Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Seřízení podtlaků Honda VTX1800
22.7.2020 v 11:37
Ahoj všem, byl by tu prosím někdo, kdo má zkušenost se seřízením podtlaků na tělese škrtících klapek u motorky HONDA VTX 1800 C1? Jde mi o to, že mám problém při přidání plynu ze zavřené polohy, kdy dochází k celkem prudkému škubnutí vpřed. Nejvíce se to projevuje na nižších převodových stupních. Nikde v manuálu jsem nevyčetl, jaké je základní nastavení šroubků s pružinkami na těle klapek, nastavení potenciometru popsané je. Zkoušel jsem různé varianty nastavení potenciometru a šroubků, ale vliv to má celkem malý. Motorka má originální výfuk, má hypercharger s KN filtrem a nemá power commander. Kdyby se našel někdo, kdo o tomto problému něco ví a třeba to taky řešil, budu velmi zavázán za případnou konzultaci. Milan

Seřízení podtlaků Honda VTX1800

28.7.2020 v 22:38 | Nahoru | #1
To jsi takto koupil, nebo jsi to měl v originálním stavu, přidal hypercharger a KN filtr a pak to začalo takto blbnout?

Seřízení podtlaků Honda VTX1800

29.7.2020 v 15:21 | Nahoru | #2
No, tak nějak. Motorku jsem koupil v roce 2005 novou u Hondy v Plzni a nechal jsem si vyměnit výfuky za Vance Hines, dát power commander a KN filtr s hyperchargrem - prostě frajeřina. Trochu to tím začalo zlobit, ale protože jsem nejezdil do Alp do serpentin, moc mi to netrápilo. Teď stárnu, víc cestuju a proto jsem to částečně vrátil do původního stavu, tedy originál výfuky a pryč power commander. Kn filtr tam mám, ale krátce jsem zkusil jezdit s originál filtrem, to bylo stejné ... Myslím, že to ty žužlové u Hondy nějak rozštelovali, moc o tom nevěděli a ladili to podle ucha. Každopádně je to dlouhodobý stav a vím, že to trápí i jiné majitele, stejný problém a znám zase i jiné, kde ten motor jde naprosto plynule od nuly. A nezáleží na výbavě a změnách. Mám vysledováno, že změnou nastavení potenciometru a šroubků bohatosti směsi se to škubnutí mění, ale když ho eliminuju při zavření plynu, o to větší je při přidání plynu. Vím, že hodnota napětí na potenciometru v nulovém stavu plynu je mezi 0,4 a 0,6V, ale nikde jsem nevyčetl základní nastavení šroubků bohatosti. Čím je vytočím více ven, tím je to lepší, ale mám obavy, aby se při malém přítlaku pružiny sami nevytočily ven a nevypadly. Toť tak ....

Seřízení podtlaků Honda VTX1800

29.7.2020 v 22:12 | Nahoru | #3
Tak to asi bohužel nepomůžu...
Možná jedině zkusit dát tam zpátky power commander a zkusit do něj dát mapu pro originální výfuky a otevřené sání jestli to nepomůže. Já mám hypercharger a dal jsem si taky zpátky originální výfuky, stáhl mapu od někoho kdo to má už naladěné ve stejné sestavě a problémy nemám...

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení podtlaků Honda VTX1800

30.7.2020 v 08:52 | Nahoru | #4
Ahoj, já udělal hroznou chybu, že jsem všechny ty sundané a v podstatě nové díly prodal. Teď to kupuju zpátky a předělávám motorku do originálu. Já vím, že to je hrozný, ale je to tak skvělej stroj, že se mi to vyplatí pro vynikající pocit z jízdy. Zkusím ještě originál filtr a sehnal jsem si i nový potenciometr na škrtící klapky, tak snad se to nějak podaří A děkuju za konzultaci ... Milan

2 reakcí na tento příspěvek Seřízení podtlaků Honda VTX1800

30.7.2020 v 09:43 | Nahoru | #5
Ahoj, jsem zvědav, jaké bude rozuzlení (pokud nějaké bude). Mám totiž ten stejný pocit na mém Y XV1900 MidnightStaru. Při zavření plynu či otevření plynu to strašně prudko cuká (je to silně nepříjemné). Do nyní jsem to přikládal k mé neschopnosti s citem pracovat s plynem ale asi to bude i něčím jiným. Držím palec a pak snad budu moci čerpat Tvé zkušenosti na mé lokomotivě. Ať se daří!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení podtlaků Honda VTX1800

30.7.2020 v 21:56 | Nahoru | #6

Milan-VTX1800 píše: Ahoj, já udělal hroznou chybu, že jsem všechny ty sundané a v podstatě nové díly prodal. Teď to kupuju zpátky a předělávám motorku do originálu. Já vím, že to je hrozný, ale je to tak skvělej stroj, že se mi to vyplatí pro vynikající pocit z jízdy. Zkusím ještě originál filtr a sehnal jsem si i nový potenciometr na škrtící klapky, tak snad se to nějak podaří A děkuju za konzultaci ... Milan


Ty jsi prodal hypercharger s v podstaně věčným KN filtrem? To kvůli tomu aby jsi měl originální stav?
Promiň ten dotaz, hypercharger je na VTX to nejlepší co jsem jí koupil, vypadá a funguje oproti tomu originálnímu krytu dokonale a tak mi to hlava nebere...

(reakce na) Seřízení podtlaků Honda VTX1800

30.7.2020 v 22:00 | Nahoru | #7

Chenzee píše: Ahoj, jsem zvědav, jaké bude rozuzlení (pokud nějaké bude). Mám totiž ten stejný pocit na mém Y XV1900 MidnightStaru. Při zavření plynu či otevření plynu to strašně prudko cuká (je to silně nepříjemné). Do nyní jsem to přikládal k mé neschopnosti s citem pracovat s plynem ale asi to bude i něčím jiným. Držím palec a pak snad budu moci čerpat Tvé zkušenosti na mé lokomotivě. Ať se daří!


Zeptám se blbě....jak dlouho ji máš a jak dlouho s ní jezdíš?

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení podtlaků Honda VTX1800

31.7.2020 v 05:37 | Nahoru | #8
Mám ho od 11/2020 a najeto s ním nyní 938km. Moc nejezdím - není moc čas Předtím jsem jezdil DragStara 1100 Classic a s tím jsem najel za těch 8 sezón 14.164km. U něj sem to cítil podobně, jenže tam byly potřeba udělat karburátory, ten při zavření plynu i prskal do laufu. Měl jsem možnost se projekt na kámošovým Viragu 1100 a na jiným kámošovým XV1900 a na obou strojích jsem tento stav (o kterém je toto vlákno) nepozoroval.
Takže ano, moc jsem nenajel ale zase nějaký ten kilák za sebou již mám.

Jinak jsem ten, kdo opravdu rapidně snižuje průměr ročního nájezdu

Naposledy editováno 31.07.2020 05:39:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení podtlaků Honda VTX1800

31.7.2020 v 08:35 | Nahoru | #9
karel28> Hypercharger jsem neprodal Jen zkouším varianty výbavy, která z nich na to cuknutí bude mít vliv. Prostě si nevím rady, tak zkouším ... Když origo filtr nebude mít vliv, dám zpátky hypercharger. Teď ještě vyměním potenciometr, mohl by to dělat i on.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení podtlaků Honda VTX1800

31.7.2020 v 08:52 | Nahoru | #10
Chenzee> Dám vědět, jak se to vyvíjí....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení podtlaků Honda VTX1800

31.7.2020 v 10:36 | Nahoru | #11
Milan-VTX1800> jestli to dobře chápu tak jsi zasahoval do potenciometru TPS, Obecně z nastavení TPS vychází řídící jednotka pro dávkování paliva, Na mé Guzzi je třeba základní nastavení holého TPS při odpojení táhel, regulace volnoběhu atd 150mv.
Být tebou tak si pořídím servisní manuál, nebo jednodušeji to nastrojím do orig. stavu a nechám seřídit. Ti kluci co to bastlili před x lety tak dnes to zvládnou v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení podtlaků Honda VTX1800

3.8.2020 v 00:58 | Nahoru | #12

Chenzee píše: Mám ho od 11/2020 a najeto s ním nyní 938km. Moc nejezdím - není moc čas Předtím jsem jezdil DragStara 1100 Classic a s tím jsem najel za těch 8 sezón 14.164km. U něj sem to cítil podobně, jenže tam byly potřeba udělat karburátory, ten při zavření plynu i prskal do laufu. Měl jsem možnost se projekt na kámošovým Viragu 1100 a na jiným kámošovým XV1900 a na obou strojích jsem tento stav (o kterém je toto vlákno) nepozoroval.
Takže ano, moc jsem nenajel ale zase nějaký ten kilák za sebou již mám.

Jinak jsem ten, kdo opravdu rapidně snižuje průměr ročního nájezdu


11/2020?
Jasný, je to překlep a asi myslíš 2019. Takže problém v nevyježděnosti nebude. Na té motorce je vše v originálním stavu? Předělané sání ani výfuk není?

(reakce na) Seřízení podtlaků Honda VTX1800

3.8.2020 v 01:02 | Nahoru | #13

Milan-VTX1800 píše: karel28> Hypercharger jsem neprodal Jen zkouším varianty výbavy, která z nich na to cuknutí bude mít vliv. Prostě si nevím rady, tak zkouším ... Když origo filtr nebude mít vliv, dám zpátky hypercharger. Teď ještě vyměním potenciometr, mohl by to dělat i on.


Dej si tam zpátky ten hypercharger a power commander a stáhni si jinou mapu jak vyměníš ten potenciometr.
OT:Teď jak jsem dal zpátky ty originální výfuky, tak se mi motorka taky chová úplně jinak a taky to budu zkoušet po dlouhé době ladit

(reakce na) Seřízení podtlaků Honda VTX1800

3.8.2020 v 12:27 | Nahoru | #14
Vladimir> Ahoj, v servisním manuálu VTX 1800 je uveden údaj 0,4 - 0,6 V na jezdci TPS při zavřených klapkách za předpokladu, že napájení krajních kontaktů TPS je 5V. Je-li napájení trochu jiné (já mám 5,2V), hodnota na jezdci je lineárně posunutá (0,416 - 0,624V). A v tomto rozsahu někde leží ten správný bod ... Je to o hledání, na brzdě se to nenaladí, tam jsem s motorkou byl.

(reakce na) Seřízení podtlaků Honda VTX1800

3.8.2020 v 21:59 | Nahoru | #15

karel28 píše: 11/2020?
Jasný, je to překlep a asi myslíš 2019. Takže problém v nevyježděnosti nebude. Na té motorce je vše v originálním stavu? Předělané sání ani výfuk není?


Jasný, 2019
Vše originál. výfuk, sání.

Seřízení podtlaků Honda VTX1800

3.8.2020 v 22:42 | Nahoru | #16
Tak to asi neporadím.....možná tak jedině s motorkou na brzdu a třeba se zjistí, že se v tom někdo dřív vrtal...
Edit: Nevšiml jsem si, že Milan-VTX1800 píše, že brzda nepomůže, takže jak vidím asi radím blbě.

Naposledy editováno 03.08.2020 22:44:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr chopper [1, 2, 3, 4] Honda VTX 1300, Honda VTX 1800, Kawasaki VN 2000, Su... sobilac 108 20.11.2020 v 09:58 biker.ch
Progresivní pružiny Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 1Bandit 6 2.11.2020 v 21:09 1Bandit
Vtx 1800 na kratke cesty Honda VTX 1800 rcmak 8 3.8.2020 v 00:55 karel28
Pohodlny cruiser na dlhsie cesty Yamaha XV 1600 WildStar, Honda VTX 1800, Suzuki C180... Babrak77 6 17.6.2020 v 20:42 Babrak77
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666

TOPlist