Vzniklo to po náročném výletu v Alpách, kdy jsme jeli fakt pilu a brzdilo se o 106. Dost jsem brzdil zadní, protože bylo mokro. Má senzor přehřátí, ale ten se nerozsvítil.
V manuálu se píše že při dlouhém brždění zadní může dojít k poškození brzd. Nevim jestli jsou to klasický plky, nebo jsem to mohl nějak utavit.
Čili má otázka na technicky znalé. Co se může přílišným používáním podělat?
Takze moze teoreticky zlyhat,ked sa prehreje,moze zacat varit kapalina,ale pokazit sa nenavratne by sa teda koli prehriatiu nemama.Po vychladnuti to.ma zase slapat.....Este tak keby sa zvlnil kotuc,ze by si presiel po vode,ale to by si zistil..
Ale ako som napisal na zaciatku..nemam BMW
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brzdové destičky BMW K 1600 GT | Radek-XVS-1100 | 1 | 18.7.2023 v 19:07 Maty_BMW |
Správne radenie BMW K1600 GT [1, 2] BMW K 1600 GT | atko3 | 35 | 20.7.2022 v 16:21 FJRPEPA |
Správne radenie BMW K1600 GT BMW K 1600 GT | atko3 | 2 | 4.7.2022 v 16:05 atko3 |
BMW K1600 GT - nesvietia dialkové s... BMW K 1600 GT | atko3 | 11 | 4.7.2022 v 06:40 atko3 |
Rukojeť plynu BMW K 1600 GT | janky | 7 | 25.6.2022 v 09:08 StB |