Téma: Měření množství paliva, vynechávání motoru
28.7.2020 v 20:43
Ahoj,
dnes jsem poprvé tankoval trochu později, dojezd ukazoval nějakých 40km, což mi teda přijde ještě OK.
Ale při prudkém přidání plynu začal motor vynechávat. Dělalo to vždy, když jsem chtěl zrychlit.
Když jsem rychlost udržoval, bylo to OK.
Natankoval jsem plnou a problém byl pryč. Bylo to nějakých 20litrů - ale vyloženě jsem se nesnažil naplnit nádrž, do vypnutí pistole.
Máte někdo podobnou zkušenost?
Máte vyzkoušeno na kolik se dá věřit palivoměru?
Díky moc.
Naposledy editováno 28.07.2020 20:52:59
dnes jsem poprvé tankoval trochu později, dojezd ukazoval nějakých 40km, což mi teda přijde ještě OK.
Ale při prudkém přidání plynu začal motor vynechávat. Dělalo to vždy, když jsem chtěl zrychlit.
Když jsem rychlost udržoval, bylo to OK.
Natankoval jsem plnou a problém byl pryč. Bylo to nějakých 20litrů - ale vyloženě jsem se nesnažil naplnit nádrž, do vypnutí pistole.
Máte někdo podobnou zkušenost?
Máte vyzkoušeno na kolik se dá věřit palivoměru?
Díky moc.
Naposledy editováno 28.07.2020 20:52:59
Ten plovák asi neměří úplně přesně, měl jsem dojezd 40 km a najednou tam skočily tři čárky a měl jsem co dělat abych dojel na pumpu. Tankoval jsem potom skoro 23,5L. Od teď vím, že při dojezdu pod 100km už musím pomalu hledat benzínku.
1 reakcí na tento příspěvek Měření množství paliva, vynechávání motoru
dojezd ukazoval nějakých 40km, což mi teda přijde ještě OK
Na tohlo mi sedí úsloví: Každý svého štěstí strůjcem.
Když chceš zkoušet, jestli údaj z palivoměru sedí s realitou, dej si do baťohu dvoulitrovku benzínu.
Kohlstein> Já ale žádný pokus nedělal, jen se to nějak seběhlo. Přijel jsem z vyjížďky, pak jsem musel do práce...
Ale asi ten pokus udělám, Je dobrý vědět kdy jde opravdu do tuhého
Sice jsem psal že jsem se nesnažil nádrž úplně naplnit, ale podle papírů bych tam měl dostat další 4 litry - to si nemyslím že bych se mi povedlo.
Ale asi ten pokus udělám, Je dobrý vědět kdy jde opravdu do tuhého
Sice jsem psal že jsem se nesnažil nádrž úplně naplnit, ale podle papírů bych tam měl dostat další 4 litry - to si nemyslím že bych se mi povedlo.
1 reakcí na tento příspěvek Měření množství paliva, vynechávání motoru
Já bych takové pičoviny nezkoušel.
Cukalo ti to, protože čerpadlo chytalo vzduch. A to mu rozhodně neprospívá.
...teď se možná dozvíme, kolik takové čerpadlo musí vydržet.
Cukalo ti to, protože čerpadlo chytalo vzduch. A to mu rozhodně neprospívá.
...teď se možná dozvíme, kolik takové čerpadlo musí vydržet.
1 reakcí na tento příspěvek Měření množství paliva, vynechávání motoru
Kolik si natankoval, měl si hladinu až po víčko?
ramlik píše: Já bych takové pičoviny nezkoušel.
Cukalo ti to, protože čerpadlo chytalo vzduch. A to mu rozhodně neprospívá.
...teď se možná dozvíme, kolik takové čerpadlo musí vydržet.
Na okruhu běžně dojíždíš až do hladového oka, někdy to už ani nedocukáš do pitu a o úmrtnosti palivových čerpadel jsem neslyšel. Neříkám, že je nemožné, aby občasné přisátí vzduchu udělalo škodu, ale považuji to za velmi nepravděpodobné. Myslím si, že než čerpadlo poběží tak nasucho, aby se poškodilo, motor chcípne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření množství paliva, vynechávání motoru
dave-lister> Jak jsem psal, nějakých 20 litrů. Ale nehrotil jsem to - do vypnutí pistole. Možná kdybych mašinu narovnal, pistoli povytáhnul... ale 4 litry si nemyslím že bych tam dostal.
Když to začalo vynechávat při přidání plynu, ujel jsem ještě nějaký 3km k pumpě - kdyby to bylo na suchu, asi bych to nedal, nevím.
Asi si s tím nebudu lámat hlavu. Budu tankovat dřív a bude
Taky vyzkouším dotankovat plnou a budu hlídat průměrnou spotřebu/nájezd.
Jen jsem chtěl vědět, jaké mají zkušenosti majitelé ATAS s dojezdem - mezi tím mi tady píšou jiní, že vymýšlím píčoviny, když chci vědět dojez a že když mi dojde benzín tak odrovnám čerpadlo
Dojezd v ČR není důležitý, ale až budu někde mimo civilizaci, je dobré vědět kdy bezpečně tankovat.
Když to začalo vynechávat při přidání plynu, ujel jsem ještě nějaký 3km k pumpě - kdyby to bylo na suchu, asi bych to nedal, nevím.
Asi si s tím nebudu lámat hlavu. Budu tankovat dřív a bude
Taky vyzkouším dotankovat plnou a budu hlídat průměrnou spotřebu/nájezd.
Jen jsem chtěl vědět, jaké mají zkušenosti majitelé ATAS s dojezdem - mezi tím mi tady píšou jiní, že vymýšlím píčoviny, když chci vědět dojez a že když mi dojde benzín tak odrovnám čerpadlo
Dojezd v ČR není důležitý, ale až budu někde mimo civilizaci, je dobré vědět kdy bezpečně tankovat.
1 reakcí na tento příspěvek Měření množství paliva, vynechávání motoru
Na první dovolené mě to dostalo. Dojezd 45 km a při pořádném naklopení motor ende. No dovlíknul jsem to na pumpu ještě 10, ale jel jsem jako posraný a bez náklonu. Od té doby chci tankovat při dojezdu min. 50 km. Prostě je to o tom na to myslet. Ale žíly mi to naprosto netrhá.?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření množství paliva, vynechávání motoru
Montydzek, dave-lister> Díky kluci. Takhle vidím že je to normální a tak není co řešit - jen tankovat dřív.
Bal jsem se že je něco špatně - třeba propojovací hadice mezi křídly nádrže...
Myslím, že je to důležitá informace i pro ostatní.
Bal jsem se že je něco špatně - třeba propojovací hadice mezi křídly nádrže...
Myslím, že je to důležitá informace i pro ostatní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření množství paliva, vynechávání motoru
Mayk> Ahoj,,já mám malou mádrž a na kufru kanystr 2,5l takže jsem v klidu...
Takže příspěvek- zkušenost že mně to ukazuje s tou malou nádrží parádně ,počítá to až ke 20km a pak už to píše ty vodorovné čáry,abych jako netrval na tom,že to 20 stopro dá...
Ale dalo,kanystr jsem sundavat nechtěl a dojel k pumpě na výpary,bez cukání...
Každopádně jsem už přemýšlel,kolik dám ještě na ten kanystr a najednou tam byla
( kde už nevím,ale ČR to nebylo,nervozita ťukala na rameno ... )
Musím zopakovat,že za mně to ukazuje dojez bez problémů a mám ho zobrazený jako trvalý údaj.
Už bych nechtěl po vzoru fichtla čekat kdy mi začne kuckat,a přepínal kohout pod nádrží
Naposledy editováno 12.04.2021 21:57:57
Takže příspěvek- zkušenost že mně to ukazuje s tou malou nádrží parádně ,počítá to až ke 20km a pak už to píše ty vodorovné čáry,abych jako netrval na tom,že to 20 stopro dá...
Ale dalo,kanystr jsem sundavat nechtěl a dojel k pumpě na výpary,bez cukání...
Každopádně jsem už přemýšlel,kolik dám ještě na ten kanystr a najednou tam byla
( kde už nevím,ale ČR to nebylo,nervozita ťukala na rameno ... )
Musím zopakovat,že za mně to ukazuje dojez bez problémů a mám ho zobrazený jako trvalý údaj.
Už bych nechtěl po vzoru fichtla čekat kdy mi začne kuckat,a přepínal kohout pod nádrží
Naposledy editováno 12.04.2021 21:57:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření množství paliva, vynechávání motoru
petr1000001> Můžeš být v klidu, nepřesný palivoměr má jen ATAS.
Já můžu potvrdit tady tu taškařici s ukazatelem paliva u ATASe. Od dojezdu 40km cukání v náklonu, pak mišel dojezd rychle dolů, když tam zbývalo 20km, tak to kleklo úplně. Dotlačil jsem to v brně z kružáku u globusu na pumpu za krásného povzbuzování kolemjedoucích automobilistů .
Když jsem byl malý, a to už je hodně dávno, myslel jsem si, že se v roce 2021 budu do práce dopravovat vzduchem .... je rok 2021, jezdíme furt po silnici, což je pro moto super , bohužel neumí honda udělat palivoměr tak, aby ukazoval co má ... teploměr totéž ... tak holt tankuju, když je dojezd 50km, člověk si zvykne.
Když jsem byl malý, a to už je hodně dávno, myslel jsem si, že se v roce 2021 budu do práce dopravovat vzduchem .... je rok 2021, jezdíme furt po silnici, což je pro moto super , bohužel neumí honda udělat palivoměr tak, aby ukazoval co má ... teploměr totéž ... tak holt tankuju, když je dojezd 50km, člověk si zvykne.
1 reakcí na tento příspěvek Měření množství paliva, vynechávání motoru
Taky mě to trochu sere,ale od toho jsou internetové fora,kde se dozvíš ty problémy,pak poznáš lidi s malýma pindíkama,co rejou do všeho a do všech a pak je tu zima,kdy se nejezdí,takže tu motorku rozhodíš a odstraníš ty problémy,o kterých ses dozvěděl na forech,aspoň tu mašinu pořádně poznáš ,Myslím,že neexistuje dokonalý stroj,i když to někteří tvrdí
Oldag> tak musim priznat, ze se mi ATAS desne libi. U 11ky je teda dost kosmickej displej a pri prvnim seznameni novy AT1000 pred nekolika lety v Brne me fakt nepresvedcila ochrana proti korozi vystavenych motorek...
Mě se taky líbí,ale čekal jsem netrpělivě na novou africu,když jsem jí viděl,tak jsem začal shánět,kdo má na skladu novou starou ATASku,fakt mi nesedla,jak designově,tak ty displaye,milion nesmyslných tlačítek na řídítkách atd.Proti korozi jsem jí ošetřil,přes zimu rozebral a všechno vystříkal proti korozi,tak snad to bude dobrý.Ale ty orezlý držáky nádrže po půl roce žádná hitparáda teda
Tankuje se až po sítko, proto je nutné pistoli po samovypnutí povytahnout a plnit dal dokud není hladina benzínu až po sítko. Musím tu hladinu prostě diet jak olizuje sítko. Já mám papírových 18.8 a kdybych tankoval jenom jako nikam nedojedu. ZTaké je nutné na motorce sedet a držet ji rovne. Jinak je tam hned o litr a půl méně. U atas s větší bandaskou to není taková tragédie ale u obyčejné Afriky s malou nádrží je rozdíl při tankování doplna a špatným tánkováním 2 až 3 litry
Naposledy editováno 18.05.2021 08:00:33
Naposledy editováno 18.05.2021 08:00:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 20 | 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Náhrada za originál baterii HY110 -... [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Ledys | 38 | 9.12.2023 v 20:08 Davidrak |
Originální quickshifter pro ATAS Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | rst1467 | 20 | 10.4.2023 v 16:02 Sema |
Dotaz na majitele Afrik Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | dl1000xt | 17 | 22.3.2023 v 13:24 Sema |