globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 60/40 Silnice/mírný offroad do 50k na A2
Zdravím, momentálně jezdím s A1 na CBR125, příštím rokem chci rozšířovat na A2 a tak nějak mi došlo, že mě to táhne víc směrem k adventure bikům, ale na Tenerky, Africa Twiny a GSa nemam jak peníze tak papíry.

Plánuju jezdit cca 60% na cestách (rád bych s tím byl schopen cestovat) a 40% mimo cesty. Tím myslím nějaký polňačky, lesní cesty, do hor, ale ne žádný skákání a MX traily pro zběsílý dvoutakty. Prostě něco, s čím, když to hodně přeženu, objedu svět.

Těch pár vláken, co jsem našel tady na Motorkářích (nejnovější cca 2013) často doporučují vzít to, co je levnější v lepším stavu nebo úplně jiný motorky, jako třeba WR250R (což už mi přijde fakt moc MX). V zahraničí se ty názory liší ještě víc. Ta DR mě táhne tím, že je celkem lehká (oproti KLR) a vzduchem chlazená. Na druhou stranu KLR má větší nádrž a zdá se na cesty pohodlnější. O XT toho moc nevím, ale je taky často doporučovaná.

Jelikož to jsou celkem velký (a těžký) motorky, asi by stálo za to zmínit, že mám 185cm a vážím kolem 65kg.

Má teda tohle moje laborování nějaký smysl, nebo je vcelku jedno, kterou nakonec vyberu? Děkuju.

Naposledy editováno 06.08.2020 22:26:58

1 reakcí na tento příspěvek 60/40 Silnice/mírný offroad do 50k na A2

7.8.2020 v 07:34 | Nahoru | #1
Měl by jsi ve svém nicku změnit pímeno "k" za "p".

(reakce na) 60/40 Silnice/mírný offroad do 50k na A2

7.8.2020 v 13:06 | Nahoru | #2
sekáčmagor> Já chápu, že s těma lesníma cestama jsem se zmýlil, chybu jsem uznal, nechápu, co je pak za problém. Je mi jasný, že jsem tady novej a ty celkem zběhlej, ale i tak, když člověk nemá co rozumnýho říct, tak je podle mě lepší neříkat nic.

KubaLC8> Na KLE a Freewinda jsem nějakou chvíli zpět taky koukal, ale pak je nějak strčil stranou. No teď když se dozvídám, jak to je s těma polňačkama a tak, tak to asi není uplně k zahození. Transalpa bych, pokud se nemýlím, musel nechat škrtit, jelikož má psáno nějakých 38kW. Děkuju za tipy, určitě je taky nechám v merku.

Pedl> Věřím, že je no, ideálně bych se chtěl na všech projet (nebo si na ně aspoň sednout, ať vím, do čeho jdu), ale to vypadá, že asi nehrozí. Dík za radu!

ThSwen> Rád bych šel rovnou na A, bohužel bych na to musel čekat 6 let, nebo stejnak udělat A2 abych z ní potom mohl jít na A. Autoškoly v okolí bohužel A1->A neumožňují (jestli to vůbec někde možný je). Každopádně děkuju za radu.

Naposledy editováno 07.08.2020 14:16:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 19.2.2024 v 21:27 KubAiS
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 KubAiS 8 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
závity ve válci Yamaha XT 600 Hanz_XT600 4 1.10.2023 v 20:19 Rolda89


TOPlist