Prostě budu kupovat nový vidle a asi i brýle, protože starý udělaly na hodinkách 360tku jak na vnější, tak na vnitřní trubce, i když se tvářej na oko zdravě ... a jak tak nějakej pátek zkoumám bazary, skočily tu na mě jedny za cenu u který mi bude "jedno" když nakonec zjistim, že se bude muset rovnat rám nebo bůh ví co ... (Ale zatím jsem pozitivně naivní, krk nikde nic na rámu ani známka, bouličky, prasklého laku, cokoliv) ..to je jedno ...
Nicméně jde o to, že tehle týpek má křupnutej držák blatníku tzn, celej spodní úchyt a tak půjde pryč, jenže můj na ohlý trubce je v pohodě protože ten "ťukanec" šel čelně přes kolo a na padáky, tak mi vrtá hlavou jestli by nestálo je vzít a vyměnit to a nebo jestli je to nesmysl obzvlášt na trubkách co mají 17let a nebude to zakouslý jako pr***
A když už tu vymějšlim takovou P*covinu ... mě tak trklo, a nešlo by rovnou vzít trubky z RN04 RN01 a jen přehodit spodky ? ... jakože vim ho*no ..ale na pohled vypadaj totožně, jen si u RN09 usmysleli že jinak chytěj brzdy a blatník ... jelikož RN09 jsou mnohem vzácnější než RN04 či RN01 a tak stojej nesmysly
Naposledy editováno 19.06.2020 18:26:10
Naposledy editováno 19.06.2020 18:47:56
musis to dostatecne nahrat, ale nahrat jen ten spodek... Aby te nenapadlo plamenem palit trubku.
pokud je tam z vnitrni strany zajistujici cervik, tak ten musi ven. Pokud ho ven nedostanes, tak nema smysl pokracovat dal, protoze ikdyz by jsi ho dokazal ustrihnout tak zkurvis zavit.
Pred sroubovani doporucuju oznacit pro kontrolu vychozi stav. Taze udelas carku fixou na trubku a spodek a pak jeste omalujes krouzek aby jsi videl jak hluboko to bylo zasroubovane. Jasne, zasroubovane je to nadoraz, ale kdyz uz ti pak pri montazi prijde ze s tim neni mozne dal tocit, tak diky te znacce vic, ze proste musis.
Pripadne si zmer pred demontazi delku trubky k hrane spodku.
Tesnici krouzek, pokud tam je, tak dej vzdy novej a lepidlo se dava taky vzdy. Pred montazi trubky je potreba ty zavity od stareho lepidla perfektne ocistit. Jak zavit na spodku, tak i na trubce.
a jen pro zajimavost, prikladam fotku ceho jsou schopni prodejci s cilem zvyseni zisku schopni a vubec jim nevadi, ze na takove prase oprave se clovek muze zabit.
Skoda, ze nevim, kdo toto udelal... osobne bych mu rozmlatil tim tlumicem rypak, ze by se do konce zivota nenajedl tuhe stravy.
Bylo to tak zamaskovane, ze si toho naprosto neslo vsimnout. Az kdyz majitel motorky prijel, ze mu tece vidle a ja to rozebral, ocistil, tak jsem prisel na to, ze ten spodek je nejakej divnej. Vsiml jsem si porovitosti a toho, ze ten olej asi vyteka tim profesionalnim svarem. Po rozebrani jsem neveril svym ocim.
1 reakcí na tento příspěvek Výměna spodku USD Vidlice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spodku USD Vidlice
1 reakcí na tento příspěvek Výměna spodku USD Vidlice
ale pro inspiraci sem klidne muzes dat foto pripravku. Urcite nebudu jedinej kdo je zvedavej na jine metoody :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35252 | Dnes v 14:20 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 591 | Dnes v 00:25 BlackSabbath |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |