globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaké enduro
Zdravím chtěl bych nějakou motorku na enduro a potřeboval bych poradit mám v plánu 300 2T ale nevím kterou značku jestli Husgvarnu,gasgas,betu, KTM děkuji za rady

Pokud tě tvá motorka alespoň trochu nevyděsí jezdíš pod své limity
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro

21.11.2020 v 10:45 | Nahoru | #31

SLEEPER píše: Ja si zase nalhavam, ze uplne levej na riditka nejsem a ze AJP by me nudilo.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro

21.11.2020 v 10:53 | Nahoru | #32

SLEEPER píše: Ja si zase nalhavam, ze uplne levej na riditka nejsem a ze AJP by me nudilo.



Chapu, mel jsem to stejne... hele tim si musi kazdej na zacatku projit, ja taky ostatnim neveril a koupil jsem trikilo...

Coz zas neznamena, ze se to neda, po tom co jsem ho prodal jsem koupil 450 motokros a to mam doted ...

2 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro

21.11.2020 v 17:02 | Nahoru | #33
Já co jsem prodal špunty tak jdu fyzicky úplně do prdele.. počítač, cestování, auto... kolena bolí, záda bolí.. haryk pojízdnej gauč..
Asi fakt to elektrokolo, enduro do lesa už tahat nechci.

To jsem dopadl, šlapátka

(reakce na) Jaké enduro

22.11.2020 v 13:13 | Nahoru | #34

PetrXX píše: Já co jsem prodal špunty tak jdu fyzicky úplně do prdele.. počítač, cestování, auto... kolena bolí, záda bolí.. haryk pojízdnej gauč..
Asi fakt to elektrokolo, enduro do lesa už tahat nechci.

To jsem dopadl, šlapátka



Dobra volba, kdyztak ti pak poradime jaky elastaky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro

22.11.2020 v 13:50 | Nahoru | #35

MedWed píše:



Tak mi k tomu AJP neco rekni, promo clankum se moc verit neda.

V podstate je to idealni volba pro novacka. Chvali se podvozek, slusna hmotnost, motor, ktery nepotrebuje co sezonu repas....
Ale tech 20KW.... To je spis pro holcinu.

Ja bych radsi splasenou kozu, za kterou bude zhava cara, az po mně pujdou benga.

(reakce na) Jaké enduro

22.11.2020 v 13:51 | Nahoru | #36

PetrXX píše: Já co jsem prodal špunty tak jdu fyzicky úplně do prdele.. počítač, cestování, auto... kolena bolí, záda bolí.. haryk pojízdnej gauč..
Asi fakt to elektrokolo, enduro do lesa už tahat nechci.

To jsem dopadl, šlapátka



Ja prave musim sportovat, jinak by me zada strasne brala a chci endurko prave i kvuli "telocviku."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro

22.11.2020 v 13:51 | Nahoru | #37

SLEEPER píše: Tak mi k tomu AJP neco rekni, promo clankum se moc verit neda.

V podstate je to idealni volba pro novacka. Chvali se podvozek, slusna hmotnost, motor, ktery nepotrebuje co sezonu repas....
Ale tech 20KW.... To je spis pro holcinu.

Ja bych radsi splasenou kozu, za kterou bude zhava cara, az po mně pujdou benga.



tak trikilo nebo exc500 ...

(reakce na) Jaké enduro

22.11.2020 v 13:53 | Nahoru | #38

assassin píše: Chapu, mel jsem to stejne... hele tim si musi kazdej na zacatku projit, ja taky ostatnim neveril a koupil jsem trikilo...

Coz zas neznamena, ze se to neda, po tom co jsem ho prodal jsem koupil 450 motokros a to mam doted ...



Vsak zkusim, uvidim.

Da se teda nejakou odhadnout po kolika mth se dela GO motoru u takove ktm, gas gase....?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro

22.11.2020 v 13:54 | Nahoru | #39

assassin píše: tak trikilo nebo exc500 ...



250 urcite bude stacit. Proste mi prijde na strmy kopce 20KW ve 4T malo.

(reakce na) Jaké enduro

22.11.2020 v 13:56 | Nahoru | #40
SLEEPER> ja myslim, ze muzes byt v klidu... nez dostanes PR5 na limit, budes uz sakra dobre vedet, co chces a na co stacis...

jako je hezky projet se s EXC... ale jezdit s nim pod priverou, protoze jsi z toho posranej? to radsi toho AJPa...

(reakce na) Jaké enduro

22.11.2020 v 13:57 | Nahoru | #41

SLEEPER píše: 250 urcite bude stacit. Proste mi prijde na strmy kopce 20KW ve 4T malo.



... skutecne je na kopec potreba 60 koni??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro

22.11.2020 v 14:10 | Nahoru | #42

SLEEPER píše: 250 urcite bude stacit. Proste mi prijde na strmy kopce 20KW ve 4T malo.



neni, v technickem terenu spis lepsi nez silnej stroj... poznas sam.
ja jsem sel na enduro taky s tim, ze jezdim 15let na litru a nemyslim si, ze az tak spatne... a az v terenu mi doslo, ze neumim nic. ja postupne prisel na to, ze neumim ani na tom sedet, projet zatacku... a ze v lese je to na dlouho se neco naucit.. takze jsem presel na mx - na trati je ten posun uplne jinej, ale je otazka jak k tomu kdo pristupuje a co chce.

ja bych na mx bral 250 4takt, ale to chce fakt nove. ted uz asi 350, neco jsem najezdil... ale mam 450 diky tomu, ze jeta je min utrapena... tam da plnej malokdo

ad odhady kolik to najede do servisu - to se strasne blbe odhaduje a kazdej k tomu pristupuje jinak.
nova 250-300 2t klidne najede 200hod a bez problemu... tam bych ale asi nejezdil vic nez 100hod na pist, ono to i pak funguje, ale kdyz nemenis pisty tak vyjedes do sisata valec a pak nestaci menit pist, ale musi se udelat nikasil... jsou lidi co to neresi, najedou 50hod a poslou to dal, klidne pod cenou, at to padne na dalsiho v rade... zalezi i kdo a jak na tom jezdi, takze to jsou spis hrube odhady, chce to merit - vule, ovalitu... no a nebo menit podle predepsaneho planu.

ja treba jsem jeste motor na svych 450 nedelal... SXF jsem koupil s 90ti hodinama, odjel jsem na tom 50hod v rezimu supermoto a predelal to na krosku, tam jen tak vrkam, tak to zkusim do 200hod dotahnout ...
koupil jsem pak dalsi krosku, udajne 60hod (FC450) - ale spis to neni pravda - a tu jsem predelal na SM, dam zase 50-60hod na SM a uvidime... motarda bych chtel novejsiho, 2014 uz je moc pravek... na krosce mi to nevadi, tam me stroj nelimituje.

mame ted s kamaradem takovou strategii, ze jezdime az do smrti motoru, nedelame preventivni GO. kdyz umre neco levnyho tak se to opravi, kdyz drahyho tak motorku rozprodat na dily a koupit dalsi...

ja koupil tu FC450 asi za 75 ... po sezone bych mel dat 35-40do motoru, kdyz se na to vykaslu a vydrzi dve sezony, tak jsem "usetril" 70-80tis, kdyz pak padne, koupim za 80 dalsi a rozprodam dily z te mrtve.... no uplne levny hobby to neni ani na hobby urovni

lidi co jezdi hodne kupuji nove motorky se znamostma za dobre, sveze se jednu sezonu a jde do sveta, skoro bez bez prodelku... ale lezi ti v tom 200+ a ja hlavne nerad obchoduju a vzdy prodelam ¨

ale klidne bych koupil na zacatek 300 at si to vyzkousis jako ja a pak uvidis, jestli a co chces jezdit a jestli ti nestaci slaba...

Naposledy editováno 22.11.2020 14:11:31

Jaké enduro

22.11.2020 v 16:42 | Nahoru | #43
No, ono do endura se vždy motory ladily spíš na krouťák, než na špici.

A podvozek spíš na delší stopu a s jinou charakteristikou, s pomalejší reakcí, stabilnější.

Enduro klasické by neměla být kroska se světly, jak někteří rádi říkají.

Hraje se o udržení efektivity jezdce, protože zavod je dlouhý a v přejezdech by měl jezdec v podstatě odpočívat, což na krosce je problém.
A to bych řekl, ze je zásadní i pro hobby jezdce na volné ježdění.

Velice dobře jsou na tom dvoutaktní soutěžáky TM a Husqvarna, KTM .
A velice nemilosrdná svině je například crf450 HM, aspon ta jedna co jsem vyzkoušel . Podvozek.
A Husar 650, ale to bylo upraveno. Na tom se ani nekouk člověk na hodinky Moc divokej motor, podvozek ok.
Po pár hodinách na něčem takovým bych musel rovnou na tejden do lázní .
To na svoje volný ježdění člověk nepotřebuje ani náhodou. Naopak.

2 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro

22.11.2020 v 19:33 | Nahoru | #44
Já už tu několikrát psal, že enduro je potřeba jezdit v partě. Samotnýho to rychle omrzí, nemáš se od koho učit a navíc je to o hubu. Ono nejlepší je sehnat tu parti, pokecat s nima co a jak jezděj, jaký maj motorky a nechat si poradit co koupit. Zní to blbě, ale ve finále nejlepší řešení.

(reakce na) Jaké enduro

22.11.2020 v 20:06 | Nahoru | #45
Dave81> no, to je věc u každého odlišná... Záleží na osobním nastavení. Já třeba to úplně nesnáším .
Je pravda že z hlediska bezpečnosti není o čem, to bez diskuze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro

18.1.2021 v 13:53 | Nahoru | #46

assassin píše: neni, v technickem terenu spis lepsi nez silnej stroj... poznas sam.
ja jsem sel na enduro taky s tim, ze jezdim 15let na litru a nemyslim si, ze az tak spatne... a az v terenu mi doslo, ze neumim nic. ja postupne prisel na to, ze neumim ani na tom sedet, projet zatacku... a ze v lese je to na dlouho se neco naucit.. takze jsem presel na mx - na trati je ten posun uplne jinej, ale je otazka jak k tomu kdo pristupuje a co chce.

ja bych na mx bral 250 4takt, ale to chce fakt nove. ted uz asi 350, neco jsem najezdil... ale mam 450 diky tomu, ze jeta je min utrapena... tam da plnej malokdo

ad odhady kolik to najede do servisu - to se strasne blbe odhaduje a kazdej k tomu pristupuje jinak.
nova 250-300 2t klidne najede 200hod a bez problemu... tam bych ale asi nejezdil vic nez 100hod na pist, ono to i pak funguje, ale kdyz nemenis pisty tak vyjedes do sisata valec a pak nestaci menit pist, ale musi se udelat nikasil... jsou lidi co to neresi, najedou 50hod a poslou to dal, klidne pod cenou, at to padne na dalsiho v rade... zalezi i kdo a jak na tom jezdi, takze to jsou spis hrube odhady, chce to merit - vule, ovalitu... no a nebo menit podle predepsaneho planu.

ja treba jsem jeste motor na svych 450 nedelal... SXF jsem koupil s 90ti hodinama, odjel jsem na tom 50hod v rezimu supermoto a predelal to na krosku, tam jen tak vrkam, tak to zkusim do 200hod dotahnout ...
koupil jsem pak dalsi krosku, udajne 60hod (FC450) - ale spis to neni pravda - a tu jsem predelal na SM, dam zase 50-60hod na SM a uvidime... motarda bych chtel novejsiho, 2014 uz je moc pravek... na krosce mi to nevadi, tam me stroj nelimituje.

mame ted s kamaradem takovou strategii, ze jezdime az do smrti motoru, nedelame preventivni GO. kdyz umre neco levnyho tak se to opravi, kdyz drahyho tak motorku rozprodat na dily a koupit dalsi...

ja koupil tu FC450 asi za 75 ... po sezone bych mel dat 35-40do motoru, kdyz se na to vykaslu a vydrzi dve sezony, tak jsem "usetril" 70-80tis, kdyz pak padne, koupim za 80 dalsi a rozprodam dily z te mrtve.... no uplne levny hobby to neni ani na hobby urovni

lidi co jezdi hodne kupuji nove motorky se znamostma za dobre, sveze se jednu sezonu a jde do sveta, skoro bez bez prodelku... ale lezi ti v tom 200+ a ja hlavne nerad obchoduju a vzdy prodelam ¨

ale klidne bych koupil na zacatek 300 at si to vyzkousis jako ja a pak uvidis, jestli a co chces jezdit a jestli ti nestaci slaba...



A jde to nejak u 2T poznat, ze uz ma pist dost a je na case ho vymenit nebo proste preventivne po kazdych cca 100mth a s kazdou druhou (treti??) vymenou repasovat vse?
ja vim, ze v tezkym terenu novackovi bude stacit i nejakych 20KW nebo klidne mene, ale proste si myslim, ze to na polnacce/louce/poli nebo ten pravej drak. Navic ja mam na 2T pekny vzpominky ze silnicek (RG, NSR, RS), tak bych si to zkratka chtel zkusit. Muze se ukazat, ze volba byla uplne spatne, ale co uz. :)

Neco malo v inzerci je, jen zbytecne daleko a navic je cas (mrzne jak svine), tak snad nejake zajimave kousky (exc 250/300; ec300....) pribudou.

Btw co takovy "body jacket"?

Je to picovina a kupovat znacku nebo pri padech v nizkych rychlosti cina nevadi? A co chranic krku, resit nejaky spešl externim nebo staci ten limec, co je v kompletu?
Treba ja mam na zimni freeride paterak Westige, coz je znacka z Vrchlavi (snb + freeride lyze), ale v podstate je to cina a i tak si to lidi chvali a i ja jsem si dal zady par krat na skalu/balvan a ok.

Nemam zkusenosti, tak se trochu blbe ptam a vychazim z jinych sportu. :)

(reakce na) Jaké enduro

18.1.2021 v 13:55 | Nahoru | #47

Dave81 píše: Já už tu několikrát psal, že enduro je potřeba jezdit v partě. Samotnýho to rychle omrzí, nemáš se od koho učit a navíc je to o hubu.



To souhlas, takova klička nebo zapesti, kustky...., se celkem snadno zlomi a to pak sam domu nechces tlacit motorku v terenu. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro

18.1.2021 v 14:10 | Nahoru | #48
SLEEPER> ahoj, určo napíšou fundovanější borci, ale něco málo z mých zkušeností...
vzhledem k tomu, že nejsi začátečník na moto, tak bych klíďo šel do exc 250/300, výhoda je, že když bude třeba, tak ji celkem v klidu prodáš za obdobný prachy...
já začínal na exc 250 a to mám odježděno mnohem méně, jen škoda, že těch 250 moc není...pro hobíka je 300 lepší, "traktorovější", tam kde jsem do stoupáků 250 drtil na dvojku, kluci na tříkilech "v poho" dali na trojku, je to znát dost, když jsem si to od nich půjčoval (+ určitě hrálo roli, že jsem měl o 2 gen starší stroj)

chránič jsem měl za bůra, bez chrániče na krk, ale určitě plátí, že lepší něco než nic a teď už bych si vzal aspoň ten límec
(měl jsem kolena s holení, samo boty, chráničový kraťasy, lokty, ramena, hruď, záda, po troše cviku za pár min oblečenej)
nejvíc mě sralo se vrátit a motorku mejt...:D

a chce to aspoň druhýho, právě jak psal "dejv", případně se nechá někde na malým plácku vyblbnout kousek od baráku, jen říct, že se tam někde budeš trajdat...:)
nejlépe sem na motorkáře, páč tady je to samej pomahač...:D

sám za sebe už by mi stačila 4t 250, klidně i to ajp, prostě něco na prdlání...jelikož je to furt ilegal sport a sralo mě, se stále s někým dohadovat, ujíždět apod.

E: jo a vzal bych se startérem...těch 3-5 kg navíc za to stojí (či kolik to váží), přeci jen někde ve stráni, či jinde zakukanej ji nakopávat není ono a přehazovat to na lepší stranu je voser, pár takovýho sraní a leckdy se mi povedlo se fyzicky odpravit hned na začátku a pak celá vyjížďka stála za prd...:D

Naposledy editováno 18.01.2021 15:31:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro

18.1.2021 v 15:25 | Nahoru | #49
kokonhead> Ja mam uplne ten samy nazor. U 250/300 bude vykon, kdyz blbe proradim a bude se lepe prodavat.
V terenu me to urcite potaha, nebudu tvrdit, ze na to sednu a hned mi to pujde, to je blbost, ale zaroven jsem zvykly brat u huby s1000rr, tak proto bych radeji tu "stredni" 2T kategorii.

Chranice urcite nakoupim, z runych aktivit mam nejake kosti polamane a telo uz taky neni nejmladsi i kdyz chodim porad trenovat, ale clovek starne a to je na hovno. :)

S pomahaci je to v prdeli. Vsak sam poznam, jak moc pro tento sport maji lidi pochopeni. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro

18.1.2021 v 16:00 | Nahoru | #50
SLEEPER> čau, tak tú 300 2T brát u huby isto nebudeš, ako cestnú motku. Totiž to musíš mať kondičku na to , práve tie svalové partie ktoré nenacvičíš nikde len v teréne. Najhoršia je únava a boľavé ruky nohy potom urobíš chybu a plesk. Ja odjazdím pár kolečiek a koniec , finito. Síce mám 60-tku na krku. Na ceste s tým endurom ( 450 4T) paráda, to som frajééér, ale v teréne, jojojj, ešte som nedostal dvojku do obmedzovaču, je to hanba , ale žiaľbohu pravda. Zas v teréne idú fajn dole kilá. Nejak to vytrasie. Hlavne na crosovej trati je to bezpečnejšie ako na ceste v premávke, nemusíš dávať pozor na debilov. Len na jedného - seba. Tá 300 2T je niečo šialené v teréne. Ja som jazdil Husku WXE 260 2T a oproti tomu čo mám teraz HQ TE 449 4T to bolo oveľa ostrejšie. Po ceste som jazdil Yamahu RD 350 YPWS , 2T Držím palce pri kúpe.

PS: neviem prečo, ale keď jazdím 2T či terén, alebo cestu, tak mi niečo v mozgu otvorí príveru a mi , neviem, ako to slušne napísať, vulgárne napísané, mi jebne. Ale pre istotu už nemám žiadny 2T, iba krovinorez.

Naposledy editováno 18.01.2021 16:05:12

Jaké enduro

18.1.2021 v 16:54 | Nahoru | #51
To trikilo jde docela dobre ladenim zadusit tak, ze je z toho hodna motorka pro hobika... no a nebo nove tpi uz je hodnoucke v serii

Chranice urcite komplet, zaklad jsou podle me dobry boty a ortezy, zbytek chranicu podle chuti. Nakrcnik nekdo vozi nekdo ne - jsou dva tabory, ono totiz jsou zraneni ktera by se ti nestala kdybys nakrcnik nemel... ja ho nemam, ale poridim.

U 300 ktm pocitej ze u jete uz ten starter fungovat nebude, tam da 100hod a je po nem, ja ho komplet repasoval... ale ona zase bezi na slapnuti no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro

18.1.2021 v 17:14 | Nahoru | #52

krokoš píše: SLEEPER> čau, tak tú 300 2T brát u huby isto nebudeš, ako cestnú motku. Totiž to musíš mať kondičku na to , práve tie svalové partie ktoré nenacvičíš nikde len v teréne. Najhoršia je únava a boľavé ruky nohy potom urobíš chybu a plesk. Ja odjazdím pár kolečiek a koniec , finito. Síce mám 60-tku na krku. Na ceste s tým endurom ( 450 4T) paráda, to som frajééér, ale v teréne, jojojj, ešte som nedostal dvojku do obmedzovaču, je to hanba , ale žiaľbohu pravda. Zas v teréne idú fajn dole kilá. Nejak to vytrasie. Hlavne na crosovej trati je to bezpečnejšie ako na ceste v premávke, nemusíš dávať pozor na debilov. Len na jedného - seba. Tá 300 2T je niečo šialené v teréne. Ja som jazdil Husku WXE 260 2T a oproti tomu čo mám teraz HQ TE 449 4T to bolo oveľa ostrejšie. Po ceste som jazdil Yamahu RD 350 YPWS , 2T Držím palce pri kúpe.

PS: neviem prečo, ale keď jazdím 2T či terén, alebo cestu, tak mi niečo v mozgu otvorí príveru a mi , neviem, ako to slušne napísať, vulgárne napísané, mi jebne. Ale pre istotu už nemám žiadny 2T, iba krovinorez.



Vzdyt ja nikde nerikam, ze ji budu brat u huby:) , jen, ze chci i nejaky spodek (spodek u 2T?), at ma motor rezervu pro, treba, spatne razeni. Kondicni prupravu mam celkem dobrou, ale jak rikas, na enduru se ukazi nove partie, ktere je treba potrenovat. Mam trochu v pameti jak jede stara 250 exc a taky vim, ze tyhle motorky jsou o 1/2 lehci nez silnicky a maji prevod do nejakych cca 135kmh. Neni mi 15, abych si myslel, ze rok potrenuju a pristi budu jezdit mistrak, ale kdyz nejakou hobby jizdu vzladnou i ostatni...... :)
Pro 2T jsem se rozhodl spis kvuli servisu. 4T ma o mnoho vic kurvitek, co si sam nezrepasuju, ale jinak chapu, ze je pro enduro vhodnejsi.

assassin> Kamos, nez umrel, byl po uraze nejakych 8 let kvadruplegik a to je uraz, co ja bych rozhodne psychicky nedal (kdo taky jo?), proto se zajimam i o ten nakrcnik. A to me zrovna zajima, co se muze stat, kdyz ho mas/nemas?

Ja bych bez endura v pohode dokazal zit, ale proste jsem se premistil na misto, ktere je na to jako delane. Taky si myslim, ze maji bahnaci vyssi zivotnost, nez dementi, co litaji v provozu 300. :))

Jaké enduro

18.1.2021 v 17:16 | Nahoru | #53
Mně opakovaně zachránil žebra krunýř (mimo pád na kámen bokem, tam to odskákaly dvě žebra), nebo takové napíchnutí na větev bez krunýře taky nic moc. Jinak ortézy jsem nepoužíval, ale kdybych je měl, asi bych jim dal přednost před klasickými chrániči. Základ jsou boty, tam fakt nešetřit.
Jinak braní u huby v terénu nejde, výkon je to poslední, co je potřeba řešit a osobně říkám, že méně je více. Vlát na výkonné motorce umí každej, ale nadrtit techniku je jiný level. První složitější výjezd rychle ukáže, o čem to je :)
Výhodu u 300 vidím v tom, že víc odpustí, 250 je hravější, ale je třeba se více věnovat spojce.

E: výhoda 2t je imo hlavně v tom, že má výrazně níž posazené těžiště. Těžká hlava 4t je sakra znát.
No a 2t taky krásně voní a je tišší :)

Naposledy editováno 18.01.2021 17:18:09

Jaké enduro

18.1.2021 v 19:29 | Nahoru | #54
Jo, jak tu podotknul petr, je tissi, ladak bych urcite nedaval...do lesa...4t je uz v serii celkem hlasitej, kdyz se bavime o ostrych endurech, ja jeste prevatoval a bylo to dost znat, u starsi pastiky tedy...

A to 300 tpi ma kamos a je to fakt klidnejsi oproti karbeci...

Boty jak pisou kluci je zaklad, pokud nemas atyp nohy jako ja, tak se nechaji sg12, ci crossfiry sehnat za celkem slusny lovaky...

A ortezy...ja jakozto chudy student jsem je neresil, ale uz bych je taky bral...

(reakce na) Jaké enduro

18.1.2021 v 19:48 | Nahoru | #55
SLEEPER> čau, keď píšeš o tom premiestnení , ja som schválne kúpil dom tam, kde je motokrosová trať. Aby som sa mal kde motkať na staré kolená. Ale po troch rokoch bývania, mi už chýba aj to jazdenie v lese. ale pre starého páprdu je tá trať podstatne bezpečnejšia ako divočenie po hlbokých lesoch východného slovenska. Žena aspoň vie, že keď sa nevrátim , kde nájde zdochlinu, teda opravujem pozostatky.

PS: tú HQ 449 som v pohode vytočil do 150 km/hod a nebola v omedzovači. Samozrejme na ceste. Keď chceš vzrúšo trochu pomykaj riadidlami a na tých štupľoch je to porno.Lieta to po ceste jak spitá koza. V teréne som posratý.

Naposledy editováno 18.01.2021 19:54:46
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... KO_IN 4 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz

TOPlist