bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Z750 vyšší "výkon"
13.7.2020 v 17:05
Zdravím. Asi mám přiblblý dotaz, ale stejně ho položím...

Mám Kawu Z 750 2005. Mělo by to mít 81 kW (asi ne po těch letech), ale rád bych aby to tak nějak více táhlo. Přemýšlel jsem tam dát -1 zub na předním kolečku a +2 zuby na zadním + nový řetěz. Chci se zeptat zkušenějších, půjde ten rozdíl citelně poznat? Nebo je to blbost něco takového vůbec dělat?

Popř. co by se tam ještě dalo vymyslet? Je tam Leo Vince, quickshifter, tak možná Power commander? Ale počítám že ten až takový rozdíl neudělá nebo jo?

Pokud vás zajímá proč, tak prostě jen tak pro radost. Byl jsem zvyklý na gsxr 1000 a ten výkon a zátah mi tam prostě nějak chybí. Vím že z toho litra neudělám, ale jinou motorku kupovat nechci, tak se to snažím nahnat kde to jde. O top speed mi taky moc nejde, protože stejně jak na tom jedu 160+ tak už je to hodně nepohodlné.

Poradí někdo něco? Díky předem :)

Z750 vyšší "výkon"

13.7.2020 v 17:14 | Nahoru | #1
Převod je nejrozumnější řešení

1 reakcí na tento příspěvek Z750 vyšší "výkon"

13.7.2020 v 18:12 | Nahoru | #2
Chápu to správně že převodem myslíš ty kolečka vepředu a vzadu že? Ne převod motorky na někoho jiného

(reakce na) Z750 vyšší "výkon"

13.7.2020 v 18:40 | Nahoru | #3

Kinča píše: Chápu to správně že převodem myslíš ty kolečka vepředu a vzadu že? Ne převod motorky na někoho jiného


Jo myslel jsem retezovou sadu, to druhy je taky dobry reseni, ale to jsi psal, ze nechces

Z750 vyšší "výkon"

13.7.2020 v 18:43 | Nahoru | #4
Bohužel na to nejsou finance no, aby to za něco stálo.

Z750 vyšší "výkon"

13.7.2020 v 18:45 | Nahoru | #5
Řekl bych, že změnu malého kolečka poznáš hned. Tak třeba zkus postupně, první malé a pak rozetu kdyžtak. Ale jestli to bude stát za to ti neřeknu

Z750 vyšší "výkon"

13.7.2020 v 19:14 | Nahoru | #6
Já právě spíš radši oboje najednou ať už k tomu rovnou vezmu i správný řetěz. Co to tak reálně může udělat s top speed? -1 vepředu a +2 vzadu

Z750 vyšší "výkon"

13.7.2020 v 19:23 | Nahoru | #7
Jeden vepredu bude cca jako 2-3vzadu, ma to sve nevýhody - vepredu kdyz das moc malé tak to vic namaha řetěz - vic se láme a take to vic opotrebovava gumovy kluzák na kyvce.
Mamto vliv i na odpruzeni, ale to asi moc lidi v provozu nepozna.
Dostaneš sestku do omezovace? Tipuju, ze ne... myslim, ze maximalka bude dost podobna, jen se ti podari ten motor na posledni kvalt roztocit více. Jestli to ma senzor tachace na prednim kolecku - jakoze nejspis jo - tak ti to bude kecat. Tzn pojedes podle budiku 180 ale realne neco mezi 150-160

Z750 vyšší "výkon"

13.7.2020 v 19:23 | Nahoru | #8
Gearingcommander. Com věnuj té stránce 5 minut a budeš vědět vše

Z750 vyšší "výkon"

13.7.2020 v 22:31 | Nahoru | #9
No já nevím. Pokud ti nestačí. Jasně, unavená. Ale powercomander a skončíš u vysypanej převodovky, koupil jsi si bazarovku za poslední peníz.... .

Z750 vyšší "výkon"

13.7.2020 v 22:31 | Nahoru | #10
No já nevím. Pokud ti nestačí. Jasně, unavená. Ale powercomander a skončíš u vysypanej převodovky, koupil jsi si bazarovku za poslední peníz.... .

Z750 vyšší "výkon"

13.7.2020 v 22:33 | Nahoru | #11
Stejně mě dráždí chlapík, kterému je 81kW málo, nemá zkušenosti, googla nezná.

Z750 vyšší "výkon"

13.7.2020 v 22:42 | Nahoru | #12
já měl zkrácenej převod snad u všeho co sem měl, origo převody mi pokaždý případají moc dlouhý, jak psal assassin, když to nezkrátíš opravdu nějak brutálně, tak budeš jen víc točit, to už pak záleží na tobě, jak moc tě to bude srát pokaždé než nakoupím jiná kola počítám si pomocí comanderu, kolik ot bude na 6ku při 90 a kolik při 130-150 což byla moje cestovní rychlost, když sem měl ninju počítal sem si i vyšší rychlosti, u duka mám těch 150 rychlost maximální

Z750 vyšší "výkon"

14.7.2020 v 07:56 | Nahoru | #13
Tohle spočítáš s tužkou v ruce...
Dejme tomu (abych nemusel pro kalkulačku) že změníš hnací kolečko z 10 na 9 zubů, tj. o 1/10. K dosažení určité rychlosti na jednotlivých kvaltech budeš potřebovat o 1/10 vyšší otáčky. Při stovce ti to bude na 6.q místo 5000ot točit 5500 a maximálka ti z dřívějších 200km/h spadne na 180 při stejných 10000 ot.
Tolik teorie. Třeba motorka nebyla schopna dosáhnout uvedenou max. a tak v reálu propad nemusí být tak velký. Na druhou stranu je max. rychlost údaj asi nevyužívaný.
Jak moc se to projeví v oblasti dynamiky, která tě zajímá nedovedu posoudit, nemám s tím zkušenost. Zjednodušeně teoreticky se zlepší o 1/10. Hlavně u motorek, které mají nakrátko naskládané kvalty to bude o hovnu, protože budeš ještě víc řadit a přitom pojedeš pomaleji...

Z750 vyšší "výkon"

14.7.2020 v 08:24 | Nahoru | #14
Výpočty a teorie je pěkná věc,ale mě to zafungovala obráceně,omylem jsem objednal na H9 přední kolečko o zub větší,tak že jsem mu přiťížil, no a nechápu proč ale teť je to takový divočejší,a dokonce se až moc snadno zvedá jen za plynem,a jako bonus jde tachometr úplně stejně jak GPS a maximální dostanu taky kdykoliv trochu před 230.Kamarád se svezl a už to na svým má taky,nechápu to,když jsem vlastně udělal opak

Naposledy editováno 14.07.2020 08:25:11

1 reakcí na tento příspěvek Z750 vyšší "výkon"

14.7.2020 v 09:08 | Nahoru | #15
Vlaha: to je zvlastni. Ja dal jen pneu s větším obvodem - tzn taky prevod do rychla a uz to neni ono. samo ma to zkracování svoje meze, pri velkym skoku pak jedes stejne jen o kvalt vejs

(reakce na) Z750 vyšší "výkon"

14.7.2020 v 09:23 | Nahoru | #16
assassin> no je to divný,vím to,ale prostě je divočejší,a není to jen můj pocit,anonym na tdm jsem tenkrát taky poznal větší obvod pneu,bylo to k horšímu

Naposledy editováno 14.07.2020 09:25:10

Z750 vyšší "výkon"

14.7.2020 v 11:27 | Nahoru | #17
Díky za rady a stránku gearingcommander. Zkusím tam teda dát -1/+2 a uvidím co to udělá. Měla by mi dost spadnout top speed, skoro o 30, ale pořád to bude ke 200 a tolik ani nepotřebuju, tak rychle jezdím minimálně. Co se týče většího točení, uvidíme, myslím si že by mi to nemuselo vadit, ještě budu sledovat co to udělá se spotřebou. Pokud to bude nějak moc špatné, tak to prostě přehodím zpátky.

1 reakcí na tento příspěvek Z750 vyšší "výkon"

15.7.2020 v 22:42 | Nahoru | #18
mám to tak taky, -1 v předu a +2 na rozetě. nemusíš ani měnit řetěz, vyjde ti original. krouťák se posune znatelně do nižších otáček, takže ti to začne tahat už třeba od 4000. je to mnohem zábavnější a použitelnější v provozu. komu se chce furt kopat o 3 kvalty dolu a točit 9000 když to chceš rozjet

(reakce na) Z750 vyšší "výkon"

16.7.2020 v 08:33 | Nahoru | #19

Martin_R1 píše: krouťák se posune znatelně do nižších otáček


Krouťák motoru se tímto nemůže nikam posunout, jen se znásobí jiným převodem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 Bedys85 10 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 ERINN 1 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 AdamSnopek 7 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 Marťas410 24 20.8.2023 v 22:19 Martinek866
Kawasaki z750 2011 Kawasaki Z 750 YZFLukyn 1 15.5.2023 v 13:24 Krautkopf


TOPlist