bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kurtování "kapoty" za kraje řidítek
 
24.7.2020 v 20:32
Ahoj, komplikované kurtování kapotované motorky mě dovedlo až vyšroubování závažíček a našroubování ok.
Jen jsem toto řešení nikde/u nikoho neviděl, tak jsem znejistěl a píši dotaz na vaše názory
fotky jsou jen ze zkoušky, ještě jsem takto nevezl




kurtování "kapoty" za kraje řidítek

24.7.2020 v 20:59 | Nahoru | #1
Nebude to záhul na ty řídítka? Možná bych jim odlehčil tím, vzít to za vršek vidlí k tomu "plotu" kolem vozíku pokud je dost pevný a vzájemně se to "vidí".
Těm řídítkům by spíš bodly kotevní body ve větší výšce.... spíš až v jejich úrovni... než je tahat dolů.
Co využít padáky?
No, možná ty řídítka stačí. Já patřím bohužel k těm co předimenzovávají a hrajou na jistotu. Raději více než méně.
Kolo máš sice oboustranně jištěné, ale já bych ho stejně i přivázal...

No ale furt lepší za řídítka než za zrcátka.

kurtování "kapoty" za kraje řidítek

24.7.2020 v 21:10 | Nahoru | #2
Dej přední kurt jen přes přední kolo Stačí bohatě!!!Nehne se to.

kurtování "kapoty" za kraje řidítek

24.7.2020 v 21:17 | Nahoru | #3
Taky vozím na vozíku a dávám jednu kurtu na kolo přes kolébku a dvě kurty dozadu za stupačky. A drží.....

kurtování "kapoty" za kraje řidítek

24.7.2020 v 21:38 | Nahoru | #4

kurtování "kapoty" za kraje řidítek

24.7.2020 v 21:49 | Nahoru | #5
Kurty jsme u kapot vždycky tahali přes spodní brýle a fungovalo to. Ale každý způsob, který funguje, je dobrý.

kurtování "kapoty" za kraje řidítek

24.7.2020 v 21:57 | Nahoru | #6
s motorkou na vozíku jsem absolvoval hodne tis. km. Za řiditka bych ji nikdy nekurtoval.. Za brýle zespodu a najit si uhel aby řemen nedřel kapotu. Dalši kurty za držáky zadních stupaček a jistíci za přední padáky (už se mě stalo že se žehlička kurty cestou vysypala)

kurtování "kapoty" za kraje řidítek

24.7.2020 v 23:37 | Nahoru | #7


Naposledy editováno 24.07.2020 23:40:48

kurtování "kapoty" za kraje řidítek

24.7.2020 v 23:59 | Nahoru | #8
ja mam jehlici skrz cep kyvky.. ale konce ma presne stejny

kurtování "kapoty" za kraje řidítek

25.7.2020 v 06:57 | Nahoru | #9
Skús to cez tie spätné zrkadlá...

Ale myslim,ze takto ako si to urobil je to uplne v pohode na istotu a nicomu to nevadi,len to moc neutahuj..

kurtování "kapoty" za kraje řidítek

25.7.2020 v 07:22 | Nahoru | #10
No musim uznat, že když vidim tuhle starou nafouklou kapotáž, tak poteš pánbůh... řídítka se mi fakt nelíbí jako místo na upnutí, ale očividně nemáš moc na výběr.

JInak když jsem si po sto letech dodělával neomezenou a i B, tak jsem odvážel vozejk se třema v rámci jízd na B a prostě je tam hodil a opět kurtu někde přes půlku křízem přes všechny a jelo se (po praze, přes díry bordel všechno), ale tam je to do o tom že tam máš to přední uchycení pro kolo, to se pak nemá moc jak hnout, což ty máš takže bych nepanikařil

Ještě, že mám pracovní a i všude kolem lidi s dodávkama, tam to napereš na předek, vezmeš kurtou přes sedačku a můžeš jet jak drak



Naposledy editováno 25.07.2020 07:30:01

kurtování "kapoty" za kraje řidítek

25.7.2020 v 21:21 | Nahoru | #11
Vozím enduro a cenduro. Motorky podstatně vyšší, možná o kousek těžší. Vážu v podstatě jen za řídítka. Další kurtu dám jako pojistnou pro případ nouzového brzdění, nebo nárazu ve správném směru za stupačku, a také aby zajistila moto proti pádu do vozovky v případě prasknutí pravé kurty.
Řidítka to bez problému zvládnou.

kurtování "kapoty" za kraje řidítek

26.7.2020 v 01:50 | Nahoru | #12
zagurtnujes predne kolo o drziak a na kazdu stranu gurtnu o prednu stupacku tym si mimo kapotaze a nemusis sa bat ze ju poskodis a stupacky vydrzia vetsi tah ako riditka

2 reakcí na tento příspěvek kurtování "kapoty" za kraje řidítek

26.7.2020 v 08:53 | Nahoru | #13
Váži pouze za držáky zadních stupaček...............tah dopředu, kde je přední kolo v oblouku lyžiny a vzadu za držáky kufrů. Jinak nechávám motorku na vozíku "pérovat" a mám najeto tímto způsobem vázání toho poměrně dost.
Takto jsem to vázal dříve - dnes už jen čtyři kurty - dvě od stupaček vpřed a dvě za zadní držáky do boků. Při brzdění motorku drží oblouk, při zrychlování "červené" za stupačky a kývání do stran částečně eliminují "žluté" za nosiče kufrů do stran.

GSo váži za padáky válců a zadek za nosiče kufrů, Triumpha za spodní brýle a zadek standard - nosiče.
Vždy se ale snažím fixovat podvozek a motorku nechávám pružit..............je to krásně vidět ve zpětném zrcátku - vozík přes díru poskočí, ale motorka to odfiltruje.........................takovou středně, ale tím myslím středně velkou lavinu normálně odpružíš

Naposledy editováno 26.07.2020 09:03:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kurtování "kapoty" za kraje řidítek

26.7.2020 v 10:44 | Nahoru | #14
Brůča.> já se jenom divím, že netaháš to auto za motorkou, když máš motorku větší než auto

(reakce na) kurtování "kapoty" za kraje řidítek

26.7.2020 v 13:59 | Nahoru | #15
osiris> Je to vyhovující. Stojí pakatel, místo zadních sedadel jsou kufry, kombinézy, boty, helmy. I s vlekem to nepřekročí spotřebu 7l/100km, bez problémů to jede i naložené stovkou. Když to někde odstavíme, tak to neodtáhnou - s vlekem jim to nejde, no a ani to nikdo neukradne........je to Fiat I s vlekem je to tak krátké, že se dostanu zaparkovat do místa po dodávce, a vlek mám brzděný - jinak bych to "papírově" za prcka nedal, a rozchod kol auta a vleku je shodná, takže kudy auto, tudy vlek.
Občas jsem to zapřáhnul i za něco jiného, ale když je to velký vůz, tak autem objedeš díru a vlek ti jí vymete - což není na těch malých kolech příjemné.
Už jezdím Fiatem pouze do práce. Motorky tahám medvědem - Áčko..............takže zase až tak velká změna to ve velikosti není.
Jen je to příjemnější a levnější. Klima a spotřeba ještě menší, protože je medvěd v ropě.

Naposledy editováno 26.07.2020 14:02:24

kurtování "kapoty" za kraje řidítek

26.7.2020 v 14:11 | Nahoru | #16
Když se koukneš na motorku, tak tažný je tam také

kurtování "kapoty" za kraje řidítek

26.7.2020 v 21:09 | Nahoru | #17


Fotka nic moc ale za spodni bryle v pohode, u Thunderace predtim stejne kurtovaci misto, pak staci do boku za podsedlak/drzaky stupacek atd :)

(reakce na) kurtování "kapoty" za kraje řidítek

26.7.2020 v 21:12 | Nahoru | #18
******

Naposledy editováno 26.07.2020 21:12:54

(reakce na) kurtování "kapoty" za kraje řidítek

26.7.2020 v 21:13 | Nahoru | #19

osiris píše: Brůča.> já se jenom divím, že netaháš to auto za motorkou, když máš motorku větší než auto



1 reakcí na tento příspěvek kurtování "kapoty" za kraje řidítek

26.7.2020 v 22:10 | Nahoru | #20
DÍKY VŠEM za reakce, pár motorek už jsem převezl, ale byly to naháče 70/80 er, tam kurtování za spodní brejle byla sranda.
Jasně , že to za ty řídítka přitáhnu s citem, a dík vašim připomínkám zakurtuju ještě přední kolo v kolíbce

(reakce na) kurtování "kapoty" za kraje řidítek

27.7.2020 v 08:07 | Nahoru | #21
GL1> jinak pěknej vozík od f. Sacher na jeden bike úplně dostačující a doma navíc udělá dost práce :)

kurtování "kapoty" za kraje řidítek

28.7.2020 v 08:35 | Nahoru | #22
Za řídítka ne. Viděl jsem u V Strom, že řídítka nejsou dobrá volba.pro kurtování.
Úplně se ohnula a musela se vyměnit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist