bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 60/40 Silnice/mírný offroad do 50k na A2
Zdravím, momentálně jezdím s A1 na CBR125, příštím rokem chci rozšířovat na A2 a tak nějak mi došlo, že mě to táhne víc směrem k adventure bikům, ale na Tenerky, Africa Twiny a GSa nemam jak peníze tak papíry.

Plánuju jezdit cca 60% na cestách (rád bych s tím byl schopen cestovat) a 40% mimo cesty. Tím myslím nějaký polňačky, lesní cesty, do hor, ale ne žádný skákání a MX traily pro zběsílý dvoutakty. Prostě něco, s čím, když to hodně přeženu, objedu svět.

Těch pár vláken, co jsem našel tady na Motorkářích (nejnovější cca 2013) často doporučují vzít to, co je levnější v lepším stavu nebo úplně jiný motorky, jako třeba WR250R (což už mi přijde fakt moc MX). V zahraničí se ty názory liší ještě víc. Ta DR mě táhne tím, že je celkem lehká (oproti KLR) a vzduchem chlazená. Na druhou stranu KLR má větší nádrž a zdá se na cesty pohodlnější. O XT toho moc nevím, ale je taky často doporučovaná.

Jelikož to jsou celkem velký (a těžký) motorky, asi by stálo za to zmínit, že mám 185cm a vážím kolem 65kg.

Má teda tohle moje laborování nějaký smysl, nebo je vcelku jedno, kterou nakonec vyberu? Děkuju.

Naposledy editováno 06.08.2020 22:26:58

1 reakcí na tento příspěvek 60/40 Silnice/mírný offroad do 50k na A2

7.8.2020 v 19:15 | Nahoru | #1
Hlavne si rozmysli, jestli potrebujes vepredu 21" kolo nebo jestli ti staci 19ka. Tim se ti vyber bud zuzi nebo rozsiri.

(reakce na) 60/40 Silnice/mírný offroad do 50k na A2

8.8.2020 v 22:18 | Nahoru | #2
Slávek-TDM> Upřímně bych chtěl tu 21, na druhou stranu uznávám, že to říkám 1) kvůli vzhledu a 2) jako trošku informovanej odhad o tom, kde bych to mohl použít. Když ale vezmu to, že někam do písku/mokrýho bláta a na vyšší překážky se stejně dostanu asi až když bych se rozhodl cestovat do vzdálenýho zahraničí, kdy v tý době je možný, že už třeba budu mít jinou motorku, tak si uplně nejsem jistej tím, jeslti je ta 21 nutná.

Pedl> To je dobrá poznámka no, porovnávám tady motorky co mají 130kg a bezmála 180kg za sucha, to už asi znát je, kor v terénu. Nechám na paměti, děkuju

Naposledy editováno 08.08.2020 22:24:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 19.2.2024 v 21:27 KubAiS
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 KubAiS 8 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
závity ve válci Yamaha XT 600 Hanz_XT600 4 1.10.2023 v 20:19 Rolda89


TOPlist