megamoto_megaparts_leden





Téma: Problémy se startem
20.8.2020 v 20:54
Chci se zeptat tak to mi točí startér bez zátěže motoru,relátko startovací funguje v jiný motorce,solenoid taky zajíždí.Mohly by být uhlíky špatný i když jsou ještě velký

Problémy se startem

21.8.2020 v 05:10 | Nahoru | #1
Baterka má necelých 12V bez zátěže? A necelý 4V se sátěží? Takhle bych řekl, že problém je jasnej.... Baterka.....

Problémy se startem

21.8.2020 v 12:37 | Nahoru | #2
Napoj to na jinou baterku a uvidíš.Já bych řekl, že to bude tou baterkou.

1 reakcí na tento příspěvek Problémy se startem

21.8.2020 v 15:07 | Nahoru | #3
Jen tak pro informaci,to mám napojeny na baterku z auta 12v 740ah.

Problémy se startem

21.8.2020 v 16:00 | Nahoru | #4
to je úplně fuk, jakou má ta baterka kapacitu, je evidentně mrtvá, 3,5V v zátěži

Problémy se startem

21.8.2020 v 16:31 | Nahoru | #5
Ani přes auto to nechytne

1 reakcí na tento příspěvek Problémy se startem

21.8.2020 v 16:46 | Nahoru | #6
Teda nevím zda to může být tvůj případ, ale měl jsem jednou starter kdy se rozpadlo ložisko a magnety které "držely" rotor provedly podobný efekt. Jednalo se teda o jiný starter , z auta.

Naposledy editováno 21.08.2020 16:47:20

(reakce na) Problémy se startem

21.8.2020 v 17:11 | Nahoru | #7
Vladimir> ložiska tam nejsou je rlto jenom v pouzdře

1 reakcí na tento příspěvek Problémy se startem

21.8.2020 v 17:16 | Nahoru | #8
Pokud by ta baterka z auta byla OK a přesto by padala na 3.5V tak by ten startér musel hořet. Řekl bych, že by to nepřežila ani kabeláž.. Chce to změřit odběr toho startéru.

(reakce na) Problémy se startem

21.8.2020 v 17:25 | Nahoru | #9
kasssy> to se měří jak

Problémy se startem

22.8.2020 v 15:20 | Nahoru | #10
ta baterka je po smrti , odvez ji do sběrny a kup novou , mě baterka při startovaní nejde pod 12 V

Problémy se startem

22.8.2020 v 19:50 | Nahoru | #11
badyXV: Jak píšou ostatní, ta baterka má naprázdno jen 11,8V, což je prakticky vybitý stav, a zjevně proudově nestíhá. Buď ji nejdříve pořádně nabij, nebo zkus jinou.

Hřeje ten startér při tomhle startování? Je po takovém pokusu horký?

Zkus si někde půjčit klešťový ampérmetr, který ale umí měřit i stejnosměrné proudy (spousta jich to neumí) a změř je. Mně to v motoru při záběru skákalo na 200 ampér a po roztočení a ustálení drželo zhruba 90 ampér. Bez zátěže to bylo myslím 70 a 30, ale to už si přesně nepamatuju. Ale já mám čtyřuhlíkový startér, ty dvou-, takže i to může dělat rozdíl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy se startem

24.8.2020 v 09:44 | Nahoru | #12

badyXV píše: Jen tak pro informaci,to mám napojeny na baterku z auta 12v 740ah.

740Ah ? to je velká jako lednice? Myšleno asi 74Ah... Napětí na prázdno je nízké asi po těch všech pokusech o startování. Každopádně při startování nesmí poklesnout takto nízko napětí nikde. Domnívám se že je jednak mrtvá baterka v moto a druhak jsou ty kabely, kterými se snažíš to živit z autobaterie příliš slabé - nedají dostatečný startovací proud i když autobaterie by klidně dala. Kontrola je jasná - kabely a svorky na kabelech nesmí při startování výrazně hřát.

Ono vůbec, ty "startovací" kabely, které jsou k dostání v shopech, nejsou určeny ke startu bez baterie ve voze, dokážou ale nabít vybytou baterii z druhého auta a trochu pomoci se startováním - ty lepší kabely dodají třeba polovinu potřebného proudu, druhou polovinu musí dodat namontovaný akumulátor, jinak to se startérem moc nepohne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy se startem

24.8.2020 v 17:53 | Nahoru | #13
grooll> je to 74ah ,přes kabely to chytlo pokaždé už to mám 2x vyzkoušený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy se startem

25.8.2020 v 07:54 | Nahoru | #14

badyXV píše: grooll> je to 74ah ,přes kabely to chytlo pokaždé už to mám 2x vyzkoušený

pokaždé? i bez baterky v moto?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy se startem

25.8.2020 v 20:54 | Nahoru | #15

grooll píše: pokaždé? i bez baterky v moto?



Ne vždy s baterií

(reakce na) Problémy se startem

26.8.2020 v 08:35 | Nahoru | #16

badyXV píše: Ne vždy s baterií

Takže vnímáš ten rozdíl? Pokud ne, zkus třeba šlapat na kole do kopce jen jednou nohou - princip je stejný (jedna noha představuje baterku v moto a druhá představuje sílu přenesenou kabelama, každá z nich je sama o sobě naprd ale společně fungují docela dobře že?) - je naprosto bláhové si myslet že baterka v moto, i když je slabá, nedá do startování velký podíl proudu.

Problémy se startem

27.8.2020 v 18:33 | Nahoru | #17
Tak přes auto to má snahu se točit ale jenom se to prevaluje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV1000 Virago určení roku Yamaha XV 1000 Virago Jefisale 14 14.1.2021 v 21:28 1100Virago
XV1000 Virago určení roku Yamaha XV 1000 Virago Jefisale 4 14.1.2021 v 20:25 Jefisale
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 310 19.12.2020 v 01:14 pkkaca
XI Velká Virago Vyjížďka 2021 [1 ... 336, 337] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10094 13.12.2020 v 06:47 zezelvik
Model karburátoru Yamaha XV 1100 Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago Dajakon1 5 6.10.2020 v 21:03 Dajakon1

TOPlist