globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)
17.8.2020 v 19:07
Ahoj,po počáteční euforii že už mám snad motorku v cajku,udělání technické a prvních dvou projížďkách po pěti letech odstavené motorky jsem zjistil,že opravená bohužel není a že jízda je děsná...vím je to už veterán motorka takže jízdní vlastnosti nejde čekat kdo ví jaké,ale aby to mnou cukalo a skákaly mi řídítka po celou dobu jízdy je více než nebezpečné Motorku trápí nepravidelný chod,při pustění plynu prskání do výfuku jako v realy,řídítka se mi třepou ...no děs...vím že je složité najít zde na Novojičínsku a okolí fandu do těchhle starých motorek který to vyloženě má jako koníček a rozeznal by včem je chyba,zda v podvozku,nebo celou motorkou hýbe právě nepravidelný chod(předpokládám že obojí) Při vyjížďce jsem si připadal jako bych držel sbíječku... Jen doplním,nechal jsem dát novou gumu a vyvážit,přetěsnil jsem nově vidle,nový olej...ale je to děs běs...sám nedokážu určit v čem je chyba Proto by mi i stači někdo OPRAVDU zkušený který by se projel a řekl,to a to je špatně...už to by byl přínos Nebudu zde popisovat a plivat na opraváře z Novojičínska kteří tu moji potvoru měli v rukou...každý máme nějakou zkušenost...já bohužel ne dobrou :((( Pokd to čte fanda do starých mašin a jsi ochotný ji testnout a říci co je špatně,prosím ozvi se...jen se mi prosím neozývejte takoví kteří to budou mít u sebe na opravu více než rok a stejně to stojí celé za h... :(
Předchozí
1 2
Následující

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 19:31 | Nahoru | #1
Čau, takú motorku nemôžeš nechávať stáť. Každá odstávka je koniec , šlus. karbece sa zaserú, ventil v nádrži dtto, všetko sa poserie . Motorka musí jazdiť aspoň raz za mesiac. Keď to dáš do chodu tak to musí jazdiť. Ešte horšie ako nejazdiť je to len naštartovať. Po každom naštartovaní to musíš prebehnúť, lebo to zle končí

PS: viem, mal som také staré, síce aj teraz mám z minulého tisícročia. tisícročnú fčelu.

Naposledy editováno 17.08.2020 19:35:08

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 19:33 | Nahoru | #2
nechce s

Naposledy editováno 13.02.2023 10:29:51

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 19:40 | Nahoru | #3
Motorku jsem dovezl na konci roku od opraváře(myslím 26.12?) Po roce a půl!!! :( Ze čtyř svíček,jedna určená na krosku(dohledal sem si),ty tři další taky nebyly vyloženě na 1100EF(koupil jsem hned nové 4 Brisky), spousta věcí nedotáhlých,hadička od hlavy motoru do airboxu odpojená,když jsem vyndal vzduchový filtr tak pod ním hromádka zrní a pecek z třešní v airboxu,olej který jsem z moto vypustil protože se mi hned spekla spojka bych nepoužil ani na nátěr nějaké šopy(takže výplach motoru,rozborka,očištění lamel,plechů,složení,nový olej) atd atd...nebudu toho opraváře jmenovat ale bylo to pro mě obrovské zklamání protože se mi nabídl zde sám že mi pomůže :((( Měla být v cajku,bohužel není to dobré....to není ježdění,to je kostitřas :(

1 reakcí na tento příspěvek Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 19:53 | Nahoru | #4
Ahoj,
mám podobnýho "veterána", ale tvoje starosti teda rozhodně nemám a neznám. Mám rok 1985.
Motorka šlape jako hodinky a i podvozkově je super, brzdy jsem jsem vyřešil pancéřovými hadičkami. Má najeto přes 80.000 km.


Škoda že nejsi blíž, mrkli bychom na to, ale rozhodně to není normální aby tam bylo tolik závad. Jsou to ještě relativně jednoduchý motorky a dobře servisovatelný.

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 19:55 | Nahoru | #5
Myslím že máš úplně tu samu moto...škoda že nejsi blíž...

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 20:12 | Nahoru | #6
Mám ji lehce upravenou ( byla ještě víc, ale kvůli STK jsem ji musel vrátit skoro do origo stavu ).
1. Ty vibrace. Byly už když jsi to koupil ? Mohlo by to být ložiskama v krku řízení, měnil jsi je a pokud ano dotáhnul jsi je správně ?
Dál.Měnil jsi ložiska v kolech ? Co přední ráfek ? Zkoušel jsi ho zkontrolovat na házivost a kulatost ?
Co přední guma ? Je OK a máš to vyvážené ?
Šel bych po tom postupně a systematicky a musí to být OK. Tyhle motorky jsou super

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 20:18 | Nahoru | #7
Ložiska v krku jsem neměnil,jen v předním kole. Kdyby byl ale špatný krk,nedělalo by to binec jen při brždění? Takové to klapání? Guma je nová,před týdnem nazutá v servise a vyvážená...

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 20:30 | Nahoru | #8
Takže ty vibrace jsou jen při brzdění ?
Tak v tom případě bych šel po brzdách. Co kotouče? V jakém jsou stavu ? Tloušťka ( u tak starých motorek bývají už dost tenké, pokud jsou tam původní ) , házivost ?
Co třmeny a desky, jsou OK ?

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 20:41 | Nahoru | #9
Právě že ne,je to při normální jízdě spíše v menších rychlostech tak do 60-70km/h,když vemu za plyn tak to jakž takž zmizí...ale jak jsem psal,perou se mi i karbce,jeden válec...krajní pravý chytá později a ještě nepravidelně,tak mě právě napadlo jestli může neravidelný chod motoru přenášet tu škubání do celé motorky(což předpokládám že může když je připevněn k rámu na pevno a ne třeba jak na MZ v gumách)

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 20:50 | Nahoru | #10
To samo může, holt máš tam toho víc a chtělo by to dát do cajku. Ta motorka za to stojí.
Nový svíčky, stejný do všech válců ( já jezdím Denso ) zkontrolovat membrány v karbecích, udělat podtlaky a pročistit trysky a přívod paliva z nádrže a musí to být OK.

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 20:52 | Nahoru | #11
100% nechat vyčistit a seřídit karburátory, pak přeměřit ventilový vůle to k motoru. K podvozku, koukni na správný tlak v pneumatikách, jak tu zaznělo, zkontrolovat brzdy, a tak si i myslím, jestli nejsou tlumiče přelitý olejem, a taky jestli má tlumičový olej správnou viskozitu, to klidně může být příčina odskakování , třeba se nestíhají tlumiče vracet. A může do toho i kecat zadní část motorky, třeba jsou v kyvce a přepákování zatuhlý ložiska. Tohle si buď musíš udělat sám, prostě se toho nebát a zkusit to, nebo opravdu technika který ho to baví. Pořád je to stará, poctivá a jednoduchá technika.

1 reakcí na tento příspěvek Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 21:02 | Nahoru | #12
Já vím,máte všichni pravdu...jenže mě už děsí že jsem se v tom nahrabal za ty roky docela dost,a pořád ne ane to vychytat...

Ještě odpovím Unimu:

Moto byla u opraváře více než rok(sliby,natahování atd) Karburátory měly být vyčištěny,skontrolovány,seřízeny ...ventilové vůle by měly bý taky OK...hlava je dělaná zase u jiného opraváře sice už před nějakým tím rokem,ale najeto na ní není ani ne 1000km(jinak cena za generálku hlavy + složení,seřízení atd bylo skoro za 20tis ) Tlumiče jsem dělal teď před týdnem,nové gufera a nový olej podle manuálu(jinak ty mají to samé najeto po jejich GO taky asi těch 1000...Kyvka,to je jiná,tam jsem nic nespravoval a ani nikdo jiný...tam bude vše původní.. Ještě k tomu motoru,u kolen jak se spojujou pod motorem je cítit že některé koleno podfukuje...Jako bude tam toho dost,bohužel mám už z toho doela depku se v tom vrtat...a taky do toho jen leju peníze bez efektu :(

Naposledy editováno 17.08.2020 21:04:04

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 21:09 | Nahoru | #13
Ty ložiska řízení bych udělal hned. Jestli nejsou na kaši, tak jsou minimálně načatá a projevuje se to na špatných vlastnostech celého předku.

(reakce na) Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 21:15 | Nahoru | #14
Petaheaven> teď je otázka? Jestli pokračovat, ale pokud se to obrátí k lepšímu, tak tě to bude bavit zase jinak. Ten podvozek je divný, nemyslím, že by na to měl chod motoru takový vliv? Teď mne napadlo jak popisuješ chod motoru to, že fouká koleno by asi úplně nerozhádalo motor tak drasticky, ale jak popisuješ tu generální opravu hlavy, když to skládali dohromady, jestli nastavily správně rozvody? nevím jak u tohoto motoru, ale někdy stačí o zub, zapalování je rozhozený, ale motor se nepotká.
Ta zadní kyvka by nebyla od věci, rozebrat aaspoň máznout ložiska.

1 reakcí na tento příspěvek Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 21:25 | Nahoru | #15
To skládání dělal jeden z nejznámějších mechaniků zde na Novojičínsku,myslím že by se nesekl Spíš to kluci kteří to měli na opravy pěkně odflákli...
Napíšu to takhle,podle nich se hrabat v tak staré motorce rovná skoro renovaci,na tom prý nevydělají...ale vždy jsem říkal,že opravu zaplatím,že jsem připraven dát tak těch 20tis...jako pracháč nejsem,kdybych byl,dám si to totálně zrenovovat :) ale člověk vždy něco naškudlil bokem a pak to hodil dá se říct do luftu :( Ale nechci tu ty mechaniky pomlouvat,sami ví kolik času a úsilí tomu dali aby motka byla použitelná...asi tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 21:45 | Nahoru | #16

PinkPanther píše: Ahoj,
mám podobnýho "veterána", ale tvoje starosti teda rozhodně nemám a neznám. Mám rok 1985.
Motorka šlape jako hodinky a i podvozkově je super, brzdy jsem jsem vyřešil pancéřovými hadičkami. Má najeto přes 80.000 km.


Škoda že nejsi blíž, mrkli bychom na to, ale rozhodně to není normální aby tam bylo tolik závad. Jsou to ještě relativně jednoduchý motorky a dobře servisovatelný.


Krásná motorka!

(reakce na) Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 22:02 | Nahoru | #17

vojtechposmourny píše: Krásná motorka!



Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 22:44 | Nahoru | #18
Když se v tom hrabalo tolik odborníků, tak je dost o hubu se do toho pouštět. Pokud ale nikde neuspěješ, mohl bych se ti na ni po sezóně podívat.

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

18.8.2020 v 01:26 | Nahoru | #19
Já teda neporadím,v týhle lokalitě, jen si tak trochu zanesouhlasím s tím, že to stání všechno odrovná, moje XT 600 K, viz profil prokazatelně stála 13 let, je fakt, že v krásně suchý dílně a po dovozu jsem vyměnil běžný věci, na karbec jsem nesahal vůbec, abych ho nerozladil. Jen jsem vylil nádrž a dal čerstvej benzín. Chytila, jako by jí někdo včera odstavil a strávil jsem s ní 2 úplně pohodový sezony, jen s výměnou oleje a pneu. No a nejsem si úplně jistej, jestli úplně nový Mitas pryže byli lepší, než cca 15 let starý Bridgestone, vyměněný jen kvůli špatnýmu pocitu, bo všichni říkají, že starý gumy jsou na hovno.
PS: Verze K, nebo bez E zkrátka, neměla starter a otáčkoměr, taková sociální, takže napoprvé na druhý šlápnutí a pak už vždy napoprvé.... Ale měla teda asi 19tkm když jsem jí přivezl jako dvacetiletou.

Naposledy editováno 18.08.2020 01:31:35

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

18.8.2020 v 07:18 | Nahoru | #20
Vojtechposmourny a Filodendron: díky
Pro Petaheaven: ještě mne napadlo jestli rok a čtvrt stála v servisu a měl jsi tam natural 95 s těma biosračkama tak zkus pořádně propláchnout nádrž, palivový kohout a vyčistit karbece, je možný že to bude pořádně zasraný.
A ještě zkontroluj ty gumový příruby mezi karbecama a hlavou jestli někde nejsou zpuchřelý nebo popraskaný a nesaje ti to falešný vzduch. Já je taky musel všechny měnit.

1 reakcí na tento příspěvek Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

18.8.2020 v 07:31 | Nahoru | #21
Keď ti to niekto spraví, tak tam potom tankuj len 100 oktan a vždy keď to chceš nechať chcípnout na dlhší čas, tak najprv zavri palivový kohút, nech to všetok benzín vycucne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

18.8.2020 v 13:32 | Nahoru | #22

Rick_James píše: Keď ti to niekto spraví, tak tam potom tankuj len 100 oktan a vždy keď to chceš nechať chcípnout na dlhší čas, tak najprv zavri palivový kohút, nech to všetok benzín vycucne...



To si na sucho budou O-krouzky a hlavne jehlovy ventily v karbech fakt blahem chrochtat...

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

18.8.2020 v 14:12 | Nahoru | #23
Kluci,všechny rady jsou logické a dík za ně...ale já tu motorku přebíral od opraváře ,,spravenou,, (samo že jsem slyšel že to není Ok) ale já ji z něho vyloženě vypáčil, protože už se to natahovalo nehorázně na to že šlo o pár blbin kterým kdyby se věnoval poctivě třeba pár dnů tak ta motorka jezdí jak nová...já už ani neřešil že motorka chrchlá nepravidelně,prostě ji hlavně od něho odvézt ...bohužel mé zkušenosti s opraváři jsou zatím katastrofické Bohužel přitahuju kolem sebe lidi kteří mě většinou ojebou :(((

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

18.8.2020 v 18:09 | Nahoru | #24
Nemohl by to skákání způsobovat třeba jen " nakopnutej" disk? Nevlítl s tím někdo v minulosti do nějaký díry nebo na nějakej obrubník nebo tak něco? Nemáš místo předního kola bramboroid?

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

18.8.2020 v 19:18 | Nahoru | #25
Cinkni rád bych ti pomohl 604565771 jsem od Frýdku

Naposledy editováno 18.08.2020 19:18:49

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

18.8.2020 v 20:06 | Nahoru | #26
Kluci,tak zatím jsem se dohodl zde s Pilotem Tak snad se nám podaří na něco přijít...zatím všem moc dík za čas který jste mi věnovali

(reakce na) Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

18.8.2020 v 20:27 | Nahoru | #27

soccer píše: To si na sucho budou O-krouzky a hlavne jehlovy ventily v karbech fakt blahem chrochtat...


Proč by si nechrochtaly? Nejhorší je pro ně líh v naturalu 95 a druhá nejhorší věc je, až se zbytek z toho naturalu rozloží a přemění na pryskyřice. Takže Verva 100 a vyjet to z karbeců na nějakou nižší hladinu je řešení na delší odstávku.

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

19.8.2020 v 07:53 | Nahoru | #28
Z tvého popisu opravy sis spíš myslím, že s tím borec vůbec nic nedělal a stalo to někde ve stodole - snad aspoň pod plachtou - tomu napovídá i to myší hnízdo v airboxu...vyndej a vyčistit nejprve pořádně karburátory, a pak to odvez někomu, kdo ti na tom udělá podtlaky a klidně naladí směsi na colortunce....každopádně staré stroje si musis opravovat sám, v opačném případě musíš být milionář...

Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

19.8.2020 v 12:16 | Nahoru | #29
Vím Nějaké opravy jsem vždycky zvládl,ať už to bylo na pincku,pak Jawy250,MZ250 a i FZR 1000...ale jsou věci které už moc nedávám a na to potřebuju člověka který je fanda a ne to co jsem doteď v moto branži potkal
A milionář nejsem,bohužel I kdybych byl stejně bych většinu peněz cpal do uzdravování své postižené dcery která mi s přibývajícím věkem bere i čím dál víc volného času Asi tak...
Ovíkendu to zavezu k Pilotovi,věřím že na to přijdem co jí chybí

Naposledy editováno 19.08.2020 12:17:41

(reakce na) Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

21.8.2020 v 14:39 | Nahoru | #30

Petaheaven píše: To skládání dělal jeden z nejznámějších mechaniků zde na Novojičínsku,myslím že by se nesekl Spíš to kluci kteří to měli na opravy pěkně odflákli...
Napíšu to takhle,podle nich se hrabat v tak staré motorce rovná skoro renovaci,na tom prý nevydělají...ale vždy jsem říkal,že opravu zaplatím,že jsem připraven dát tak těch 20tis...jako pracháč nejsem,kdybych byl,dám si to totálně zrenovovat :) ale člověk vždy něco naškudlil bokem a pak to hodil dá se říct do luftu :( Ale nechci tu ty mechaniky pomlouvat,sami ví kolik času a úsilí tomu dali aby motka byla použitelná...asi tak


Když ono ten mechoš měl pravdu. Ono úplná rozborka sborka takto krásného stroje. Může to bý 0,5 ale třeba 60k. Už že ti to profík projede a zamyslí se a NEZÁVAZNĚ navrhne,to je 1,5k. A to jenom návrh, přepočti si na hodinu práce ,pro cizího'.Tvoje hranice je 20k: Porovnej třeba s kuchyňskou linkou:, A žena by chtěla kamenou desku, a taky aby tambyly zapuštěná ta indukční desku, mám na to max. 20k... .
Já myslím že totok je dobrej příměr.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojkové lanko-těžký chod [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 47 13.3.2024 v 19:53 Petaheaven
Příruby karburátoru Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 8 3.11.2023 v 16:23 Petaheaven
Progresivní pružiy za originál [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 56 18.11.2022 v 20:15 Guzo
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Odvzdušnění přední brzdy Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 27 5.5.2022 v 21:56 Petaheaven

TOPlist