Téma: Výroba vodítek ventilů
17.8.2020 v 19:41
Zdravím lidi,
mám na Vás otázku - nenechával si někdo vyrábět vodítka ventilů popř. neví někdo, kdo je dělá( rozměry vím) ?
Naměřil jsem na ventilech vůli do stran 0,5x mm - servisní manuál předepisuje max. 0,35mm
Nejvíc kvalitní shitzuki prodává jedno za neuvěřitelnou cenu 600, ke všemu ve větší velikosti a to pouze s měsíčním doručením z Japonska...
mám na Vás otázku - nenechával si někdo vyrábět vodítka ventilů popř. neví někdo, kdo je dělá( rozměry vím) ?
Naměřil jsem na ventilech vůli do stran 0,5x mm - servisní manuál předepisuje max. 0,35mm
Nejvíc kvalitní shitzuki prodává jedno za neuvěřitelnou cenu 600, ke všemu ve větší velikosti a to pouze s měsíčním doručením z Japonska...
1 reakcí na tento příspěvek Výroba vodítek ventilů
počuj a vieš to vôbec vymeniť. Teda neviem aké zručnosti a vybavenie máš, ale vymeniť vodítko ventilu na štvorvalci je celkom peklo. A to doslova. Nepoznám nikoho kto by to v garáži dal...
Rolda89> přesně jak píšeš, zvládnu toho dost, ale vodítka přenechám někomu, kdo to má za 20 minut hotové.
karavanista> dají se sehnat rozměrově stejné, jenom suzuka má drážku na segrovku či co
Dávat 10 tisíc za origo vodítka je totální nesmysl, když rozměrově a materiálově podobné do auta stojí kolem 150kč/ks - a v případě originálu se ještě musí hlava převrtat.
Naposledy editováno 17.08.2020 21:27:28
karavanista> dají se sehnat rozměrově stejné, jenom suzuka má drážku na segrovku či co
Dávat 10 tisíc za origo vodítka je totální nesmysl, když rozměrově a materiálově podobné do auta stojí kolem 150kč/ks - a v případě originálu se ještě musí hlava převrtat.
Naposledy editováno 17.08.2020 21:27:28
pokud rozměrově stejný jsou a liší se jen nějakou drážkou, tak si myslim, že pro většinu firem co dělá hlavy, neni problém do standardního vodítka tu drážku na soustruhu prostě udělat. Úplně si teď nevybavuju, jak to má SV, ale asi tam nějaký zápich pro zajištění gufera byl. Tyhle věci nechávám dělat u Albrecht motorsport, můžeš se tam optat, máš to sice z ruky, ale určitě by třeba i poradil, je to člověk co tomu rozumí, stavěj motory do aut na dakar, pro škodovku do wrc atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba vodítek ventilů
Destroyer píše: počuj a vieš to vôbec vymeniť. Teda neviem aké zručnosti a vybavenie máš, ale vymeniť vodítko ventilu na štvorvalci je celkom peklo. A to doslova. Nepoznám nikoho kto by to v garáži dal...
Vodítka jsem vyměnil doma v kuchyni. Není to žádný hardcore.
Lisovací přípravek jsem udělal z pevnostního šroubu, pevnostní matky a kusu vhodné trubky. Nechat prohřát v troubě na max a dělat to zabalené v hadru aby nevychladla. Po každém vytaženém nebo nalisovaném vodítku vrátit do trouby, ať je to dost prohřáté.
Po té je potřeba srovnat ventilová sedla frézkama, protože vodítka nejsou vždy perfektně souosá. A to je problém, protože frézky na ventily potřebných úhlů a průměrů má doma málokdo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 | Jawista1234 | 31 | 15.4.2023 v 21:31 Milos1 |