dezo.lakatos píše: On je dost rozdíl stékající déšť a proud vody pod tlakem 20bar. Třeba ti to někdo chytrej a bílej potvrdí.
motorky od bilych inzenyru maj vetsinou prd loziskama gufero , takze se tam ta voda jen tak nedostane. Pravda treba nektery ducatky tyhle vymozenosti nemaj. Ale trefit se primo na lozisko to uz chce presnou musku.
1 reakcí na tento příspěvek Myti v samoobsluzne mycce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Myti v samoobsluzne mycce
t_freedom píše: Já teda ještě neviděl nikoho kdo by napsal vyděl... až do teď.
S tlakovou vodou spíš z dálky anebo tam kde víš, že to neuškodí...
Vyděl neviděl co naděláš?
A to tak, že často, protože nesnáším zahumusenou motorku, nebo vlastně cokoliv.
Na těch starých jednoduchých wapkach u benzínky si dovezu šampon v rozprašovači, opláchnu, nastříkám, umeju.
Teď cestou z Rumunska jsem v Hodoníně narazil na super samoobsluhu u unicornu. Telefonem zaplatil, pěny mraky, pak horká voda s ne moc velkým tlakem, vosk a finále do lesku. Výsledek úplně luxusní.
Neni třeba se s tím moc mazat, všechno vydrží, akorát nestříkat zblízka na ložiska kol řízení a přepákování. Ale to snad ví každej blb...
Jinak vezmu klidně palubku a motor okolo vstřikování, brzdy, v klidu. S rozumem.
Pokud je motorka dobře ošetřovaná, mazivo kde má být, tak není důvod se bát. Záleží jak se tomu kdo věnoval v zimě.
A pokud potom jedu x kilometrů, aby se to odpařilo a usušilo, tak vůbec ...
Je daleko horší to prolit vodou a strčit do garáže.
Nějaký filtry a elektrika, to jsou pověry. To bys v dešti okamžitě stál, kdyby to byl problém.
Naposledy editováno 02.08.2020 21:12:05
1 reakcí na tento příspěvek Myti v samoobsluzne mycce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Myti v samoobsluzne mycce
Borntobewild píše: Cože? ona se motorka musí mejt? proč, proboha?
Tak, nemusí. Ale může.
Ani prdel se nemusí mejt, a lidi to někdy dělají
A to i pres to ze prdel vetsinou neni vidět
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Myti v samoobsluzne mycce
Mytí prdele, narozdíl od mytí motorky má své opodstatnění
Borntobewild píše: Kafoholik>
Mytí prdele, narozdíl od mytí motorky má své opodstatnění
Někdy to má opodstatnění i u motocyklu, jednou se mi stalo, že jsem při parkování couvl zadním kolem do trávy, ve které bylo schované hovno, ale hned jsem si toho nevšiml, až po příjezdu domů, motorka hodně škaredě smrděla v podběhu zadního kola, tak jsem ji výjimečně umyl
Jinak meju jen světlomety, blinkry, koncové světlo, odrazku a plexisklo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Myti v samoobsluzne mycce
gugo píše: Jinaik tedy meju vapkou vsechny motorky ktery doma mame i toho monstra kam soudruzi z IT zapomeli dat ty gufera pred loziska.
Ty gufera nezapominaji davat jen na Ducati. Na MG taky nejsou (ani treba loziska kyvky nejsou nijak kryty). Taky sem uz ve 40 tis. km musel vymenil loziska kol a ty v kyvce uz taky lehce zadrhavaji.
Jinak u me prevazuje spis kyblicek a houbicka/smetacek.
Když to tady tak čtu,tak by mě zajímalo,co někteří děláte,když vás chytne na silnici bouřka a nestihnete zaparkovat do suchého místa
1 reakcí na tento příspěvek Myti v samoobsluzne mycce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Myti v samoobsluzne mycce
Ja si špricujem aj boty, príde mi, že tie guferá by museli byť už dosť zteřelé, aby púšťali vodu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Myti v samoobsluzne mycce
Metric píše: zatr> Aj na tých myčkách sa dá tlak "štelovať", respektíve máš dva stupne podľa toho, či stlačíš tú spúšť alebo nie.
Ja si špricujem aj boty, príde mi, že tie guferá by museli byť už dosť zteřelé, aby púšťali vodu.
Gufera bývají málokdy zteřelá, ale gufera co kryjí ložiska motocyklových kol pracují v režimu prachovky (většinou nasucho nebo s trochou mazacího tuku zahuštěného prachem a blátem), a i když mají většinou dva břity, tak moc dlouho nevydrží být v takovém stavu, aby zabránila průniku vody stříkané pod vysokým tlakem. To asi dělá málokdo, aby při každé demontáži kola odstranil starou vazelínu a napatlal do gufera mezi břity a pod něj novou vazelínu a když vydrží guma na předku třeba 12000 km, tak by to stejně bylo málo často, pokud se nesundá kolo kvůli něčemu jinému.
Do bot si klidně vodu nastříkej, noha Ti asi nezrezne (maximálně zasmrádne), ale valivá ložiska korodují v mokru velice ochotně.
Na moto mám zapouzdřený ložiska potom simerink a za ním prachovky,při každý demontáži na to patlám čerstvou vazelínu a žádnej problém.
Když jdu moto mejt tak postříkám choulostivý místa přepínače, konektory VD 40 ta rozpouští bordel a hlavně vytěsňuje vodu.
Nejdůležitější je moto po mytí důkladně usušit,vyfoukat nebo ještě lepší projet zahřát na provozní teplotu a po vychladnutí něčím nakonzervovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Myti v samoobsluzne mycce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Myti v samoobsluzne mycce
Metric píše: Maxipes_Fík> Otázka je, ako vysoký ten tlak môže byť - voda z hadice alebo dážď tomu zjavne takmer neuškodí, takže niekde tá hranica je.
Samozřejmě, záleží na tvaru vodního paprsku, na tlaku co ta mašina vytvoří a hlavně na vzdálenosti a úhlu pod kterým se na to stříká.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 4 | 15.4.2024 v 22:21 Slávek-TDM |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet | biosák | 38 | 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM |
Závaží řidítek Honda CB 600F Hornet | Modra_Vafle | 18 | 21.3.2024 v 20:45 satanek66 |