Jede auto, v obci 70, v zatáčkách taky, za ním druhé v obci 50.
V zatáčkách ho dožene a chystá se předjíždět, trasu velmi dobře zná.
To první mu ještě kamarádsky přibrzdí na asi 45, když by mělo a mohlo vidět, že má druhé za sebou.
Začíná rovinka, druhé začíná předjíždět, první zrychluje.
Když jsou bok po boku, předjíždějící vidí, že se rovinka krátí do levé zatáčky a brzdí - první taky, druhý se zařazuje za a...
Během dvou tří vteřin se ze zatáčky vyřítí kombík - tam je asi i nějaká odstředivá síla trošku na vině.. udělá čáry asi 60 m a to fest černé, bez náznaku zatáčení, vletí metr do protisměru a bourá první vůz, druhý škrábne.
Je jasné, že 90 plus a úlek řidiče, co vypálí ze zatáčky a vidí - byť dost daleko, dva vozy v jednom (2 sec) okamžiku vedle sebe. Ty se sice stihly srovnat jak husy za sebe a ke krajnici, takže by se stihli, nebýt neovladatelnosti komb. při sešláplé brzdě a gumojízdě, minout, kdyby kdyby.....
Takže metr za čárou v protisměru.
Kolo LP kombíku je zaraženo pod část A sloupku.
První vůz to naštěstí schytal taky na A sloupek a LP kolo,
vletěl ostře přes protisměr, kolmo do příkopu a dozadu ho ještě ťukl vůz, co jel za kombíkem.
Takže 4 vozy, naštěstí jen mírná zranění v prvním voze, silnice asi 4 hoďky oboustraně stop.
Po celé rovince přerušovaná čára, žádný zákaz ani omez. rychlosti.
A teď, babo raď.
Kdyby v tom kombiku chlap jen pribrzdil, pustil brzdu a srovnal to, tak se nemuselo nic stat. To uz jsou jen uvahy. Nejvetsi podil viny bude mit ten kombik. Uplne bez viny neni asi zadny zucastneny.
Krasna cesta na svezeni. Kolikrat jsem tama drive slusne svihal na motorce. V posledni dobe uz tak neblbnu. Jednak jezdim hodne malo a ztracim grif a silnice jsou navic plne posuku co maji myslenky v praci, pripadne za jizdy pisou sms-ky.
2 reakcí na tento příspěvek Kdo je viník
2 reakcí na tento příspěvek Kdo je viník
Ten, co boural v protisměru, si najal právníka...
Osobě, která předjížděla a stihla se zařadit, došel dopis od pojišťovny...
Pčr ale ještě neurčila míru zavinění...
No toto...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je viník
1 reakcí na tento příspěvek Kdo je viník
..hmm jsem zvedavej jak to (ne)zvladnou rozlousknout urednici, pravdepodobne se pokusi napakovat na vsech zucastnenych
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je viník
Naposledy editováno 14.08.2020 04:06:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je viník
Číkus píše: Drakl> A co se v dopise od pojišťovny píše?
Optám se.. ale něco o placení, byť viník NEBYL uznán
Tak pokud pojišťovna pošle papír a dotyčná osoba se neodvolá, je nebo není to doznání viny?!?
P.s.asi chce obhajovat zkratkovité jednání při průběhu kolizní situace před nárazem, vozidla se sice zařadila relativně včas do svého směru, ale dvě vteřiny na mozek, dvě na reakci brzd a pak už držel brzdy jak hluchý dveře viz čáry - jsou tam dodnes, takhle v podvečer při cestě z ValM na Byst.pod Host...
Medved píše: No ty vole, vy se tady fakt uz na 3.strance dohadujete o tom, co se stalo nejakemu pomatenymu tapetari nekde v nejake asiatske prdeli?
Jen počkej až si sám neb někdo okolo ( z kámošů - pokud víš, co to je a nějaké máš) nabije hubu a budou to chtít navléct
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je viník
Drakl píše: Optám se.. ale něco o placení, byť viník NEBYL uznán
Pokud je to něco o placení, pak viník pravděpodobně BYL uznán. Ohledně placení pojistného rozhoduje o vině pojišťovna. Fízlové/úředníci rozhodují o vině jen ve věci koho za ni potrestat (čti okrást).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je viník
Takže pojišťovna nařídí "plať!!! " aniž by PČR vyřkla rozhodnutí o zavinění???
To bych pak mohl někoho shrnout vlastní vinou a v korupčpojce se pjekňoučce napakovat?
Proč si potom poi vyžaduje dokumentaci od PČR?
Předem dík za odpověď.
Pojišťovna si vyžaduje dokumentaci od PČR z různých důvodů, třeba aby na základě ní rozhodla. (rozuměj aby se jí lépe vykroutilo z placení)
2 reakcí na tento příspěvek Kdo je viník
řidič VW, ač zřejmě nezvládl v tom kalupu vozidlo v náletu do zatáčky, kde přes strom a mírný horizont neviděl, boural v protisměru, se cítí s podporou právníka nevinen.
Naopak do viníků přibyl ten, co bouchl poslední, tj ten, kterému vletěla Fabča napříč před čumák.
Předjížděný o "tom", že je předjížděn, věděl, ale do 2/3 rovného úseku tomu nevěnoval pozornost...
Naopak předjíždějící předjížděl na "nepřehledném" úseku... t.j.rovný úsek bez horizontu s přerušovanou čárou bez omezeni značkami = 90 Km/h
Čikus, poraď dík předem.
1 reakcí na tento příspěvek Kdo je viník
Přichází nadějná rovinka, Fabiatik v závětří za důchodcem podřazuje do vysokých otáček pro maximální možný výkon a vyrází vlevo. Fábie v závětří stihla prudce akcelerovat na 71 km/h, avšak při útoku na první pozici aerodynamika hatí jakoukoliv další akceleraci.
Fábie se posunuje k první pozici po milimetrech. Rychlost stoupá - 71,2km/h, fabiatik prolamuje plynový pedál skrz podlahu, po 5 vteřinách už 71,3km/h fabiatik drtí věnec volantu.
Bitva vrcholí, už jsou zrcátko na zrcátko, Fábie po čtvrt minutě souběžné jízdy dosahuje úctyhodných 71,4 km/h, když tu se nebezpečně blíží konec rovinky a za zatáčkou zlověstně prosvítají světla.
Zatraceně! Kurváááá!!!! řve Fabiatik a brzdovým pedálem velí k ústupu.
Mezitím ale řev ke kolapsu ždímaného motoru Fábie budí důchodce z kómatu. Ten se po asi 5-vteřinové reakční době leká a šlape na brzdu také.
Protijedoucí týpek zvedá zrak od displaye mobilu, Kurva! Mozek ale stále ještě není přepnut z režimu Facebook do režimu řidič, tak místo plynulého kontrolovaného brždění dle možností adheze vší silou dupne na brzdu a zapřeně drží. Obstarožní gumy na studeném asfaltu nemají šanci.
Podobnost s reálnýma událostma je čistě náhodná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je viník
Drakl píše: Čikus, poraď dík předem.
A s čím mám poradit? Resp. komu z těch tří?
To se teď řeší v rámci pojišťovny, nebo běží nějaké správní řízení? Jaké jsou podklady?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je viník
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je viník
Povídá se o Tobě, že jsi odborník
Tak pokud to budem řešit mimo veřejnost, rád bych si nechal dobře poradit. Šak trnky už zrajů v sudě a na sucho se špatně mluví
P.s.nésu "kombík..obuldozer" , podklady jsou, je to oříšek i pro dopravku..
A kombajndrtič se necítí vinnen, neb přece pokud letím 130?+, tak nemůžu předvídat, že za zatáčkou, do které nevidím, na rovince, kterou zná, si někdo dovolí předjíždět vozidlo jedoucí na výlet se čtyřmi osobami vozidlem přibližně stejného výkonu s toliko jednou osobou....
Nejeden z nás TO patrně zažil na služebkách.
Onehdá jsem měl Fabku v dýzlu, kde náhodně blikla kontrolka a výkon klesl na úroveň babety...
Servisy to nevyřešily, tak se jezdilo dál , připadal jsem si jako big poker master vždy, když jsem předjížděl něco rychlejšího než je chodec Naštěstí to bylo služební, tak jsem to nemohl pojistit a zapálit...Fabčvach bylo ( teď už je asi krychle) to předjížděné, co zrychlovalo z asi 55 na těch snad 83? No nepředjeli by jste ho?
Jak se vyvíjí věc na straně policie/úřadu? S tím bych si troufl radit o dost více a jejich závěry by pak šlo použít jako argument do boje s pojišťovnou.
Ale přiznám se, že mi doposud není zcela zřejmé, co se tam vlastně stalo. Důležitější ale bude postavení vozidel po nehodě, brzdné stopy, zadokumentované výpovědi, případné další důkazy. Jsou ty podklady k dispozici?
Trnky jsi říkal?
edit:
Drakl píše: Díky za názory, víc zatím dávat nebudu, baví mě ty dedukce těch, co to nepřečetli neb nepochopili a musí prostě něco napsat
Víc zatím radit nebudu, bez podkladů to moc nejde a brát v potaz preventivně všechny varianty je příliš pracné a já jsem líný.
Naposledy editováno 25.10.2020 21:16:56
1 reakcí na tento příspěvek Kdo je viník
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je viník
Drakl píše: Po celé rovince přerušovaná čára, žádný zákaz ani omez. rychlosti.
Drakl píše: VÍCE JAK METR ZA PLNOU ČÁROU
Cože?
Naposledy editováno 31.10.2020 17:52:00
Řidič VW z nezvládnutí vozu.
Bránění předjíždění nebylo bráno v potaz
Tak pokud chcete předjíždět, optejte se vozu před sebou, zda Vám nezrychlí a jděte se podívat za zatáčku, zda tam někdo neletí 130++ neb ten by se mohl leknout, hamstnout kola a nezvládnout řízení a vletět metr do protisměru, jinak je TO vždy na průser!!! Neb většina byť dlouhých, suchých a přehledných rovinek končí zatáčkouuuuuů