globalmoto_duben_nolan





Téma: Pozor na inzerát - R1
15.8.2020 v 11:10
Po letech jsem se rozhodl obnovit registraci, abych upozornil na inzerát na R 1.

Inzerát zde:

BAZAR

Podle inzerátu má mít motorka najeto 23.000 km, dle CEBIA došlo dvakrát k poklesu počtu najetých kilometrů.

Inzerát:



Kilometry dle CEBIA:




(reakce na) Pozor na inzerát - R1

19.8.2020 v 21:54 | Nahoru | #31

FiZzeR píše: fireblader_puvodni> Důkaz stejně hodnotný, jako tvůj o tom že to stočený je.

Jo no, před každou technickou nechat smotat kilometry aby se to někdy v budoucnu dobře prodávalo, to dělá úplně každej, kór když je to zadara tak se to vyplatí... lol, tak určitě. Ale každý ať si věří čemu chce, třeba ta motorka bude fakt v pohodě a díky tvé cébyji si snad najde normálního majitele, co vybírá podle stavu a ne podle číslíčka na odometru Lidi jako ty jsou přesně ti, co vytvářejí poptávku po stočeninách. Akorát většina není tak odvážná, aby se tím chvástala na webu



To co Tobě přijde směšné je raconální přístup k podvádění s tachometrem. Kdokoliv, kdo chce podvádět a má aspoň trošku rozum moc dobře chápe, že stočit najednou třeba 20.000 km je riskantní a může to skončiit velkým problémem, ale stočit to průběžně po pár tisících nelze prakticky dokázat ... . Mysli. , ale to bych od Tebe chtěl asi moc.

Dál, stále jsi mi nevysvětlil, jak je možné, že ta motorka najela od roku 14 do 19 celkem 3.000 km?

A pak by mě zajímalo, jak mohla mít ta motorka najeto víc v 2009 než v 2011.

K Tvé závěrečné invektivě, na rozdíl od Tebe nemám čas na blbosti, takže pokud se mám někam zajet podívat na motorku, musí sedět informace. A pokud by mi měl někdo prodat ojetou motorku, doporučuji manipulovat tachometr spíš nahoru ... .

(reakce na) Pozor na inzerát - R1

19.8.2020 v 21:58 | Nahoru | #32

assassin píše: Dokud se to nefotilo tak se stk na spouste motorek delala tak, ze se přinesl jen technicak a pri zápisu se typek zeptal kolik to ma najeto. Ja jsem vzdycky neco střelil od boku, protoze jsem byl linej se jit podivat k moto, takze u moji motorky budou taky vselijaky cisla..



To chápu, ale R1, která má po 15 letech nájzed 23.000km je přeci vtip . Ten zbytek je jen na dokreslení toho vtipu, v té historii toho nesedí víc. Např. jak mohla mít najeto víc v roce 2009 než 2011 čii proč je na ní od roku 2014 najeto 3.000 km .... .

1 reakcí na tento příspěvek Pozor na inzerát - R1

19.8.2020 v 22:11 | Nahoru | #33
fireblader_puvodni: Pokud si tu motorku někdo hodil na lamináty a dvakrát-třikrát do roka zavezl na okruh, tak by ten nájezd mohl klidně odpovídat. Těch 13500 km v roce 2009 může být překlep technika na STK a mohla mít jen 3500. Ta čísla z roku 2012 taky nevypadají příliš seriózně, spíše jako bordel v záznamech. Prostě - tohle podle mě příliš valnou vypovídací hodnotu nemá.

Z mých záznamů na překopané panelce by asi kdekdo dostal psotník Mám tam tachometr ze škodovky 105/120 s neutěsněný, denním počítadlem, a stačí aby zmoknul a do půl roku vnitřek zreziví tak, že je nefunkční. Tak za pár kaček koupím další s naprosto jiným stavem a vyměním. Ta čísla pak skáčou nahoru a dolů o desítky tisíc. No a co? Prodávat ji nehodlám a skutečné kilometry u tak staré plečky stejně nehrají roli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na inzerát - R1

19.8.2020 v 22:25 | Nahoru | #34

1100Virago píše: fireblader_puvodni: Pokud si tu motorku někdo hodil na lamináty a dvakrát-třikrát do roka zavezl na okruh, tak by ten nájezd mohl klidně odpovídat. Těch 13500 km v roce 2009 může být překlep technika na STK a mohla mít jen 3500. Ta čísla z roku 2012 taky nevypadají příliš seriózně, spíše jako bordel v záznamech. Prostě - tohle podle mě příliš valnou vypovídací hodnotu nemá.

Z mých záznamů na překopané panelce by asi kdekdo dostal psotník Mám tam tachometr ze škodovky 105/120 s neutěsněný, denním počítadlem, a stačí aby zmoknul a do půl roku vnitřek zreziví tak, že je nefunkční. Tak za pár kaček koupím další s naprosto jiným stavem a vyměním. Ta čísla pak skáčou nahoru a dolů o desítky tisíc. No a co? Prodávat ji nehodlám a skutečné kilometry u tak staré plečky stejně nehrají roli.



Já neznám nikoho, kdo by na R1 najel 3.500 km za 3 - 4 roky. Spíš znám takové, kteří sii udělalii dovolenou ve Franciii a najeli těch 3.500 za 14 dní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na inzerát - R1

19.8.2020 v 22:44 | Nahoru | #35

fireblader_puvodni píše: Já neznám nikoho, kdo by na R1 najel 3.500 km za 3 - 4 roky. Spíš znám takové, kteří sii udělalii dovolenou ve Franciii a najeli těch 3.500 za 14 dní.



Ja znam dost lidi (včetně sebe sama) kteří maji tech motorek vic a na některých nejezdi vubec.

Jak se stane, ze ma motorka na novějsi stk vic km nez na předchozí uz jsem vysvětlil ne? Mam dve motorky ktere kdyz prolustrujes, budou to mit stejne, proste si ty cisla cucam z prstu kdyz je diktuju na stk.

No a lidi co maji motorky na kšeft a kvuli tomu staci na to maji uplne jine finty, nez ze tu motorku suší 15let doma a kazdy 2roky pred stk par tisíc útočí - ona to neni zas az takova prdel to stocit a kdyz to odvezes profikovi tak to neco stoji - pokud do toho tak vidis tak schvalne, kolik se za to plati? 5x stocit o par tisíc je kolik penez pro stacece? A kolik to udela na cene motorky? A kdyz uz teda to ma ten vykuk tak super naplánovány proc to mezi nekterejma rokama stocil tak blbe, ze na to prijdes i blbym vypisem z stk ?

Naposledy editováno 19.08.2020 22:46:24

Pozor na inzerát - R1

19.8.2020 v 22:44 | Nahoru | #36
někdo má víc motorek a sportovní bajk je pro něj občasný spestření . I já to tak mám.

Jé, sem byl pomalej

Naposledy editováno 19.08.2020 22:44:52

1 reakcí na tento příspěvek Pozor na inzerát - R1

19.8.2020 v 22:50 | Nahoru | #37
fireblader> a to jako znáš někoho kdo na R1ci najel možná jen za měsíc 20tkm???? já mám na svý okruhovce za poslední 3 roky ani ne 1000km, máš štěstí už znáš mě!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 00:26 | Nahoru | #38

assassin píše: Ja znam dost lidi (včetně sebe sama) kteří maji tech motorek vic a na některých nejezdi vubec.

Jak se stane, ze ma motorka na novějsi stk vic km nez na předchozí uz jsem vysvětlil ne? Mam dve motorky ktere kdyz prolustrujes, budou to mit stejne, proste si ty cisla cucam z prstu kdyz je diktuju na stk.

No a lidi co maji motorky na kšeft a kvuli tomu staci na to maji uplne jine finty, nez ze tu motorku suší 15let doma a kazdy 2roky pred stk par tisíc útočí - ona to neni zas az takova prdel to stocit a kdyz to odvezes profikovi tak to neco stoji - pokud do toho tak vidis tak schvalne, kolik se za to plati? 5x stocit o par tisíc je kolik penez pro stacece? A kolik to udela na cene motorky? A kdyz uz teda to ma ten vykuk tak super naplánovány proc to mezi nekterejma rokama stocil tak blbe, ze na to prijdes i blbym vypisem z stk ?



Rozhodně nejsem největší odborník přes motorky ani přes stáčení tachometrů. Tomu jistě líp rozumí jiní. Ale velmi dobře rozumím podvodům. A štěstí pro většinu lidí je, že podvodníci jsou většinou hloupí, nedomýšlí co dělají a tak dělají chyby, díky kterým se na podvod přijde. Typicky co píšeš Ty, tachometr nesedí, protože jsi podváděl s technickou a nedomyslel jsi, že pak nebude sedět nájezd kilometrů. Vlastně sis tak odpověděl sám. A za sebe já nechci motorku, kde je byť stín pochybnostii, že s ní není něco v pořádku. Rozlišit, kdy je někdo lempl a kilometry nevychází z blbosti od toho, kdy jde o úmyslnou manipulaci vyžaduje úslí, které vynaložit je pro mě ztráta času, nechci ani jednu.

A jinak jsi si jistý, že všechny záznamy jsou ze STK? A co třeba inzerce? A pokud si vzpomínám i autorizované servisy někdy zapisují. Zpět k inzerci, důkaz zde:



Pro úplnost inzerát zde:

Yamaha 2010 VALENTINO ROSSI

(reakce na) Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 00:27 | Nahoru | #39

neznamyScooterD píše: fireblader> a to jako znáš někoho kdo na R1ci najel možná jen za měsíc 20tkm???? já mám na svý okruhovce za poslední 3 roky ani ne 1000km, máš štěstí už znáš mě!



Neznám ... .

1 reakcí na tento příspěvek Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 07:29 | Nahoru | #40
Jsem zvedav, az budu prodavat svoje dieselove auto, ktere mam od novoty a se kterym najedu mene nez 15 tisic za rok, jak me budou kupujici presvedcovat, ze to musi byt urcite stocene, protoze Franta s Pepou rikali, ze uplne kazdy diesel najede alespon 30 tisic za rok, spis vic.
Aby pak bylo podezreni uplne, tak po zaruce si veskery servis delam sam doma, takze co na Cebia ?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 07:41 | Nahoru | #41

Johny_Servis píše: Jsem zvedav, az budu prodavat svoje dieselove auto, ktere mam od novoty a se kterym najedu mene nez 15 tisic za rok, jak me budou kupujici presvedcovat, ze to musi byt urcite stocene, protoze Franta s Pepou rikali, ze uplne kazdy diesel najede alespon 30 tisic za rok, spis vic.
Aby pak bylo podezreni uplne, tak po zaruce si veskery servis delam sam doma, takze co na Cebia ?


A proč jsi si kupoval nové dieselové auto, při tak malém nájezdu? To ti nebylo líto toho obrovskýho příplatku? Já samozřejmě znám i takové lidi, jako jsi ty, ale ještě nikdo z nich mi to nedokázal vysvětlit. (Jenom- chlapi v hospodě říkali, tak jsem koupil naftu.)

(reakce na) Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 07:44 | Nahoru | #42
mito7> Tak x kupuje nový pro odpočet DPH třeba ....nebo si na to proste vydělají a neřeší ztrátu....někdo koupi nové a má ho 20 let atd

Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 07:48 | Nahoru | #43
A na benzínové auto není odpočet DPH? Ale mohli by vydělat víc, pokud by si nekoupili naftu, jsou to "podnikatelé", kde je finanční gramotnost. Pokud má dieslové auto 20 let, tak též nemá smysl, to taky najezdí málo km a opět se ten příplatek nevyplatí. Těm odpovědím nerozumím.

Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 07:55 | Nahoru | #44
Samozřejmě ze i na benzin je odpočet ....
Takže odpověď třeba z hospody ze proste chtěl tuhle značku, diesel, barvu a je mu jedno jestli ušetří za 15 let provozu 50t nestačí?

Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 07:56 | Nahoru | #45
Třeba Ty jsi nasypal do motorek pro někoho taky “ nesmysl” a neřeší to.....odlehčeně řečeno

(reakce na) Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 08:05 | Nahoru | #46

mito7 píše: A proč jsi si kupoval nové dieselové auto, při tak malém nájezdu? To ti nebylo líto toho obrovskýho příplatku? Já samozřejmě znám i takové lidi, jako jsi ty, ale ještě nikdo z nich mi to nedokázal vysvětlit. (Jenom- chlapi v hospodě říkali, tak jsem koupil naftu.)



Někdo třeba vybere jeden konkrétní model auta a teprve pak volí motorizaci, A u některých modelů je známo, že nafta je spolehlivá a benzín problémovej. Nebo nafťák má zajímavější zátah odspodu a někomu vyhovuje bublánní na nižší otáčky... Prostě je mu to pžíjemnější. A když v tom třrávíš každej den hodin v koloně například, tak ti může bejt některej motor příjemnější na rozjíždění... Lidi mají různý důvody. Takže asi ho prostě chtěl.

(reakce na) Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 08:08 | Nahoru | #47

fireblader_puvodni píše: Rozhodně nejsem největší odborník přes motorky ani přes stáčení tachometrů. Tomu jistě líp rozumí jiní. Ale velmi dobře rozumím podvodům. A štěstí pro většinu lidí je, že podvodníci jsou většinou hloupí, nedomýšlí co dělají a tak dělají chyby, díky kterým se na podvod přijde. Typicky co píšeš Ty, tachometr nesedí, protože jsi podváděl s technickou a nedomyslel jsi, že pak nebude sedět nájezd kilometrů. Vlastně sis tak odpověděl sám. A za sebe já nechci motorku, kde je byť stín pochybnostii, že s ní není něco v pořádku. Rozlišit, kdy je někdo lempl a kilometry nevychází z blbosti od toho, kdy jde o úmyslnou manipulaci vyžaduje úslí, které vynaložit je pro mě ztráta času, nechci ani jednu.

A jinak jsi si jistý, že všechny záznamy jsou ze STK? A co třeba inzerce? A pokud si vzpomínám i autorizované servisy někdy zapisují. Zpět k inzerci, důkaz zde:



Pro úplnost inzerát zde:

Yamaha 2010 VALENTINO ROSSI



Ah tak, už to chápu. Takže ses prostě jenom potřeboval veřejně pomasírovat, jak jsi mazaný a protřelý kupec a jak si na tebe nikdo nepřijde, protože máš tudletu cébyji. A že ti nedělá problém vytáhnout čtyři kila za novou, nebo o něco málo míň za stáří <3 roky, protože to je jistota bez rizika. ( ). To se pak nabízí otázka, proč koukáš po patnáct let starý křusce za kilo, ale budiž.
Jsme rádi žes nás oblažil svým příspěvkem světu, budeme hlasitě aplaudovat, podepíšeš se mi na kozy?

Dokud budou lidi, kteří berou stav tachometru za bernou minci, budou tím vytvářet poptávku po stočenkách, kterou neviditelná ruka trhu samozřejmě bude saturovat. Takže fakt dík, vole.

Naposledy editováno 20.08.2020 08:09:56

(reakce na) Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 08:25 | Nahoru | #48

mito7 píše: A proč jsi si kupoval nové dieselové auto, při tak malém nájezdu? To ti nebylo líto toho obrovskýho příplatku? Já samozřejmě znám i takové lidi, jako jsi ty, ale ještě nikdo z nich mi to nedokázal vysvětlit. (Jenom- chlapi v hospodě říkali, tak jsem koupil naftu.)



Duvodu muze byt spousta, dobra nabidka na konkretni ojety vuz, u vybraneho modelu je spolehlivejsi diesel nez benzin (novejsi vw treba), tahani velkyho vozejku atd atd..

A nevsiml jsem si, ze by diesel vs benzin (srovnatelne kategorie) byl nejaky extra zasadni rozdil v cene.

Btw mam taky ropaka

Naposledy editováno 20.08.2020 08:26:57

(reakce na) Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 08:31 | Nahoru | #49
fireblader_puvodni> Tak to se divim, ze se divas po takovejch starejch pastikach, kdyz jsi tak haklivej ... 14let starej sport uz si musel zazit svoje...

1 reakcí na tento příspěvek Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 08:41 | Nahoru | #50
Pokud je v nabídce bambilion motorek a dá se sehnat pěknej kus, tak pak se holt velký nájezdy blbě prodávají. Tak to prostě je.
Já koukám na historii a nájezd a jak je někde vada, jdu od toho. A přesto jsem poslední 3 motorky koupil jaký jsem chtel, malý nájezd, servis, původ ČR a za cenu jakou jsem chtěl. Takže to jde a jen trošku hledat.
Navíc se taková motorka pak i dobře prodává, prvnímu zájemci do týdne, bez smlouvání. Přibýva zájemců, kteří právě v té záplavě stočených pelechů hledají to co já. A najdou, vždycky. A to se bavím o moto starým třeba i 10 let. A pokud někdo na něco sere a má bordel, vlastní lhostejnosti, i v záznamech z STK, tak tomu musí přizpůsobit holt i cenu.

Naposledy editováno 20.08.2020 08:42:01

(reakce na) Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 08:45 | Nahoru | #51
oldyno> Souhlasím. Nemám problém prodat cokoliv, co mi překáží, ale pokud chci prodat a ne prodávat a má to vadu nebo je to hodně olítaný a pod, musím přizpůsobit cenu. A stejným způsobem nakupuju. On už si to trh sám nějak protřídí a přizpůsobí se.

1 reakcí na tento příspěvek Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 08:51 | Nahoru | #52
mito7> Tak jednak proto, ze alternativy v benzinu byly bud neuveritelne line a zdechle a nebo naopak to byl sice supr cupr turbobenzin s primym vstrikem, ale tehdy novinka a moc jsem tomu neveril a dobre udelal - ty motory maji co delat aby prezily 100t km.
Naproti tomu konkretne ten muj diesel byl jiz asi 8. evoluci motoru co se tehdy vyrabel uz cca 15 let, konkretne moje varianta ma solenoidove vstrikovani, turbo s pevnou geometrii, pneumaticky wastegate a klasicky jednohmotovy setrvacnik, navic byl od sameho pocatku staven na common rail, takze i s DPF nejsou obvykle zadne problemy. Shodou okolnosti ma prakticky na chlup stejne parametry jako legendarni puvodni 1.9TDI a kdyz se podivas, tak nema ve sve vybave zadnou skrytou past.

A co se penez tyka ? Panove diesel se vam vrati UPLNE VZDYCKY. To ze se nevyplati jsou jenom bachorky z hospody. Staci navstivit spritmonitor.de a zacit pocitat. Me auto ma prumer 5,5/100km a oproti zakladnimu benzinu s prumerem 7,5/100km byl priplatek 60000kc. Pak uz lehce zjistite ze navratnost je cca 100 000km. Ze me to bude trvat 8 az 9 let a jiny to da treba za 3 roky je nepodstatne - z logiky veci se ty penize vrati vzdycky. Muj buisnesd plan je nechat si to cca. tech 10 let (mozna dyl), takze se mi to urcite vyplati a jako bonus mam pro tento typ auta (mala dodafka) mnohem zivejsi, prijemnejsi a pouzitelnejsi motor nez byla zakladni benzinova atmosfera.

Ted bude nekdo oponovat - “az se ti vysere DPF, vstriky, setrvak, trojboj, atd... tak zas budes v minusu”. Ano to se muze stat, ale snazim se tomu predchazet nekolika zpusoby. Uz vyber motoru nebyl nahodny a schvalne jsem bral co nejjednodussi diesel co slo (kdyby mel napr. Piezo vstriky, tak bych do toho nesel), muj profil pouziti je typicky 20km+, na kratsi vzadelnosti mam skutra nebo kolo nebo casto take vyuzivam vlak. Tankuji zasadne kvalitni naftu, ketrou si aditivuji VIFem, dochlazuji turbo atd..., peclive dodrzuji interval oleje na max 15t km, menim vsechny filtry ... proste se k tomu chovam jako k dieselu od sameho zacatku a i dle zkusenosti ostatnich uzivatelu se zrovna tento konkretni motor pak jevi jako nadprumerne spolehlivy.
Smutnym paradoxem pak je, ze zakladni atmo benzin, ktery si mnozi kupovali prave kvuli spolehlivosti se naopak po letech zavina projevovat jako znacne problemovy (vydirani valcu) o turbo benzinu ani nemluve (karbonizace, opet vydirani valcu)

Takze proto diesel - u nas maji moderni diesely prisernou povest hlavne kvuli VW, ktery naprosto nezvladl prechod na euro5 a DPF, kdy porad jel na mrtvem koni jmenem Pumpe-Duse (PD) a to co nasledovalo byla jen uboha krec. K tomu si pripoctete ze vetsina pasatu a oktavek u nas jsou olitane taxiky a sluzebaky z nemecka a vysledek je jasny...

(reakce na) Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 09:07 | Nahoru | #53
Johny_Servis> Rekl bych ze euro5 motory u vw byly uz common rail. Přecházelo se na ne nekde kolem 2008 - to uz neni zrovna “moderni technika”

Pro me je auto spotrebak, strávit mladi tim, ze vybírám motor aby me prezil a pak s tim delat jeste psi kusy aby se nahodou nic nerozbilo ... proste dostava od zacatku na prdel, aby si zvykl

Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 09:08 | Nahoru | #54
Jo a taky jak pisou kluci - casto taham vozejk s tunou cehokoliv a nebo v kufru 5 metraku kde ceho (opravuji barak, trochu delam do vcel atd...)
Jako u ryze osobniho auta pro prevoz jen lidi bych do nafty asi nesel, ale pro malou dodavku je to jasna volba - financni stranka veci pak viz. Predchozi prispevek a to nakonec bude pri naslednem prodeji vytvaret onu podivnou situaci “pane to musi bejt urcite stoceny, protoze...”

Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 09:13 | Nahoru | #55
assassin> Tim “moderni” mam na mysli vsecho co prislo po predkomurkach a podobnych resenich. Tj. Tak po roce 2000 (?) on jak se lisi CR diesel z 2010 proti CR dieselu z 2020 ?
A o traveni mladi to neni - o auta se pasivne zajimam cely zivot, takze nejprve jsem si vybral model, prelitl nabidku motoru a za jedno odpoledne s googlem bylo jasno

Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 10:16 | Nahoru | #56
Tak já zrovna jedno PD s DPF mám (passat EURO 4) a DPF jsem vyměnil ! PREVENTIVNĚ ! ve 280.000 km a stál 12.000 Kč za kvalitní neošizené provedení + práce. Měnil jsem ho jen proto, že když už sem dělal celkovou údržbu, tak aby byl od toho klid a nemusel sem to řešit za rok.

Takže já už se bojím jen pavouků, s DPF sem kámoš.

Naposledy editováno 20.08.2020 10:18:32

1 reakcí na tento příspěvek Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 11:01 | Nahoru | #57
PetrL3> Jj to je idealni stav. Smutne ale je, ze hodne lidi to nevi a nebo je jim dnes uz socialne snesitelnych 10 a 20t kc lito dat a radeji nechaji DPF vybourat, pricemz pak je nutne kupovat cely novy “za randal”.
Ale automobilky taky nejsou zadni svatousci. DPF vrhli mezi zakazniky neodzkousene a puvodni ceny ND byly astronomicke, i pres 100 000kc. To uz pak zakorenilo do lidove slovesnosti a tak dodnes je hodne lidi presvedcenych o “nafta=DPF=drahy problem”.
Vubec uz neresi jaka je dnes realita, proc to byl problem (PD vs. Dlouhe vymeny oleju) a ze to lze povazovat spis za ostudnou epizodu automobiloveho prumyslu, nez za realny problem.
Navic kdyz si vezmes masivni staceni ojetin z dovozu, lidem se to pak vysere pri tachometrovych 160t (realne klidne 400), pak na to nadavaji, ze to hovno vydrzi. Jako naftu bych se jako ojetinu bal koupit, ale od novoty v tom neni zadny problem a matematika vychazi.
Ono vubec cely zivot jsem kupoval ojeta auta i motky. Pak jsem si rekl ze koupim nove auto, rekace okoli: “tvl to strati 50000kc jenom prejedes prah autosalonu”, moje reakce: “tak si stoupni pred autosalon a kazdemu kdo prejede prah, tak nabidni ze to ihned koupis o 50 levneji a uvidis jak te kazdy posle do pice” a od te doby proste nemam s autem zadny problem a ty penize navic za nove beru jako formu pojisteni proti nenadalym porucham (zaruka) + pozdeji znam 100% historii toho auta (nebourane, slusny servis i zachazeni), to mi ty penize “navic” bohate vrati.
U motorek je to stejny. Koupil jsem si novyho skutra a jsem spokojeny jak zelva. Ano mohl jsem koupit rok staryho s najezdem do 2000km a slevou proti novymu skoro 20 000kc, ale me ty penize prave stoji za to, ze vim presnou historii.

Fakt ale je, ze 400t bych za novou nedal a pak vzdy budu hledat ojetinu a podstupovat riziko. Nicmene zrovna CEBIA neni to, na co bych spolehal. Hledal bych idealne puvod CR a pak to overil zadarmo pres databazi ministerstva dopravy a pote klasicka kontrola stavu, sak to vsichni znate...

(reakce na) Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 12:02 | Nahoru | #58
Johny_Servis>

jetej diesel nebo benzin, dnes je to fuk, kdyz to ma ty same vysokotlake komponenty… problem dpf asi nebude PD ani longlife, spis to, ze s tim lidi jezdi Kratky cuky/mesto a ten filtr se neregeneruje, ostatne tohle se myslim zasadne nezmenilo a tyhle problemy pretrvavaji… i s tim, ze ty dpf u nekterych aut nejsou uplne levne.

ojety auto proste muze znamenat, ze do nej klidne po koupi par desitek tisic nasypes - kdyz s tim pocitas, tak proc ne. Ja jsem nikdy nove auto nemel, na takove na jake jsem zvykly ani nemam...

Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 12:46 | Nahoru | #59
Asi tak. Raději budu jezdit celý život ojetinou za hubičku, která stála nová třeba 1,2 mega , než novou fabií a i kdybych měl kadý 3 roky kupovat novej DPF za 12+ (schválně počítám jen 3 roky kvůli horším emisím starýho motoru a provozu i po městě) dvouhmotu za 12 + vstřiky za 15, tak to pro mě má smysl, protože za těch 40 litrů každý 3 roky si to můžu dovolit, protože ušetřím 300 za nový auto, na kterým bych měl po 3 letech mnohem větší propal.

Naposledy editováno 20.08.2020 12:48:34

1 reakcí na tento příspěvek Pozor na inzerát - R1

20.8.2020 v 12:49 | Nahoru | #60
assassin> Ale kdepak. PD byl bezprostredni pricinou problemu s DPF, protoze proste neumel a z principu neumi vstriknout naftu kdykoliv, narozdil od CR, ktere je casove 100% variabilni a prave s prichodem DPF se to ukazalo jako klicova vyhoda (umet vstriknout dodatecnou davku paliva do vyfukove doby motoru). Samozrejme slo dat do vyfuku 5. Vstrikovac specialne pro regeneraci DPF (a paradoxne francouzi s CR to jednu dobu delali !) cimz by se vetsine problemu dalo predejit, ale to by ve VW nesmeli byt zmrdi na druhou, coz vzdy byli a jsou dodnes.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1171, 1172] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35140 Dnes v 09:39 Chuďas899
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 522 6.4.2024 v 21:04 BlackSabbath
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist