globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti se značkou Zontes
27.7.2020 v 16:54
Prosím o radu , má-li někdo zkušenosti se značkou Zontes , případně vyzkoušel Zontes 310T?

Zkušenosti se značkou Zontes

27.7.2020 v 17:17 | Nahoru | #1
Proč by někdo chtěl mít zkušenosti s čínou Zontes 310T? Za vlastní peníze určitě ne, ale sem tam se nějaký blázen vždycky najde.

Zkušenosti se značkou Zontes

27.7.2020 v 17:30 | Nahoru | #2
Týden zpět Motorkáři.cz testovali 310V

Zkušenosti se značkou Zontes

27.7.2020 v 17:32 | Nahoru | #3
A proc ne,konec koncu Cina uz neni jako byla,trosku me odrazujou ty elektronicky ficury,ale myslim za ty penize je to slusny,pokud mas dealera se servisem nekde pobliz abys na garancku neobjel pul republiky.Zaruka na novej stroj taky bude.Rozhodni se sam existujou urcite lepsi stroje ale musis trochu pritlacit ale jinak sluzbu to taky udela

Zkušenosti se značkou Zontes

27.7.2020 v 21:31 | Nahoru | #4
Ti nevim cina je furt cina (rozumej ojeb) keci ala honda v licenci.. Ale dělaná ze srackoznich materialu. Az se ti to posere zontes se bude jmenovat elftes nebo tak nejak a nikdo se k reklamaci nebude hlasit a slusnej dil do toho nenapasujes. Priplat 30 a mas alespon cb500x od hondy

Zkušenosti se značkou Zontes

27.7.2020 v 21:53 | Nahoru | #5
Recenze je přímo tady na motorkářích a vyšlo to velmi dobře. Ale dival bych se po T2 verzi už

Jinak na živo u prodejce vypadala kvalita pořádně a lépe než UM motors, Benelli, Kawasaki KLX230,......

Zkušenosti se značkou Zontes

28.7.2020 v 10:05 | Nahoru | #6
reálně to nebude špatná motorka.
Ale osobně by mě odrazovalo několik věcí - hodně si zakládají na tom, že spousta funkcí je ovládaná elektricky (otevírání nádrže, podsedla...). Je to super, pokud to funguje, takže nezbývá než věřit, že je to dostatečně robustní, aby to přežilo třeba deset let a víc.

Motor mají prý vlastní konstrukce, což mi z dlouhodobějšího pohledu přijde taky víc jako nevýhoda, než výhoda - jednodušší shánět díly třeba na Zongshen 250, kterej používá širší spektrum značek a tím i trh s ND bude živější. Ale třeba se ukáže, že je to taky jen kopírka něčeho a s dílama nebude problém ani po letech.

Každopádně v době, kdy se Honda CB300 prodává pod 110, Benelli BN251 za 90 / Leoncino 251 pod kilo, CF Moto 300 za 90, by se mi musela konkrétně tahle motorka fakt mimořádně líbit, abych za ní dal 120.

Zkušenosti se značkou Zontes

28.7.2020 v 11:01 | Nahoru | #7
Je to prošpikované elektronikou, čínskou elektronikou, takže nikdo neví, jestli to za 10 roků neklekne kvůli nějakým ošizeným součástkám. Co jsem četl, tak někomu to od nova žere baterky, originál Li-Ion nevydrží, když vypnutá motorka nevypíná úplně a regulátor nefunguje správně. A zatím nikdo na tom nenajel víc, než pár tisíc km, zkušenosti s mechanickou odollností nejsou.

Zkušenosti se značkou Zontes

4.8.2020 v 23:28 | Nahoru | #8
Mě se ty Zontesy líběj, je to pěkně udělaný, na třístovku jednoválec hodně slušnej výkon, nízká hmotnost, muže s tim bejt super zábava na klikatejch silnicích, pěkný široký řidítka, alu kyvka, led cirkus, čudlíků na ovladačích jak na velký prémiovce, vypadá to epesně. Ale jak to bude spolehlivý, toť otázka. Stejně jako dostupnost dílů a servisní zázemí značky za pár let. Víme všichni, jak to s těmahle čínama chodí...

2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti se značkou Zontes

5.8.2020 v 09:45 | Nahoru | #9
Čím víc elektroniky, tím víc Adidas... Vůbec nechápu, proč má být dokonce tříkilo(!) špikovaný takovýma hovadinama. Asi cílová skupina - chytrá dnešní mládež s chytrýma telefonama, na všecko dotykovej displej a bejt online. Sociální skupina Zontes tě zve mezi svoje Přátele...pche

(reakce na) Zkušenosti se značkou Zontes

5.8.2020 v 09:51 | Nahoru | #10

Codo píše: Čím víc elektroniky, tím víc Adidas... Vůbec nechápu, proč má být dokonce tříkilo(!) špikovaný takovýma hovadinama. Asi cílová skupina - chytrá dnešní mládež s chytrýma telefonama, na všecko dotykovej displej a bejt online. Sociální skupina Zontes tě zve mezi svoje Přátele...pche



Tobe vadilo, ze lidi co maji svuj názor na NC ho pohrdavym tónem prezentují na fóru - ale pak se najde neco, co se nelibi tobe a delas uplne to same

(reakce na) Zkušenosti se značkou Zontes

5.8.2020 v 10:23 | Nahoru | #11
Codo> A prečo by nemalo? Nemusíš tie funkcie používať a môžeš si predstavovať, ako máš mašinu bez serepetičiek.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti se značkou Zontes

5.8.2020 v 12:00 | Nahoru | #12
Obecně nejsem příznivcem elektronických vymyšleností - málo která má smysl. Assasine, můj pohrdavý tón je k takovým zbytečným elektronickým serepetičkám na tříkilu - ty podle mě patří nanejvýš na špičkový modely cesťáků. O motorce jako takový nepadlo ani slovo. Sociální skupina Zontes je nadsázka. Netýkala se majitelů, ale chytrých motorek. Že si brzo asi samy založí svůj motobook, jak budou chytrý.
Metricu - když na Zontesu nepoužiju serepetičku, ani nenaberu benzín. Já ten článek četl.

Nebýt těch elektronickejch sračiček, design Zontesu mi přijde docela príma ulítlej a motka se mi líbí. Je svoje, jen tak se s jinou nesplete. Príma. Nechtěl bych ji, ale to není důležitý. Jen se mi docela líbí.

Naposledy editováno 05.08.2020 12:08:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti se značkou Zontes

5.8.2020 v 13:31 | Nahoru | #13

Codo píše: Metricu - když na Zontesu nepoužiju serepetičku, ani nenaberu benzín. Já ten článek četl.

Potom sorry.

Fakt je, že i na "normálnych" motorkách máš imobilizér, takže by si palivo síce nabral, ale už neodštartoval.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti se značkou Zontes

5.8.2020 v 15:43 | Nahoru | #14
Metric> to jooo, ale imobilizér je prvek celkem nutnej, stejně jako zámek u dveří... hele, takhle se můžeme přetahovat do alelůja, prostě stejně jako nemám rád prošpikovaný auta samočinným řízením, udržovačema v pruzích a takovýma těma sračkama, který si lidi koupěj a pak je maj stejně vypnutý, tak si i myslím, že jednostopý malorážky se maj starat o pěknej zážitek z jízdy a nehrát si na něco, co nejsou. Ale na to můžeme mít každej samořejmě jinej názor, takže pokud by sis Metricu Zontici koupil, byl bych spíš zvědavej, jak se ti s ní jezdí, jaká je pod prdelí, než jak si otvíráš víčko nádrže. Pro mě je nadbytečná elektronizace důvod něco nekupovat, pro tebe třeba baopak, jsem přece jen už o dost starší. Někdo brunetky, někdo blondýny. No, a to je všecko

Naposledy editováno 05.08.2020 15:44:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti se značkou Zontes

5.8.2020 v 16:28 | Nahoru | #15
Codo> Nechci ti brát iluze, ale cílovou skupinu ulovíš právě na elektronické fičuriny a vzhled. Co si budeme povídat, funguje to i na fotříky (fičuriny) a maminy (vzhled), co jdou pro nové auto. Kdybys chtěl prodeje postavit na konstrukční dokonalosti, tak jdeš ke dnu.

P.S. a ten immobiliser je nutný (povinný) pouze kvůli dementním předpisům, jinak je to úplně stejná fičurina, jako el. zámek víčka nádrže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti se značkou Zontes

5.8.2020 v 16:48 | Nahoru | #16

Codo píše: pokud by sis Metricu Zontici koupil, byl bych spíš zvědavej, jak se ti s ní jezdí, jaká je pod prdelí, než jak si otvíráš víčko nádrže

V tomto s Tebou plne súhlasím, na druhej strane bol Tvoj prvý príspevok čiste o elektronike. Prvá vec, ktorá napadla mňa, že ako 300-ka a obzvlášť čínska, to bude pre človeka mojej výšky úplne neprijateľné. Väčšina výrobcov sa riadi pravidlom, čím väčší motor, tým väčšia motorka, takže malorážky sú malé aj fyzicky - a u Ázijcov a Číňanov obzvlášť je navyše ergonómia relatívne neprebádaným poľom...

Fakt je, že i "jednoduché" mašiny "bez elektroniky" elektroniku majú, pretože bez nej motor spĺňajúci moderné normy nevyrobíš. To sa týka napríklad aj jazdných módov (odozva plynu a pod.), pokiaľ viem, je to len funkcia v riadiacej jednotke, ktorá (teda RJ) tam je tak či tak... Na druhej strane napr. BT modul považujem za celkom neškodný, čo sa stane, keď nebude fungovať? Nepôjde BT, takže na tom budem rovnako ako bez neho. A to platí o väčšine elektroniky, i keď práve to bezkľúčové zamykanie nádrže bude asi výnimka. (Zatiaľ som sa s ním stretol len raz a neskúmal som, čo sa stane v prípade poruchy. U Ducati sa napríklad nádrž odomyká ručne a má aj náhradný zámok na použitie bežného kľúča.)

(reakce na) Zkušenosti se značkou Zontes

5.8.2020 v 17:07 | Nahoru | #17
vilemx> Podle vkusu každýho soudruha Některou skupinu na fičurinu ulovíš, některou neulovíš. Včera jsem se hrabal na netu a našel článek, jak se prodlužuje průměrnej věk u autoparků v cizině (Německo nebo USA to myslím bylo). Jedním z hlavních důvodů (podle průzkumu) není nějaká menší kupní síla než jaká byla dřív, ale právě nechuť zákazníků kupovat ty přepíčený auťáky. Radši lidi voprašujou svoje starší, ještě relativně! jednoduchý - procento takovejch bylo snad někde mezi 70 a 80ti.
Jak třeba u novýho modelu auta zrušej mechanický přepínače a nahraděj to nějakým posraným displejem, tak tím pro mě taková kára končí. Prostě to nechci. A jak tak sleduju moje okolí, nejsem jedinej, kdo tyhle věci nemá rád.
Tož asi tak.

Naposledy editováno 05.08.2020 17:09:40

(reakce na) Zkušenosti se značkou Zontes

5.8.2020 v 17:09 | Nahoru | #18
Metric> Však jo. Už tak je toho elektronickýho dost, než aby se ještě chlubili, že víc a ještě víc. Ale to už se točíme dokola

Zkušenosti se značkou Zontes

7.8.2020 v 02:26 | Nahoru | #19
Koukal sem na nějaký onboard videa na youtube a maximálka na tacho horko těžko 140 a od 120ti se tomu už moc nechce.. To bych od 34 koní v lehounký motorce čekal tak ke 160ti.. Ty udávaný koně budou zřejmě krapet vylhaný..

Zkušenosti se značkou Zontes

7.8.2020 v 08:42 | Nahoru | #20
Kup to. Na nějaký testy číny nedám ani náhodou. A na papíry potvrzující kvalitu materiálů už vůbec ne. Osobní několika letá zkušenost z jiného oboru. Ale když se značka udrží tak 5 roků, budou dobré dlouhodobé zkušenosti z Evropy, tak potom začnu věřit. Jinak je to tak, jak píše většina. Musíš počítat s tím, že po pár měsících to nebudeš chtít, prodáš ji pod 50% ceny a koupíš si pořádnou.

Zkušenosti se značkou Zontes

7.8.2020 v 15:53 | Nahoru | #21
koukám taková Honda CB 300R stojí nová 110 litrů, to je jen o pár ticek víc jak ten Zontes, tady asi neni o čem...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist