assassin píše: Sestava virtuálních odborníků - kov vi, ze si koupil kvalitní kabely a vy mu je na dalku pomluvite a navic ani neporadite, proc to pres ne nejde nastartovat
Mne je divny, ze ani Nymbus nezabral ... tim padem nemuzu nic radit ...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechytla ani přes kabely
PS.Starý ručičkový ideál tam tu vidíš hned digitální má dost prodlevu .Dvě smotané šnůry od žehličky nadělají více parády ně součásné ,,startovací kabely,,opatřené izolací jak vysokonapětové kabely ke svíčkám..Pokud není měřák použíj žárovku ta také dosti napoví.
1 reakcí na tento příspěvek Nechytla ani přes kabely
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechytla ani přes kabely
grooll píše: Úplně nejlepší kabely má otčím, po tátovi, startováky vyrobené pro autobusy, kabel s průřezem 180mm problém ale u takovýho průměru je ten, že jsou kabely stejně poddajné jako hromosvodový drát, tedy na smotání a rozmotání je lépe býti ve dvou lidech
tam se obavam, ze je ti takovej "drat" malicko k nicemu protoze celej ten prurez "ponizis" bodem pripojeni. Budes se s tim prat jako idiot kdyz ti bohate staci neco prurezu 35
ps. prurez 180mm2 bych se mozna i hadal ze neexistuje (185 jo)
a autobus je mozna velikej, ale motor ma malej, takze je to cely tak trosku mimo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechytla ani přes kabely
aby takovej kabel mel smysl, musi mit taky nejakou delku a u 185 medi vychazi hmotnost cca 2kg na metr. kdyz ty kabely oholis a das je do sberu tak si vyrobis novy, skladny a pouzitelny v lepsi kvalite a jeste ti zbyde na basu piva
1 reakcí na tento příspěvek Nechytla ani přes kabely
husq701: napr. Karosa sedmičkovej rady s motorom Liaz mala objem 11940 cm3 čo už je podľa mňa dosť veľký motor http://www.kamim.sk...hnika/karosa/700.php
groll: na už spomínanej Karose (ktorá ale ešte nemá tebou spomínaných 50 rokov tak to máš možno inak) sa na štartovacích kábloch nepoužívali krokosvorky, ale takéto koncovky https://www.skarab....-karosa-119542cz196/ a tie sa zasúvali do tejto zásuvky https://www.automas...suvka-startovaci-zab štartovacie káble vyzerali takto http://www.inzerce-...ony-profi-32306.html .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechytla ani přes kabely
Kov píše: Medved> Cemu nerozumis? Mel kontakt na baterce prisroubovany sroubkem, ktery mel hlavu na imbus klic.
Nymbus, Nimbus, imbus nebo inbus ... je mi to u prdele. Jedine cemu nerozumi je, proc tady sahodlouze resime tvoje nahovno "startovaci" kabely.1 reakcí na tento příspěvek Nechytla ani přes kabely
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechytla ani přes kabely
Borntobewild píše: Já ti řeknu, kdes udělal chybu. Motobaterka má kontakty hned vedle plastového výčnělku. Abys uchytil kabel na kontakt, musí být jedna strana kleští na kontaktu a druhá na tom plastu. A tyhle kleště mají kabel připojený jen na jednu stranu kleští. Takže jestlis je dal obráceně, nebyly baterky vodivě spojeny.
Tak, priznam bez muceni ze technicky typ nejsem. Uplny debil ale taky ne.Kabely jsem pricvakl obema stranama klesti na kov. Navic ty moje kabely uz nekolikrat nastartovaly i auto. A hlavne proto porad moc neverim, ze byla chyba v nich. . Ale zaujalo me to tak, ze s nimi odelam nejaky pokus, abych vedel ze se mnou nekdy nevykyvou, kdybych je opravdu nekdy potreboval.
Naposledy editováno 18.08.2020 02:10:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechytla ani přes kabely
Kov píše: Tak, priznam bez muceni ze technicky typ nejsem. Uplny debil ale taky ne.
Počkej nechlastals náhodou savo? Sorry to jsem musel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechytla ani přes kabely
Fugo píše: Počkej nechlastals náhodou savo? Sorry to jsem musel.
Proc bych to delal? Savo mi neopatrne nalil do krku pouze muj zubar.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechytla ani přes kabely
lecomondo píše: Len tak mimo tému, ale pre poriadok
husq701: napr. Karosa sedmičkovej rady s motorom Liaz mala objem 11940 cm3 čo už je podľa mňa dosť veľký motor http://www.kamim.sk...hnika/karosa/700.php
groll: na už spomínanej Karose (ktorá ale ešte nemá tebou spomínaných 50 rokov tak to máš možno inak) sa na štartovacích kábloch nepoužívali krokosvorky, ale takéto koncovky https://www.skarab....-karosa-119542cz196/ a tie sa zasúvali do tejto zásuvky https://www.automas...suvka-startovaci-zab štartovacie káble vyzerali takto http://www.inzerce-...ony-profi-32306.html .
Inak na moto som si (po nemilej skúsenosti keď mi odišla baterka našťastie to bolo 2km od domu) vyrobil štartovacie káble tak, že som kúpil 2ks dvojmetrových káblov rôznej farby s hrúbkou od oka o niečo väčšou ako idú na moto káble od baterky na kostru a štartovacie relé a na ne nakrimpoval krokosvorky z nabíjačky. Vyskúšal som cez ne naštartovať z auta motorku bez baterky a OK tak ich vozím pod sedlom.
Naposledy editováno 20.08.2020 20:06:22
Od te doby jsem s nimi nastartoval dvakrat auto a nedavno mi udesla v motorce puvodni baterka. Takze jsem vzal kabely, napojil motorku na baterku ze skutru a motorka bez problemu chytla.
Problem tehdy musel byt jiny nez ty moje kabely.
1 reakcí na tento příspěvek Nechytla ani přes kabely
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 593 | Dnes v 18:03 Ariete |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35260 | Dnes v 17:53 Veverčák |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |