globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 60/40 Silnice/mírný offroad do 50k na A2
Zdravím, momentálně jezdím s A1 na CBR125, příštím rokem chci rozšířovat na A2 a tak nějak mi došlo, že mě to táhne víc směrem k adventure bikům, ale na Tenerky, Africa Twiny a GSa nemam jak peníze tak papíry.

Plánuju jezdit cca 60% na cestách (rád bych s tím byl schopen cestovat) a 40% mimo cesty. Tím myslím nějaký polňačky, lesní cesty, do hor, ale ne žádný skákání a MX traily pro zběsílý dvoutakty. Prostě něco, s čím, když to hodně přeženu, objedu svět.

Těch pár vláken, co jsem našel tady na Motorkářích (nejnovější cca 2013) často doporučují vzít to, co je levnější v lepším stavu nebo úplně jiný motorky, jako třeba WR250R (což už mi přijde fakt moc MX). V zahraničí se ty názory liší ještě víc. Ta DR mě táhne tím, že je celkem lehká (oproti KLR) a vzduchem chlazená. Na druhou stranu KLR má větší nádrž a zdá se na cesty pohodlnější. O XT toho moc nevím, ale je taky často doporučovaná.

Jelikož to jsou celkem velký (a těžký) motorky, asi by stálo za to zmínit, že mám 185cm a vážím kolem 65kg.

Má teda tohle moje laborování nějaký smysl, nebo je vcelku jedno, kterou nakonec vyberu? Děkuju.

Naposledy editováno 06.08.2020 22:26:58

2 reakcí na tento příspěvek 60/40 Silnice/mírný offroad do 50k na A2

Skvělá odpověď, děkuji! 11.8.2020 v 12:11 | Nahoru | #1
KLE je dobrá motorka, na XT jsem nejel. Vzhled je poněkud zastaralý, ale je to nenáročný dříč. Navíc se dá jet podle nálady, na pohodu a když se ti zachce, dá se motoru dát pod kotel, je živej a točivej. Svou KLE mám už téměř 7 let, najel jsem s ní 25 000 km a jsem spokojený. Snad jen lepší brzdy, zvlášť když jedu s manželkou, je to slabota. Nějaký off to zvládne, já ho nevyhledávám, snad jen na srbském venkově nuceně, ale ideální na silnice druhých či třetích tříd u nás.
Mimochodem, občas se podívám na inzerci a mám dojem, že ceny u těch KLE se drží už několik let stejně. Já jí koupil za 49 000 v roce 2013 a je +-stejné i v roce 2020.

(reakce na) 60/40 Silnice/mírný offroad do 50k na A2

11.8.2020 v 14:32 | Nahoru | #2
Radek2107> Je to tak u všech motorek...některé jdou i nahoru - např. ty vzduchem chlazený jednoválce... Holt inflace je rychlejší, než pád ceny ojetých motorek

(reakce na) 60/40 Silnice/mírný offroad do 50k na A2

11.8.2020 v 14:49 | Nahoru | #3
Radek2107> Super, dík za názor. Ten vzhled se mi hrozně líbí, hlavně teda ty první generace, ale ani ta po faceliftu (na kterou jsem omezen abych nemusel škrtit) vubec neni k zahození. Ta tvoje vypadá moc pěkně. Chtěl jsem se zeptat, není výška už trochu problém? Koukám, že jsi taky vyšší a zmiňuješ, že zpočátku ti přišla malá, dětská. Je to o zvyku, nebo mě z toho při delších jízdách budou bolet bedra a kolena jak z CBR125?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 19.2.2024 v 21:27 KubAiS
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 KubAiS 8 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
závity ve válci Yamaha XT 600 Hanz_XT600 4 1.10.2023 v 20:19 Rolda89


TOPlist