Naposledy editováno 21.06.2020 20:01:50
1 reakcí na tento příspěvek nsr vs mito
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nsr vs mito
https://www.motorkari.cz/tema/?t=217264
1 reakcí na tento příspěvek nsr vs mito
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nsr vs mito
1 reakcí na tento příspěvek nsr vs mito
Což mě přivádí k tomu, že spíš než po konkrétním modelu bych šel po co nejlepším technickým stavu, a bylo by mi jedno, jestli je to Mito, NSR nebo třeba RS.
Je třeba zmínit, že u Cagivy je specifická situace se scháněním ND, kdy jsi odkázanej na ebay a podobný weby, ale v podstatě se dá říct, že na evo se dá sehnat všechno. Na starší verze (s kulatýma světlama) je to trochu horší.
Pokud se chce někdo naučit jezdit a ne se jen na motorce vozit, tak IMHO není do začátku vhodnější náčiní než maloobjemovej 2t, což platí jak na asfaltu tak v terénu. Samozřejmě, provozní náklady jsou oproti 4t někde jinde, ale jestli na to máš, tak směle do toho!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nsr vs mito
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nsr vs mito
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nsr vs mito
Co ještě potřebuješ? Záleží kolik mas peněz jaká je nabídka novych nebo bazaru , vezmi sebou někoho kdo už jezdi a trochu rozumí technickému stavu ať to nevybereš jen podle barvy a jezdíš
A pak je nutné jezdit na ní s ohledem na to, že se maže palivem.. Jinak je trochu "výhoda" mít něco, co už se moc nevidí..
Já na 2T jsem najel přes 45tkm bez drahého servisu či větších poruch. Je prostě potřeba mít moto v dobrém stavu a chovat se k němu jak potřebuje.
Samozřejmě ti budou všichni doporučovat 4T, ale srovnání je nemožné. Toto je dospělá motorka ve srovnání s většinou "motorizovanými koly" čtyřtakty. Motor je jednoduchý, a i opravy jsou rychlé a jednoduché. Pokud se to naučíš, můžeš si to dělat sám - není to složité jako nějaký 4T (žádné ventily, rozvody, sedla, vačky atd.) Záleží na prioritách. Samozřejmě se tomu musíš náležitě věnovat a starat se o to, ale to k tomu patří - ne jen ježdění. Údržba u 2T běžná je i výměna pístu atd. Žádné extra velké problémy tyto motorky nemají, pokud budeš mít co nejnovější a ne moc olítaný kus. 2T zdar!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CDI 589B Honda NSR 125 | čeplin | 0 | 10.3.2024 v 16:18 čeplin |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 11 | 9.3.2024 v 20:25 Thomasr |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |
Nsr hodně řve Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | JukeCZ | 12 | 5.3.2023 v 15:17 Vítězslav_Máří |
Válec nejde sundat Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | JukeCZ | 14 | 3.3.2023 v 23:14 Julip2 |