editováno 01.09.2020 22:55:54

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

1.9.2020 v 23:08 | Nahoru | #210
assassin> Naopak. Něco si přečíst/slyšet, následně vyzkoušet a začít to dělat vědomě je první krok ke zlepšení. Spousta lidí to nechce slyšet, ale mnoho (všechny) lidských činností, mezi nimi jízda na kole/motorce/v autě atd. je o vědomém rozvoji schopností a drillu. Výsledků se dá dosáhnout i pouhou zkouškou nebo kvantitou bez teorie/přemýšlení. Pouhou teorií se člověk dostane snad ještě k nižším výsledkům. Kombinací to jde potom nejrychleji.

První věc, kterou jsem vědomě začal na motorce dělat, bylo právě tlačit a tahat za řídítka. Z podvědomého stavu to dělat vědomě až do bodu, kdy nad tím nemusím přemýšlet, ale mozek a svaly to dělají téměř automaticky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist