Ikdyz se to zahřeje furt jsou tam vysoký a karburátorem to neni (myslím)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
Domča7 píše: Kafoholik> A nemůže to být protrženou podtlakovou membránou?
To by mohlo, ale podle mě jak vidím fotky, tak tam žádná nebude...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
Zkus napřed tu hadičku na přírubě do hlavy vyřešit, protože to už evidentně někdo léčil.
Já měl někde na ty mikuni návody, bo jsem se s tím kdysi taky trochu tápil na suzuki, ale zaboha to nemůžu najít... asi to zahynulo se starým noťasem...
Ještě u skútrů čínských zlobí sytiče, odchází tam nějaké těsnění a pak to taky saje. Ten tvůj karbec vypadá jako Mikuni VM a nemá podtlakové ovládání, je to čistá mechanika.
Edit: jo, už to řešíš...
Naposledy editováno 29.06.2020 16:21:52
Napadlo mi jestli to neděje vzduch u toho sitiče ale nesaje
Mezi prirubu a válec sem dal silikon i mezi karburator aby to těsnilo stejně nic
Poslední možnost je podle mě ta membrána ale nevim jestli tam vubec je v návodu nic neni jako v příručce kterou jsem dostal
A v servisu mi to nechtějí opravit (číny nedělají)
2 reakcí na tento příspěvek Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
to sem taky rozebral a nic i jsem sundal ten filtr na benzin po tom kohoutku aby to teklo líp (teče to líp) ale stejně to nepomohlo
Naposledy editováno 29.06.2020 16:31:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
Domča7 píše: Kafoholik> Kde je vzduchovej filtr?
to sem taky rozebral a nic i jsem sundal ten filtr na benzin po tom kohoutku aby to teklo líp (teče to líp) ale stejně to nepomohlo
Filtr bude někde pod sedlem, nebo z boku. Vede do něj ta sací hadice od vstupu do karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
Domča7 píše: Kafoholik> Místo sací hadice jsem dal manžetu od auta u poloosy
tak, jestli to těsní, houby zle. Hele, teď jsem ještě koukal po fotkách a některý ty Yukiny mají ten nátrubek na sacím hrdle, jak vede ta hadička natvrdo zaslepený a jezdí tak...
Akorát jsem nepochopil k čemu to tam je, protože ventilace se dává před karbec do filtru nebo rovnou ven, a ty tam nic řízenýho podtlakem nemáš asi... Ani ventil z nádrže, což někdy bývá. To vede fakt do hlavy?
Naposledy editováno 29.06.2020 16:48:59
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky
Jinak, to od válce, jak se nasazuje ta hadička, to jsem viděl zaslepeny.
V tom ventilu na fotce je opravdu membrána a pokud by byla děravá, tak to může dělat.
Pozná se to tak, že hadičku hubou odsajes co půjde a musí to držet podtlak. Když to nepůjde odsát, je v tom dira někde
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky
Co koho poňouká do takových dobrodružství?l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
Tak asi nemají všichni dobrýho sponzora, aby skocil pro novou do salónu... A naučit se něco vůbec neškodí.
A kdyby ten karbec uz byl mrtvej, je jich novych plný net, takže pokud byla cena dobrá ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
Cena 14000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
Koukal jsem že je to typ co se dává do pitbiku, takže jsou nový k dostání snadno. Pokud je vyklepanej nebo něco, řešení je výměna...
Cena v pohodě, řekl bych.
Naposledy editováno 29.06.2020 22:37:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
Ta membrána není prasklá podtlak to má a když jsem zkusil zacpat tu ventilaci u válce tak sem byl rád že to šlo přijedu domů bum a zase ty zkurvený otáčky....
Jakej by ste mi doporučili ten karbec?
Už nevím si rady