bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Srovnání zadního a předního kola do roviny
17.7.2020 v 12:08
Ahoj, dopínal jsem na motorce řetěz a řeším, jak obě strany srovnat, aby měly přesně stejnou vzdálenost.. Mám sice na obou stranách stupnici, ale přijde mi, že ta je celkem dost hrubá (milimetr sem, milimetr tam, ale na předku to udělá docela dost). Existují nějaké jiné způsoby než např. lať přes zadní kolo a doměřit na předku (přijde mi, že jakékoliv pohnutí řidítek vše rozhodí a je to takové "hrubé"...

Zde příkládám fota stupnice:



Zkoušel jsem taky měřit šuplerou vzdálenost mezi kyvkou a tím vymezovací čtvercem, viz foto níže. Akorát otázka, jestli je kyvka z obou stran stejná.



Napadá vás nějaký spolehlivý způsob? Díky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání zadního a předního kola do roviny

17.7.2020 v 20:51 | Nahoru | #1
cuir> jj ten bazmek sem si koupil před 2 lety a je to fakt pecka. Do té doby sem to dělal jen podle té stupnice. Je to fakt pecka a i rychlovka. Ta tyčka je dost dlouhá na to abys poznal že je opravnu souběžně s řetězem. Hraješ si jen s těma štelovacíma šroubkama a mezi tim sáhneš na průvěs řetězu atk dokola než je to na své místě. Je to tak přesné že půl otáčky štelovacím šroubem je cca cenťák na konci té tyčky. Jinak kontramatky mám i na svém GS. Myslím, že by tam měli být protože tam je možnost že se ten štelovací šroub povolí a tah řetězu bude tahat kolo dopředu. Jak sem psal , dvě matky dvě koruny a máš jistotu že se to nehne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání zadního a předního kola do roviny

21.7.2020 v 22:24 | Nahoru | #2

MartasUS píše: cuir> jj ten bazmek sem si koupil před 2 lety a je to fakt pecka. Do té doby sem to dělal jen podle té stupnice. Je to fakt pecka a i rychlovka. Ta tyčka je dost dlouhá na to abys poznal že je opravnu souběžně s řetězem. Hraješ si jen s těma štelovacíma šroubkama a mezi tim sáhneš na průvěs řetězu atk dokola než je to na své místě. Je to tak přesné že půl otáčky štelovacím šroubem je cca cenťák na konci té tyčky. Jinak kontramatky mám i na svém GS. Myslím, že by tam měli být protože tam je možnost že se ten štelovací šroub povolí a tah řetězu bude tahat kolo dopředu. Jak sem psal , dvě matky dvě koruny a máš jistotu že se to nehne



když to takto sešteluješ, jak ti to vychází pak na značkách na kyvce(pokud je tam máš)? Nečetl sem to celé, tak snad se na to už někdo neptal...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia Shiver 750 35kw Aprilia SL 750 Shiver V2OTZ 7 4.4.2024 v 21:22 V2OTZ
Brzdová kapalina + spojka Aprilia SL 750 Shiver Lovaisek 2 10.3.2024 v 18:57 Gahan37
Aprilia Shiver 750 x BMW F800R Aprilia SL 750 Shiver, BMW F 800 R QuincyMax 29 20.1.2024 v 16:06 dracek117
Zadní brzdič demontáž Aprilia SL 750 Shiver, Aprilia SL 750 Shiver GT fanda.hudek 0 24.7.2023 v 19:46 fanda.hudek
krk řízení aprilia shiver 750 [1, 2] Aprilia SL 750 Shiver Czlad 53 6.4.2023 v 21:29 Vlada


TOPlist